Jääkiekon SM-liiga/NHL kausi 08-09 keskustelu

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Jääkiekon SM-liiga/NHL kausi 08-09 keskustelu

Viesti walzu 24 Huhti 2008 19:39

Eli täälä sitten keskusteltu 2008 - 2009 kausista Sm-liigassa, ja NHL:ästä!

//ON TOPIC: Kärpiltä lähtee paljon hyviä pelaajia :cry: . No ei hätää nimittäin moni pelaaja jää,ja moni (aikoneista)lähtiöistä ei lähde tai lähtöä ei ole varmistettu :D
Mut et Bros ja Shalsted,sekä mahd; Hyvönen, Anderson, Pesonen(!), Paakolanvaara! Niin huh huh :?

Mutta ei tässä muuta kuin että 2008-2009:runkosarja , sekä Play ofs:ien voittaja: OULUN KÄRPÄT!

Jatkakaa...

Liimat?
A long time ago, in a galaxy far, far away...
walzu

Re: Jääkiekon SM-liiga/NHL kausi 08-09 keskustelu

Viesti Shelley 24 Huhti 2008 19:57

walzu kirjoitti://ON TOPIC: Kärpiltä lähtee paljon hyviä pelaajia :cry: . No ei hätää nimittäin moni pelaaja jää,ja moni (aikoneista)lähtiöistä ei lähde tai lähtöä ei ole varmistettu :D
Mut et Bros ja Shalsted,sekä mahd; Hyvönen, Anderson, Pesonen(!), Paakolanvaara! Niin huh huh :?

Hyvösen lähtö on jo varmistettu, siirtyy Jaakolan kanssa Ruotsiin. Andersson kirjotti jatkosopimuksen ihan pari päivää sitten. Lisäksi Laamasta on huhuiltu Hämeenlinnaan. Ja Junnon mukaan Kärppiin olisi tulossa vielä kentällinen kokeneita pelaajia sekä maalivahti.
"Jumala rakastaa eniten niitä, jotka kuolee nuorena"
Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti Peto 24 Huhti 2008 20:01

Oulun kärpät viee tottakai. Toivotaan että kärpät tulee olemaan aina mestareita.
AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia

Derbi Senda SM Xrace -07 ostoon. Suzuki PV nyt.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Shelley 24 Huhti 2008 20:20

Peto kirjoitti:Oulun kärpät viee tottakai. Toivotaan että kärpät tulee olemaan aina mestareita.

Kuka katsoisi enään SM-liigaa, jos Kärpät voittaisi joka vuosi mestaruuden?
Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti Peto 24 Huhti 2008 20:23

Shelley kirjoitti:
Peto kirjoitti:Oulun kärpät viee tottakai. Toivotaan että kärpät tulee olemaan aina mestareita.

Kuka katsoisi enään SM-liigaa, jos Kärpät voittaisi joka vuosi mestaruuden?

Minä tottakai!! Eihän muista joukkueista ole oikein mihinkään. Ensi kaudella voi olla joku toinen joukkue todella ylivoimainen.
AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia

Derbi Senda SM Xrace -07 ostoon. Suzuki PV nyt.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Hurric@ne 24 Huhti 2008 20:24

Ihan sama, vaikka kalpa voittaisi mestaruuden, kunhan ei kärpät voita. Alkaa jo kyllästyttämään kun melkein joka vuosi kärpät ovat kolmen parhaan joukossa. Kannatan silti jyppiä, ja uskon että se tulee taistelemaan mitaleista.
I am your master
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti Shelley 24 Huhti 2008 20:38

Peto kirjoitti:Minä tottakai!! Eihän muista joukkueista ole oikein mihinkään. Ensi kaudella voi olla joku toinen joukkue todella ylivoimainen.

