Aijaa, no kiitos tiedosta.YнCКИЛА kirjoitti:Saapas, kenkä. Automaattitähtäyksen saa pois optionssista.
Aijaa, no kiitos tiedosta.YнCКИЛА kirjoitti:Saapas, kenkä. Automaattitähtäyksen saa pois optionssista.
YнCКИЛА kirjoitti:Zukatoki kirjoitti:Latemara kirjoitti:Todella hyvä peli, olen nyt suunnilleen pelannut 2 tunnin verran sitä 3 päivässä, isoveli tekee tehtäviä pääsääntöisesti, ja minä joskus teen tehtäviä tai rällän autoilla tms. Autot ainakin on imo erinlaisia toisiin verrattuina. Mulla ois kaksi kysymystä:
- Miten aseista saa automaattisen tähtäyksen pois? Eli kun osoittaa ihmistä niin tähtäys ei lukittuisi kohteeseen?
- mitä hyviä radio kanavia siinä on? Siis rock tai räp kanavia. :)
- Mielestäni automaattista tähtäystä ei saa pois, mutta kun painat tähtäys nappia (PS3:lla L2) n. puolet pohjaan eli melkein pohjaan, saat tähdätä vapaasti.
- Radiokanavia ei ole tullut kuunneltua paljoa, mutta kyllä sieltä hyvä kanava löytyy, jos jaksaa vaan käydä läpi niitä.
Saapas, kenkä. Automaattitähtäyksen saa pois optionssista.
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Latemara kirjoitti:Kiitos, oi kiitos! Entäs ne radio kanavat?
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

|NorthStar| kirjoitti:Kummalla konsolilla on parempi pelata ja paremmat grafiikat ja siis konsolit ovat xbox360 ja ps3 tietysti.
JonuZi kirjoitti:|NorthStar| kirjoitti:Kummalla konsolilla on parempi pelata ja paremmat grafiikat ja siis konsolit ovat xbox360 ja ps3 tietysti.
Grafiikat nyt on kummallakin konsolilla varmaan aika samanlaiset.
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

|NorthStar| kirjoitti:JonuZi kirjoitti:|NorthStar| kirjoitti:Kummalla konsolilla on parempi pelata ja paremmat grafiikat ja siis konsolit ovat xbox360 ja ps3 tietysti.
Grafiikat nyt on kummallakin konsolilla varmaan aika samanlaiset.
Joo mut kait siin on edes pikkaisen eroa?

Et mitenkään, koska valitettavasti sitä ei ole.P33l0_94 kirjoitti:Miten saa moninpelin päälle? En siis tarkoita liveä vaan ihan normaalia kaksinpeliä.