CS 1.6

Keskustelua tietokonepeleistä.

CS 1.6

Viesti AnE 22 Huhti 2008 15:56

Oon just lataamassa tota SeeÄssää niin onko se hyvä ja vaatiiko se paljon koneelta ja netiltä.

Sen ainakin tiedän että siinä ei oo räsynukkeja niinku CSS:sä ja se ottaa pattiin mut kertokaa mielipiteenne. :D
[piilotettu kuva] Killa[FIN]
98% Of teenagers surround their minds with rap music, if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature.
Käyttäjän avatar
AnE

Re: CS 1.6

Viesti Peltoautoilia 22 Huhti 2008 16:07

ei vaadi koneelta paljoo mitää eikä kai netiltäkää
Käyttäjän avatar
Peltoautoilia

Viesti AnE 22 Huhti 2008 16:08

OK.lukkoon
98% Of teenagers surround their minds with rap music, if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature.
Käyttäjän avatar
AnE

Viesti ^^Crysis^^ 22 Huhti 2008 16:47

Mmm... Vielä se että jos lataat sen netistä niin pelaat laitomalla versiolla! Sinun pitää ostaa se steamilta.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] GTAPOLI!!! Muista liittyä!
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti TimoPetteri 22 Huhti 2008 16:51

Crysis kirjoitti:Mmm... Vielä se että jos lataat sen netistä niin pelaat laitomalla versiolla! Sinun pitää ostaa se steamilta.

Jep.
Muuten joudut 10 vuodeks vankilaan :cry:
http://www.travian.fi/?uc=fix_23148 <--- Se on ref linkki.
Eli travian Speed on alkanut! kaikki rekkailemaan! W007!
[piilotettu kuva]Klikkaa täältä tunkeaksesi lemmikkini kurkusta alas pari tattia.
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti wattu 22 Huhti 2008 16:55

おかび kirjoitti:
Crysis kirjoitti:Mmm... Vielä se että jos lataat sen netistä niin pelaat laitomalla versiolla! Sinun pitää ostaa se steamilta.

Jep.
Muuten joudut 10 vuodeks vankilaan :cry:

Huh huh... Tulipas taas potaskaa. Hyvä jos edes joutuisi ollenkaan vankilaan. Mahdollisesti sakkoja, jos jää kiinni. Tuskin niitäkään.
[piilotettu kuva]
Anti-depressants, controlling tools of your system, making life more tolerable, making life more tolerable
Serj Tankian - Unthinking Majority
Jos jotain kiinnostaa saada rahaa puoli-ilmaiseksi, paina tästä ja rekisteröidy ihmeessä.
(3 snt/mainos) - Thebux.info taas pystyssä!
Käyttäjän avatar
wattu

Viesti AnE 22 Huhti 2008 17:02

So!en kyllä osta. :twisted:
Käyttäjän avatar
AnE

Viesti jykä95 22 Huhti 2008 17:04

Itse ainakin olen ladannut CS:sän netistä. Ostin pelin steamilta ja latasin koneelleni.
No joo Windows oikee yrittää etten sais käännettyy mappii hammeris..
** Executing...
** Command: Copy File
* Could not execute the command:
Copy File "C:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\acconi\counter-strike\cstrike\maps\csde_sauna3"
* Windows gave the error message:
"The operation completed successfully."
Käyttäjän avatar
jykä95

Viesti AnE 22 Huhti 2008 17:11

jykä95 kirjoitti:Itse ainakin olen ladannut CS:sän netistä. Ostin pelin steamilta ja latasin koneelleni.

Olin lataamassa sitä steamia että pystyn lataamaan sen,mutta huomasin netist että se pitää ostaa :( nii lopetin latauksen ja rupesin laaamaan non-steamina! :twisted: :twisted: elikkä en rupee maksamaan jos voi ladata ilmaseks!!! :evil:

E:lukkoon PISTE.
Käyttäjän avatar
AnE

Viesti Kreator 22 Huhti 2008 17:35

Jaahas....
Tota noin niin, omistan ja se on todella huono peli. Ei tule enää pelattua.......
Käyttäjän avatar
Kreator

Palaa alueelle PC-pelit

Samankaltaisia viestiketjuja