Ikävä kyllä, mutta pakko se on myöntää kun on katsonut nyt kuinka kärpät
syövät Ilveksen pelaa per pelaaja.. Ensin Koiviston kaappasivat ja nyt sitten Viitakosken, joka sai selvän oviaukon ulos Ilveksestä kun Raipe kerran lopetti, niin mikä syy enään jäädä..? Kun ei enään ole tutkaparia jouokkueessa, mikä syy enään jäädä?
Ikävä kyllä luulen, että jopa sääli Play-offeihin tulee olemaan tiukka ja hankala päästä. En sitten tiedä onko ne Mestiksen pelaajat kuinka hyviä, mutta LeKin pelaajia Ilves on kaappaillut yllättävän monta, miltei kentällisen. Ilveksen juniorit tulee myös olemaan mysteeri, nostetaanko sieltä jotain hyvää vai mitä? Itse toivon, että sieltä nousisi joku kunnon viimeistelijä, joka saisi tehtyä läpimurron, sillä sitä Ilves tarvitsisi.
Ilveksen ulkomaalaisvahvistu(s/kset) hra. Mann, joka loisti aina silloin tällöin, mutta liian harvoin. Dan Hackeristä en tiedä, kun ennen en ole hänestä kuullutkaan, joten hän jää mysteeriksi?
Play-offeissa viime kaudella loistavaksi pelaajaksi noussut Sami Sandell, mutta pystyykö hän jatkamaan nyt yhtä hyvin, varsinkin kun odotukset ovat häneen kohdistuneet entistä korkeammalle? Toivottavasti hänelle ei liikaa paineita laiteta, mutta mikäli jatkaa samaan tahtiin kuin viime kauden lopussa, niin siinäkö on Ilveksen uusi Koivisto?
Muista joukkueista vielä sen verran, että Kärpät ikävä kyllä luultavimmin voittaa sen mestaruuden,
taas kerran. Tärkeintä minulle olisi saada tiukka ja tasainen sarja, jossa tietenkin Ilveskin pärjäisi, mutta sitä täytyy odottaa vielä pitkän ajan.. Ikävä sanoa, mutta nykykiekossa raha ratkaisee.. Muilla paitsi Kärpillä ja Jokereilla ei ole rahaa mitä tunkea joka paikkaan, vaan he joutuvat miettimään tarkkaan kaiken, sillä virheisiin ei ole varaa. Itse asiassa toivoisin tämän kauden mestariksi vaikka JYPpiä/Bluesia tai melkein mitä tahansa muuta seuraa paitsi Kärppiä/Jokereita/Tapparaa. Tietenkin Ilveksen haluaisin eniten nähdä nostamassa Kanadamaljaa, mutta ainakaan tällä kaudella tällä joukkueella se ei vain tunnu olevan todennäköistä. Mutta aina on pieni mahdollisuus..? No se jää nähtäväksi.
Mielenkiinnolla, sekä pelolla, että kynsiä purren jään odottamaan ensi kautta. Toivottavasti Ilves saisi vielä parempia pelaajia napattua, mutta sen näkee silloin sitten.
EDIT:
Shelley kirjoitti:Jupi kirjoitti:Viitakoski Kärppiin. En olisi Ilves-ikonista uskonut

Viitakoski ei muuten olisikaan siirtynyt Kärppiin, mutta Ilves ei halunnut jatkaa hänen sopimustaan täksi kaudeksi.
Mistä tuollaista olet lukenut, sillä itse en ainakana vaikka Jatkoaika.comia luen, sekä Ilves.comia..?
EDIT2:
Jatkoaika.com kirjoitti:Mies itse valitsi Kärpät uuden haasteen myötä. Kansainväliset pelit kiehtovat kokenutta kehäkettua.
– Ikää minulla on jo sen verran, että urheilulliset haasteet ja menestymisen mahdollisuudet ovat minulle tärkeitä. Kärppien kautta saan mahdollisuuden pelata erilaisia pelejä, kuin mihin olen viime vuosina tottunut, Viitakoski sanoo.
Linkki vielä siihen artikkeliin.
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm