Sony Ericsson M600i

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Sony Ericsson M600i

Viesti Merkkis 25 Huhti 2008 23:17

Onko kellään käyttökokemusta tästä puhelimesta?

Vanhassa (SE W850i), joka muuten on ollut uskollinen ja loistava palvelija, niin tulee näkemään kännyköidenhautausmaan tuotapikaa, sillä siinä ei toimi virtanäppäin(ei ole olemassa edes), eikä volumenäppäimet, eikä parit muutkaan näppäimet, joten päätin ostaa tuon M600i:n + 4Gb muistikortin, lähinnä siksi, että siinä on Symbiakäyttis, ja pystyy katsomaan DivX-filmejä. Jahka posti nyt paketin tuopi, niin varmasti itse opin siinä sitten, mutta olisi hienoa saada tietää, että onko siinä 3.5mm plugin kuulokkeille, vai "perus" Walkman-puhelimien kanssa oleva kuulokeliitäntä. Sitten toinen mitä olen pohtinut, kun siinä on QWERTY-näppäimistö, mutta ääkkösiä siinä ei ole, ainakaan näppäimistössä, joten miten ne tehdään? Ottaako käsialan tunnistin Öön öönä vai oona ja ään äänä vai aana?

Mitä muutamia arvosteluja lukenut, niin loistava puhelin ja hyvä niin, ja SE:n kotisivuilta yrittänyt metsästää kyseistä tietoa, mutten saanut vastausta, joten kertokaapahan jos tiedätte?
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Re: Sony Ericsson M600i

Viesti durmeli 26 Huhti 2008 07:02

Ääkköset saa minun tietääkseni sillain, että jos haluat esim. ä, niin painat sitä nappia missä on a tarpeeksi monta kertaa peräkkäin, jos taas haluat ö, niin painat sitä nappia missä on o tarpeeksi monta kertaa.
Käyttäjän avatar
durmeli

Re: Sony Ericsson M600i

Viesti Merkkis 26 Huhti 2008 11:41

Selvä sitten, tuokin auttaa jo paljon. Mutta silti mietityttää, että tunnistaako käsialatunnistin öön ja ään, vai tuleeko vain se aa ja oo, kunpa täällä jollakin olisi kyseinen puhelin, niin helpottaisi.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet