Cheat Engine -opas

Oppaita ja artikkeleita.

Re: Cheat Engine -opas

Viesti Zabitur 10 Tammi 2009 15:11

Ensinnäkin: Kiitos erittäin paljon! Toiseksi: Tiiätkö millä täytyy toi arvo (Value) kertoa jos on Flash 10?
Zabitur

Viesti MeZmer 12 Tammi 2009 21:05

Zabitur kirjoitti:Ensinnäkin: Kiitos erittäin paljon! Toiseksi: Tiiätkö millä täytyy toi arvo (Value) kertoa jos on Flash 10?

Itse kertonut kahdeksalla ja hyvin toiminut yleensä
28.11.2009 Viettänyt viisi vuotta Jonnewebissä...
Käyttäjän avatar
MeZmer

Viesti Zabitur 24 Tammi 2009 14:48

Mulla crashaa mozilla aina kun muutan jotain merkittävää arvoa :x
Zabitur

Viesti Pehmolelu 30 Tammi 2009 15:57

Zabitur kirjoitti:Mulla crashaa mozilla aina kun muutan jotain merkittävää arvoa :x

Esimerkiksi mitä? Koita valita pelin ikkuna eikä Firefoxin prosessia. Paina välkkyvää kuvaketta ylänurkassa > Window List > Hae pelin ikkuna (Nimen näkee Firefoxin vasemmasta yläkulmasta).
Intel Core 2 E8400 3GHz | ASUS P5Q | ATI Radeon HD 4800 | 4gb RAM | 1200gb | Nexus Clodius
Aikaa ei riitä enää Jonnewebille. Aktiivisuus on pohjalukemissa, trollit ja muut pennut ärsyttää. Joskus vielä voin selailla aiheita, mutta siihen se sitten jääkin. Nähkäämme joskus hamassa tulevaisuudessa! Pehmolelu kuittaa.
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti janne123 01 Maalis 2009 22:10

Hei! Haluain saada ton toimiin netti peleissa. Osaan kayttaa sita yhessa netti pelissa ja muissa en. Neuvokaa niin tarkkaan kuin vain voitte. Talla hetkella haluan kayttaa sita sen nimisessa pelissa kuin Artificial Junk. Kiitti neuvoista etukateen. Kone ei kirjoita jonkun takia tiettyja kirjaimia. esim. a voi olla se yks toinen jota en voi kirjottaa ja o voi olla se yks toinen.
janne123

Viesti Pehmolelu 03 Maalis 2009 23:47

janne123 kirjoitti:Hei! Haluain saada ton toimiin netti peleissa. Osaan kayttaa sita yhessa netti pelissa ja muissa en. Neuvokaa niin tarkkaan kuin vain voitte. Talla hetkella haluan kayttaa sita sen nimisessa pelissa kuin Artificial Junk. Kiitti neuvoista etukateen. Kone ei kirjoita jonkun takia tiettyja kirjaimia. esim. a voi olla se yks toinen jota en voi kirjottaa ja o voi olla se yks toinen.

Kaiken teet samalla tavalla, mutta haet vain "firefox.exe" prosessista. Jos ei arvoja löydy koita kertoa ne luvulla 8.
Intel Core 2 E8400 3GHz | ASUS P5Q | ATI Radeon HD 4800 | 4gb RAM | 1200gb | Nexus Clodius
Aikaa ei riitä enää Jonnewebille. Aktiivisuus on pohjalukemissa, trollit ja muut pennut ärsyttää. Joskus vielä voin selailla aiheita, mutta siihen se sitten jääkin. Nähkäämme joskus hamassa tulevaisuudessa! Pehmolelu kuittaa.
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti Raksu3 04 Kesä 2009 14:42

Mulla ei toimi motherloadissa.
mulla tökkää kohdassa 11. CE ei löydä mitään vaikka olen valinnut oikean prosessin ja noudattanut ohjeita.
mikähän mahtaisi olla vikana?
avaa!!!
[spoiler]OLETPA UTELIAS![/spoiler]
Käyttäjän avatar
Raksu3

Viesti Defu 05 Kesä 2009 16:50

Opas auttoi minua todella!
http://fearhockeyleague.tk/ >> Jääkiekko foorumi
Käyttäjän avatar
Defu

Viesti vech 18 Loka 2009 10:22

miten toi speedhack toimii?? osaatekos neuvoa ku ei oikee tomi.
vech

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit