Alkoholi juomat sun muut

Nälkä. Mikä ihana tekosyy?

Re: Alkoholi juomat sun muut

Viesti Anzee 27 Huhti 2008 21:52

Sakutzki kirjoitti:
Bister kirjoitti:
Sakutzki kirjoitti:Maistaa olen saanut, mutta aikamoista paskaa kyllä.. Olut ja kalja varsinkin! Miten kukaan sellasta kuraa edes voi juoda? O_o (Siideri on nammm...)

Olut ja kalja onkin eri asia. -.-
Itse juon kesäisin olutta rannassa ja talvisin melkein mikä vain menee, kunhan on budjetin rajoissa.

Hei, en ole aivan ääliö? Nimenomaan siksi laitoinkin ne erikseen -.-

Ilmeisesti olet. Etkö ymmärrä sarkasmia? Olut ja kalja ovat sama asia.
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti MarkoK 27 Huhti 2008 22:18

Olut ja kalja ei ole sama asia jos aletaan nussuttamaan pilkkua. (puhekielessä nämä ovat sama asia mutta jos nussutetaan niin sit nussutetaan.)
Kalja on nimitys alle 3% alkoholia sisältävälle miedolle alkoholijuomalle (kotikalja)
Olut on taas sitä ns. kunnon evästä.

Ja krapula on olotila ja sitä voi välttää ja sen voi oikeastaan kokonaan estää.
Itse suosin ns. korjaussarjaa eli jättää pari olutta/lonkeroo seuraavalle aamulle ja avot.
http://www.markokaartinen.net
*Häikäilemätöntä mainostusta*
Käyttäjän avatar
MarkoK

Viesti Sakutzki 28 Huhti 2008 09:15

MarkoK kirjoitti:Kalja on nimitys alle 3% alkoholia sisältävälle miedolle alkoholijuomalle (kotikalja)
Olut on taas sitä ns. kunnon evästä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kalja
http://fi.wikipedia.org/wiki/Olut

Että olloopa vaan hyvä ja syökää sontaa : D (En meinannut sinua Marko)
Käyttäjän avatar
Sakutzki

Viesti Typo 28 Huhti 2008 13:08

exeli kirjoitti:Viime pääsiäisenä olin ekan (ja luulempa että viimeisen ennen täysikäisyyttä) kerran päissään.Ei ollenkaan kivaa,kun lupautuneena kokis miehenä,kalja ei ollut todellakaan hyvää.Ainakaan seuravan päivän aamuna hymy hyytyy pakostakin.Kirkkaita olen maistellut myös ja mielluummin ne kuin kaljat,mutta seuraavaa aamua ajatellen en joisi oikeen niitäkään....
(ps.jos kiinnosta niin olen syntynyt vuonna 1993,mutta tarkempaa tietoa en anna)

Jos ei olut maistu niin nappaa pari lonkeroo.

KossuBattery on aika perus viihteellä, muuten menee aikalailla tarjousjuomilla...
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti fuckface 03 Touko 2008 00:01

oon 16 mutta saa hommattua kaljaa kuitenki. kaljasta eksoottisempaa en ole maistellut. kerran join punaviiniä mutta se oli helvetin pahaa.
Käyttäjän avatar
fuckface

Viesti cucaracha 10 Touko 2008 12:15

MarkoK kirjoitti:Huoh... Alaikäiset (mahdollisesti semmoiset jotka ei juo tai esittää juovansa) puhuu viinasta.... Ja aiheen otsikkokin on typotettu...
Mutta kuitenkin Vaniljakossu + Cokis = GOOD
Battery + Vodka/kossu = GOOD

Hoh, onko tämä nyt sinulta niin ikävästi pois että iihan pakko kommentoida. Hoolamohoolia ei ole aina pakko tankata päätä täyteen, sitä voidaan käyttää myös ruokajuomana, sekä janonsammuttajana. Toisin sanoen olen ihan vitun kova jätkä kun saan sauna, että ruokaoluet porukoilta hihasta nykäisemällä, vaikka ikä on vielä 18 vuoden huonommalla puolella.
Crush. Fukk. Create
Käyttäjän avatar
cucaracha

Viesti leeevi 15 Touko 2008 19:20

Agapio kirjoitti:En juo alkoholia, koska olen alaikäinen.

Vitun tauno kannattaako sitten vastata? Idiootti
Itsekin olen alaikäinen, eikä se paljoa alkoholinkäyttöäni haittaa.

