2KilonSiika kirjoitti:Todella mahtava peli kyllä,itse sain pelin jouluna mutta en ole pelannut vielä kuin 22% läpi,on sitä muutakin hauskaa siinä pelissä kuin tehtävät,voin luvata ettei peliin kyllästy.
Kyllästyin siihen heti kun pelasin sen läpi...
2KilonSiika kirjoitti:Todella mahtava peli kyllä,itse sain pelin jouluna mutta en ole pelannut vielä kuin 22% läpi,on sitä muutakin hauskaa siinä pelissä kuin tehtävät,voin luvata ettei peliin kyllästy.
TheSaW kirjoitti:2KilonSiika kirjoitti:Todella mahtava peli kyllä,itse sain pelin jouluna mutta en ole pelannut vielä kuin 22% läpi,on sitä muutakin hauskaa siinä pelissä kuin tehtävät,voin luvata ettei peliin kyllästy.
Kyllästyin siihen heti kun pelasin sen läpi...
JohnBördös kirjoitti:lainaan sain ton eilen kaverilta itse en nyt tässä näitä "achuja" keräile vaan pelaan rauhallisella meiningillä.Itseäni ja kaveriani jäi vaivaamaan aina välillä ilmestyvä "ruudukko" joka valittaa että levyssä on naarmuja ja konsoli pitäisi sammuttaa . Se menee savehouseen ja sammuttaa pelin.Peli ostettiin kuukausi ennen ja tätä ei ole käytetty hirveästi.
Naarmuja ei ole ollenkaan ja apua tarvittas.
Nazgûl kirjoitti:JohnBördös kirjoitti:lainaan sain ton eilen kaverilta itse en nyt tässä näitä "achuja" keräile vaan pelaan rauhallisella meiningillä.Itseäni ja kaveriani jäi vaivaamaan aina välillä ilmestyvä "ruudukko" joka valittaa että levyssä on naarmuja ja konsoli pitäisi sammuttaa . Se menee savehouseen ja sammuttaa pelin.Peli ostettiin kuukausi ennen ja tätä ei ole käytetty hirveästi.
Naarmuja ei ole ollenkaan ja apua tarvittas.
Jos boxilla pelaat kannattaa kokeilla kovalevylle asennusta.
fisu-feis kirjoitti:toimiiko tää äkspeellä? meinaan oon saamas uutta ite rakkennettuu konetta ja en viitti ostaa vistaa kun se windows 7 on tulosssa mutta haluisin tän pelin aikas kovasti.
Ptaa kirjoitti:Mistä löytää prostitoituja? Olen nyt 4. eli vikassa kaupungissa
Fonzie kirjoitti:Ptaa kirjoitti:Mistä löytää prostitoituja? Olen nyt 4. eli vikassa kaupungissa
löl, GTA IV:ssä on vain yksi kaupunki joka on Liberty City.
hackneo4 kirjoitti:Onko jotai koodii ettei poliisit tulis perää?