Mikään joukkue tuskin nousee vuodessa yhtä ylivoimaiseksi kuin mitä Kärpät on ollut nyt pari vuotta. Harvalla joukkueella on rahaakaan tällä hetkellä yhtä paljon kuin Kärpillä. Jokereilta sitä löytyisi, mutta pelaajahankinnat eivät mene ihan nappiin joka vuosi.
Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti DimeLucifer 28 Huhti 2008 08:19

kyl se Jokerit ois saanu voittaa :D
Viikon Kappale:Children Of Bodom-Blooddrunk
Käyttäjän avatar
DimeLucifer

Viesti Jupi 30 Huhti 2008 19:43

Viitakoski Kärppiin. En olisi Ilves-ikonista uskonut :evil:
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Shelley 04 Touko 2008 20:07

Jupi kirjoitti:Viitakoski Kärppiin. En olisi Ilves-ikonista uskonut :evil:

Viitakoski ei muuten olisikaan siirtynyt Kärppiin, mutta Ilves ei halunnut jatkaa hänen sopimustaan täksi kaudeksi.
Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti MerKonomi 06 Touko 2008 08:43

Ikävä kyllä, mutta pakko se on myöntää kun on katsonut nyt kuinka kärpät syövät Ilveksen pelaa per pelaaja.. Ensin Koiviston kaappasivat ja nyt sitten Viitakosken, joka sai selvän oviaukon ulos Ilveksestä kun Raipe kerran lopetti, niin mikä syy enään jäädä..? Kun ei enään ole tutkaparia jouokkueessa, mikä syy enään jäädä?

Ikävä kyllä luulen, että jopa sääli Play-offeihin tulee olemaan tiukka ja hankala päästä. En sitten tiedä onko ne Mestiksen pelaajat kuinka hyviä, mutta LeKin pelaajia Ilves on kaappaillut yllättävän monta, miltei kentällisen. Ilveksen juniorit tulee myös olemaan mysteeri, nostetaanko sieltä jotain hyvää vai mitä? Itse toivon, että sieltä nousisi joku kunnon viimeistelijä, joka saisi tehtyä läpimurron, sillä sitä Ilves tarvitsisi.

Ilveksen ulkomaalaisvahvistu(s/kset) hra. Mann, joka loisti aina silloin tällöin, mutta liian harvoin. Dan Hackeristä en tiedä, kun ennen en ole hänestä kuullutkaan, joten hän jää mysteeriksi?

Play-offeissa viime kaudella loistavaksi pelaajaksi noussut Sami Sandell, mutta pystyykö hän jatkamaan nyt yhtä hyvin, varsinkin kun odotukset ovat häneen kohdistuneet entistä korkeammalle? Toivottavasti hänelle ei liikaa paineita laiteta, mutta mikäli jatkaa samaan tahtiin kuin viime kauden lopussa, niin siinäkö on Ilveksen uusi Koivisto?

Muista joukkueista vielä sen verran, että Kärpät ikävä kyllä luultavimmin voittaa sen mestaruuden, taas kerran. Tärkeintä minulle olisi saada tiukka ja tasainen sarja, jossa tietenkin Ilveskin pärjäisi, mutta sitä täytyy odottaa vielä pitkän ajan.. Ikävä sanoa, mutta nykykiekossa raha ratkaisee.. Muilla paitsi Kärpillä ja Jokereilla ei ole rahaa mitä tunkea joka paikkaan, vaan he joutuvat miettimään tarkkaan kaiken, sillä virheisiin ei ole varaa. Itse asiassa toivoisin tämän kauden mestariksi vaikka JYPpiä/Bluesia tai melkein mitä tahansa muuta seuraa paitsi Kärppiä/Jokereita/Tapparaa. Tietenkin Ilveksen haluaisin eniten nähdä nostamassa Kanadamaljaa, mutta ainakaan tällä kaudella tällä joukkueella se ei vain tunnu olevan todennäköistä. Mutta aina on pieni mahdollisuus..? No se jää nähtäväksi.