Kyllä se kylmä olut liikuntatunnin jälkeen tai muuten vaan (mielellään Koff) piristää kummasti. Jos juomaan on menossa, ottaa omaa kiljua tietenkin mukaan (mustikkakiljua, noin 10%) ja sitten olutta pari pulloa ja joku viinaputeli tietenkin (paitsi tietenkin jos rahaa on niin mieluummin viiniä, sekun on parempaa) Lonkero on kanssa todella hyvää, sitä ottaa 3tölkkiä ei tule kovin huono olo ja alkaa juttu luistamaan :)

Mandariinivodkasta on vain huonoja kokemuksia, join raakana puol pulloa ja en ollut sen jälkeen kovin hyvässä kunnossa, sosiaaliviranomaisten juttuhan siitä tietenkin tuli... Mrr.
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti jampaa6 14 Kesä 2008 10:21

.....Kossupulloon sekotan spraittia....

leeevi kirjoitti:
Agapio kirjoitti:En juo alkoholia, koska olen alaikäinen.

Vitun tauno kannattaako sitten vastata? Idiootti
Itsekin olen alaikäinen, eikä se paljoa alkoholinkäyttöäni haittaa.

Kyllä se kylmä olut liikuntatunnin jälkeen tai muuten vaan (mielellään Koff) piristää kummasti. Jos juomaan on menossa, ottaa omaa kiljua tietenkin mukaan (mustikkakiljua, noin 10%) ja sitten olutta pari pulloa ja joku viinaputeli tietenkin (paitsi tietenkin jos rahaa on niin mieluummin viiniä, sekun on parempaa) Lonkero on kanssa todella hyvää, sitä ottaa 3tölkkiä ei tule kovin huono olo ja alkaa juttu luistamaan :)

Mandariinivodkasta on vain huonoja kokemuksia, join raakana puol pulloa ja en ollut sen jälkeen kovin hyvässä kunnossa, sosiaaliviranomaisten juttuhan siitä tietenkin tuli... Mrr.

Minkäs ikänen leeevi oot? Itte oon 14 ja juhannuksena olis tarkoitus taasen vähä juuvva.
Janäinpäinpois.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Haluatko userbarin?Paina tästä.
Käyttäjän avatar
jampaa6

Viesti Posetusta 16 Kesä 2008 01:36

Olut maistuu good ja sitä tulee enimmäkseen nautittua ja jos viinojen kaa alan treffaan niin lantraamista en kovin paljon harrasta.
Posetusta

Viesti Soulja 16 Kesä 2008 11:00

Batteryn ja Vodkan sekoitus on kuulemma hyvvöö. Voisin joskus erehtyä maistamaan.
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti Posetusta 16 Kesä 2008 15:08

Nyt on pakko kysyy:Onko sen pakko olla battery+vodka että eikös kaikki energiajuomat oo melko samanmakusii?
Posetusta

Viesti Soulja 16 Kesä 2008 15:15

Posetusta kirjoitti:Nyt on pakko kysyy:Onko sen pakko olla battery+vodka että eikös kaikki energiajuomat oo melko samanmakusii?

Ei kaikki ole saman maikuisia. Jos juot Red Deviliä, ja sen jälkeen Batteryä niin huomaat valtavan eron. Lähimmäs Batteryä menee kuitenkin Teho.
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti Posetusta 16 Kesä 2008 19:36

Aattelin et käviskö batteryn sijasta mad croc,red bull,r20+ tai lidl mixxed up, minusta ei ole kovin paljon eroa batteryyn.Teho,thunder,red devil ja pure ovat aika erimakuisia, mut se on vaan mun makuaisti.
Posetusta

Viesti Pepsi-Max 16 Kesä 2008 22:19

Siideri Nam. sa sitten oli royal salmiakki nam se oli kuin yskänlääkettä. niillä saa pään sekaisin ja sitten gin lonkero on hyvää
[piilotettu kuva]
Eturauhasen tulehduksen ehkäisyssä ja hoidossa säännöllinen masturbointi on jopa suositeltavaa. Graham Gilesin johtama australialainen tutkimusryhmä julkisti 16. heinäkuuta 2003 lääketieteellisen tutkimuksen, jonka mukaan jatkuva masturbointi vähentää eturauhassyövän riskiä.
500 viestiä täyteen klo:13.24
Käyttäjän avatar
Pepsi-Max

Viesti Qui 17 Kesä 2008 14:21

Siiderit on pissisten ja naisten juomia.. Mutta hyväähän ne ovat, mutta itse ei tule niitä juotua.

Long Dringit ovat juotavia, karhua & olvia menee myös joskus kylmänä ja sitten viinaksia harvemmin. Kohtuuden rajoissa tietenkin.
Qui

Palaa alueelle Ruoka ja juoma

Samankaltaisia viestiketjuja