Yleistä jupinaa pelistä Grand Theft Auto IV.
Kysyminen ja neuvominen on sallittua ja suotavaa. Kunhan vain keskustelu pysyy asiallisena ja tähän peliin liittyvänä.
Suomalainen GTA IV sivusto:
http://www.gtafin.net
Jan1 kirjoitti:Tarviiko näitä aiheita tehdä satoja samasta aiheesta?
Forgive me moderators, for i have sinned, eli käyttäjämoderointia
Nosferatu kirjoitti:Kauheen vaikee katsoa sillä haulla.
おかび kirjoitti:PerfectInsanity kirjoitti:Haha! 40 ihmistä 4 metrin korkeuteen D: Parempi olisi 4 ihmistä 40 metrin korkeuteen. Epic fail. =D Mutta joo bäk tuu teh topik, ei huvittaisi yhtään olla tuolla.
HeheeAijjoinki testata että moniko huomaa sen.
Korjaan otsikon.
kultamuna1 kirjoitti:hyvä sivu :D
Fonzie kirjoitti:kultamuna1 kirjoitti:hyvä sivu
Mitäköhän sivua mahdat tarkoittaa?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Latemara kirjoitti:Todella hyvä peli, olen nyt suunnilleen pelannut 2 tunnin verran sitä 3 päivässä, isoveli tekee tehtäviä pääsääntöisesti, ja minä joskus teen tehtäviä tai rällän autoilla tms. Autot ainakin on imo erinlaisia toisiin verrattuina. Mulla ois kaksi kysymystä:
- Miten aseista saa automaattisen tähtäyksen pois? Eli kun osoittaa ihmistä niin tähtäys ei lukittuisi kohteeseen?
- mitä hyviä radio kanavia siinä on? Siis rock tai räp kanavia.
Zukatoki kirjoitti:Latemara kirjoitti:Todella hyvä peli, olen nyt suunnilleen pelannut 2 tunnin verran sitä 3 päivässä, isoveli tekee tehtäviä pääsääntöisesti, ja minä joskus teen tehtäviä tai rällän autoilla tms. Autot ainakin on imo erinlaisia toisiin verrattuina. Mulla ois kaksi kysymystä:
- Miten aseista saa automaattisen tähtäyksen pois? Eli kun osoittaa ihmistä niin tähtäys ei lukittuisi kohteeseen?
- mitä hyviä radio kanavia siinä on? Siis rock tai räp kanavia.
- Mielestäni automaattista tähtäystä ei saa pois, mutta kun painat tähtäys nappia (PS3:lla L2) n. puolet pohjaan eli melkein pohjaan, saat tähdätä vapaasti.
- Radiokanavia ei ole tullut kuunneltua paljoa, mutta kyllä sieltä hyvä kanava löytyy, jos jaksaa vaan käydä läpi niitä.
おかび kirjoitti:PerfectInsanity kirjoitti:Haha! 40 ihmistä 4 metrin korkeuteen D: Parempi olisi 4 ihmistä 40 metrin korkeuteen. Epic fail. =D Mutta joo bäk tuu teh topik, ei huvittaisi yhtään olla tuolla.
HeheeAijjoinki testata että moniko huomaa sen.
Korjaan otsikon.