Grand Theft Auto IV: Yleinen Keskustelu

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Re: Grand Theft Auto IV: Yleinen Keskustelu

Viesti Soulja 30 Touko 2008 17:23

Nyt en enää läpäise tehtäviä, vaan tapan siviilejä ja teen stuntteja. (:
| Vuoden tulokas 2008 |
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti Bastard? 04 Kesä 2008 12:30

itsekki olen ruvennyt kyseistä peliä pikkuhiljaa pelamaan en ole vielä hirveänä tehtäviä tehnyt. Niin ja noista xlootan ja ps3 eroista niin eikö xlootassa ole ainoastaan moninpeli ja paremmat päivitys mahdollisuudet, en ole aivan varma mutta jostain näin luin.
LOL
Käyttäjän avatar
Bastard?

Viesti Jan1 04 Kesä 2008 14:32

Bastard? kirjoitti:itsekki olen ruvennyt kyseistä peliä pikkuhiljaa pelamaan en ole vielä hirveänä tehtäviä tehnyt. Niin ja noista xlootan ja ps3 eroista niin eikö xlootassa ole ainoastaan moninpeli ja paremmat päivitys mahdollisuudet, en ole aivan varma mutta jostain näin luin.

Molemmilla konsoleilla on moninpeli.
[piilotettu kuva]
MYYDÄÄN PS2 PAKETTI! VIESTIÄ YV:LLÄ TAI SÄHKÖPOSTIIN: janijarvinen@jippii.fi VAIHTOA VOI EHDOTTAA
Ei vittu mitä pellejä täällä... -.-
Käyttäjän avatar
Jan1

Viesti Latemara 04 Kesä 2008 17:23

Onkos boxi äxän versioon kuolemattomuus koodia? =D
Elkää sitten alkako whinemään et "opettele pelaamaan !!11!!11" , sillä isoveljeni tekee tehtävät ja mä vaan pelleilen siinä pelissä koko ajan :)
So shit happens, I guess. What else? I enjoy fine food, especially beer and beef jerky. Also, I like blowing stuff up. Back home everyone was kinda giving me a hard time about that, but in the Army they actually want you to blow stuff up, so I fit right in.

-Haggard
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti YнCКИЛА 04 Kesä 2008 17:32

Latemara kirjoitti:Onkos boxi äxän versioon kuolemattomuus koodia? =D
Elkää sitten alkako whinemään et "opettele pelaamaan !!11!!11" , sillä isoveljeni tekee tehtävät ja mä vaan pelleilen siinä pelissä koko ajan :)

Ei. Tosin Health, Armor and Weapons -koodi on. 4825550100
PAINA
おかび kirjoitti:
PerfectInsanity kirjoitti:Haha! 40 ihmistä 4 metrin korkeuteen D: Parempi olisi 4 ihmistä 40 metrin korkeuteen. Epic fail. =D Mutta joo bäk tuu teh topik, ei huvittaisi yhtään olla tuolla.

Hehee :D Aijjoinki testata että moniko huomaa sen.
Korjaan otsikon.
Käyttäjän avatar
YнCКИЛА

Viesti SMario 09 Kesä 2008 18:14

Ite meinasin hankkia samalla ku hankin xboxin. OStan Xbox arcaden koska se on halvin. Jo 107€ kasassa. Sitten ku synttärit 5.7 saan aika paljon rahaa + viikkopalkka 5 e joten saan about kasaan. 237€ woot! Saan arcaden mutta en vielä iv :( Jospa jotenkii saan iv.
*klick*
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:530€ Eli tarkoittaa rahat tienattu!!
l]
Käyttäjän avatar
SMario

Viesti DJanne 09 Kesä 2008 20:40

SMario kirjoitti:Ite meinasin hankkia samalla ku hankin xboxin. OStan Xbox arcaden koska se on halvin. Jo 107€ kasassa. Sitten ku synttärit 5.7 saan aika paljon rahaa + viikkopalkka 5 e joten saan about kasaan. 237€ woot! Saan arcaden mutta en vielä iv :( Jospa jotenkii saan iv.

Ei kannata ostaa Arcadea. Siinä ei tule HDMI piuhaa, ei kovalevyä vaan 256Mb muistikortti johon saat kerran tallennettua GTA IV:n
Osta se perus Pro, kaikkein järkevin.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti Vertico 10 Kesä 2008 09:30

Niijuu ketään kiinnostaisi lähtee free roamia xbox lives? Ei oo ollu paljoa porukkaa online siel viimeaikoina.. >,<
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Soulja 17 Kesä 2008 17:54

GTA 4 - STUNT MONTAGE

GTA 4 - STUNT MONTAGE II

GTA IV: I Just Wanna Fly

Kolme parasta GTA IV videota tähän mennessä. Stunt Montaget ainakin. Päihittää minkä tahansa GTA : San Andreas stunttivideon.
| Vuoden tulokas 2008 |
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti Devilito 22 Kesä 2008 18:16

hitto on hyvä peli! pari videota jotka sen osoittavat ! tässä ja tässä ekassa videossa jopa kytän hieno lakki lähti pois päästä joka osoittaa jo että fysiikat on kohdallaan
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Klikkaa ja kasvata mun devilitoa
Käyttäjän avatar
Devilito

Viesti Villex 24 Kesä 2008 11:20

JonuZi kirjoitti:F-22 Raptor unlock :o :http://www.youtube.com/watch?v=6SYVdI7Llrg&feature=related
Ja vähän muita unlockeja ja "cheatteja": http://www.youtube.com/watch?v=FlmHyhZY32Q&feature=related

Älä tunge tänne tollasta paskaa.
E: Tietääkö kukaan mistä saisi infernuksen jos se on hävinnyt?
[piilotettu kuva] Nopea netti..
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti OviLeego 27 Kesä 2008 13:16

Tietäiskö joku missä on viimeinen silta jonka ali pitää lentää et saa achiementin? oon isoimmat sillat vetäny ja sit pari pientä alderneystä!
Jos pidät RC harrastuksesta, kopioithan tämän sigiisi!
Käyttäjän avatar
OviLeego

Viesti mökö 27 Kesä 2008 15:10

ei jessus hyvä video http://youtube.com/watch?v=GxKj_CmtHRI& ... re=related
aattelin itekki ostaa IV viikon sisällä
[piilotettu kuva]
mökö

Viesti Tomatom 11 Heinä 2008 13:17

Ihan mahti peli tosin kaipaisin nettiin kavereita eli kaikki jotka pelailee PS3 versiota niin lisätkää ystäviin karseekeiju jos kiinostaa peli seura.
KarseeKeiju ---> Tomatom o/
Käyttäjän avatar
Tomatom

Palaa alueelle Konsolit