Mielenkiinnolla, sekä pelolla, että kynsiä purren jään odottamaan ensi kautta. Toivottavasti Ilves saisi vielä parempia pelaajia napattua, mutta sen näkee silloin sitten.

EDIT:

Shelley kirjoitti:
Jupi kirjoitti:Viitakoski Kärppiin. En olisi Ilves-ikonista uskonut :evil:

Viitakoski ei muuten olisikaan siirtynyt Kärppiin, mutta Ilves ei halunnut jatkaa hänen sopimustaan täksi kaudeksi.

Mistä tuollaista olet lukenut, sillä itse en ainakana vaikka Jatkoaika.comia luen, sekä Ilves.comia..?

EDIT2:

Jatkoaika.com kirjoitti:Mies itse valitsi Kärpät uuden haasteen myötä. Kansainväliset pelit kiehtovat kokenutta kehäkettua.

– Ikää minulla on jo sen verran, että urheilulliset haasteet ja menestymisen mahdollisuudet ovat minulle tärkeitä. Kärppien kautta saan mahdollisuuden pelata erilaisia pelejä, kuin mihin olen viime vuosina tottunut, Viitakoski sanoo.

Linkki vielä siihen artikkeliin.
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti Shelley 06 Touko 2008 22:20

MerKonomi kirjoitti:Ilveksen ulkomaalaisvahvistu(s/kset) hra. Mann, joka loisti aina silloin tällöin, mutta liian harvoin. Dan Hackeristä en tiedä, kun ennen en ole hänestä kuullutkaan, joten hän jää mysteeriksi?

Cameron Mann oli hyvä ne 5-7 ekaa peliä, jotka hän pelasi, mutta sen jälkeen tahti alkoi hiipuun ja pelipaikka siirtyi vähitellen alaspäin. Hacker pelasi viime kauden SaiPassa. Ei mikään pistenikkari, enemmänkin kolmosketjun raataja, semmoinen Turo Järvisen tyyppinen pelaaja.

Merkonomi kirjoitti:Mistä tuollaista olet lukenut, sillä itse en ainakana vaikka Jatkoaika.comia luen, sekä Ilves.comia..?

Muistelisin, että Ilveksellä olisi ollut optio ensi kaudesta Viitakosken kanssa. Voi olla että olen väärässäkin.
Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti MerKonomi 07 Touko 2008 11:58

Shelley kirjoitti:Cameron Mann oli hyvä ne 5-7 ekaa peliä, jotka hän pelasi, mutta sen jälkeen tahti alkoi hiipuun ja pelipaikka siirtyi vähitellen alaspäin. Hacker pelasi viime kauden SaiPassa. Ei mikään pistenikkari, enemmänkin kolmosketjun raataja, semmoinen Turo Järvisen tyyppinen pelaaja.

Eli perusjannariketjupelaaja.

Merkonomi kirjoitti:Mistä tuollaista olet lukenut, sillä itse en ainakana vaikka Jatkoaika.comia luen, sekä Ilves.comia..?

Muistelisin, että Ilveksellä olisi ollut optio ensi kaudesta Viitakosken kanssa. Voi olla että olen väärässäkin.

Noh kuten artikkeli kertoi, muistit väärin, sillä Viitakoski sai itse päättää kumpi joukkue ja valitsi Kärpät, ikävä kyllä.
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti Shelley 05 Kesä 2008 01:39

Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti Shelley 22 Kesä 2008 20:43

Jatkan täältä

Typo kirjoitti:Tuskimpa nousee Ässät heti täydellisen floppikauden jälkeen finaaliin :)

Tämän hetkisellä rosterilla Ässien nousu näyttää mahdottomalta, ellei (Hame-)Alpo Suhonen saa joukkuetta yllättävään nousuun nyt kesän aikana. Ässät luultavasti löytyy putoamiskarsinnasta pelaamasta Sporttia tai KooKoota vastaan.
Käyttäjän avatar
Shelley

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset