Onko hyvä mopo?

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Onko hyvä mopo?

Viesti son-of-satan 20 Huhti 2008 16:02

Olisiko tällainen Rieju RR hyvä mopo? Ku nyt tuli mieleen kun täytän ensi vuonna jo 15 ja pitäisi hyvä mopo hommata...
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Re: Onko hyvä mopo?

Viesti JKP92 20 Huhti 2008 16:06

plaah.... Ei mitään riejua kannata :P yamaha tai derbi :wink:
Käyttäjän avatar
JKP92

Viesti Peltoautoilia 20 Huhti 2008 16:11

ei kannata riajua osta yamaha dt saat jo +90kmh vauhtii ku otat putekesta holkin pois
Käyttäjän avatar
Peltoautoilia

Viesti Regalis 20 Huhti 2008 17:44

Mummo1 kirjoitti:ei kannata riajua osta yamaha dt saat jo +90kmh vauhtii ku otat putekesta holkin pois

Turpa kiinni jos et mistään mitään tiedä. Riejussa on sama moottori kuin DT:ssä, eli ei se Jammulle tehoissa häviä. Ja tuo 90 km/h on paskapuhetta.
Minulla on DT, jossa on Metrakitin tehari, pidemmät välit, 21-millinen Dell'orto PHBG -kaasari, Piper Cross ja rajoittamaton CDI, mutta huiput jäävät silti siihen 85 km/h paikkeille. Mittarin mukaan kuriton DT saattaa ehkä jopa mennä sen 90 km/h, mutta oikeaa nopeutta 60-65 km/h

Kyllä se Rieju yhtä laadukas on kuin nämä Yamahat, Derbit ja muut laatumerkit, osta se mikä itseäsi eniten miellyttää.
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Rixu 20 Huhti 2008 17:45

Mummo1 kirjoitti:ei kannata riajua osta yamaha dt saat jo +90kmh vauhtii ku otat putekesta holkin pois

Ei saa.. Putki pitää vaihtaa kokonaan ja välityksiä vaihtaa.. Tesmitty tämäkin asia niin monella dt:llä että olen jo 100% varma asiasta.

EDIT: Regalis ehti ensin ja puhuukin asiaa ;)
fuk the sit
Käyttäjän avatar
Rixu

Viesti Nosferatu 20 Huhti 2008 18:46

runefreak kirjoitti:Olisiko tällainen Rieju RR hyvä mopo? Ku nyt tuli mieleen kun täytän ensi vuonna jo 15 ja pitäisi hyvä mopo hommata...

Osta sellainen mopo josta itse tykkäät, turha mennä muiden mielipiteiden mukaan. Mutta älä kumminkaan mitään aivan paskaa kiinakopiota (uutena 500-600e..).

Ja käy ajamassa ofc enne ostamista.
Käyttäjän avatar
Nosferatu

Viesti Peltoautoilia 20 Huhti 2008 19:03

Regalis kirjoitti:

Turpa kiinni jos et mistään mitään tiedä. Riejussa on sama moottori kuin DT:ssä, eli ei se Jammulle tehoissa häviä. Ja tuo 90 km/h on paskapuhetta.
Minulla on DT, jossa on Metrakitin tehari, pidemmät välit, 21-millinen Dell'orto PHBG -kaasari, Piper Cross ja rajoittamaton CDI, mutta huiput jäävät silti siihen 85 km/h paikkeille. Mittarin mukaan kuriton DT saattaa ehkä jopa mennä sen 90 km/h, mutta oikeaa nopeutta 60-65 km/h

Kyllä se Rieju yhtä laadukas on kuin nämä Yamahat, Derbit ja muut laatumerkit, osta se mikä itseäsi eniten miellyttää.

ootko ite ottanu omasats dteest holkin pois tai no en tiiä siit 90 kmh mut mulla on 18mm kaasari ja putkesta kurit pois niin mittari näyttää sitä 90kmh
Käyttäjän avatar
Peltoautoilia

Viesti Rixu 20 Huhti 2008 19:52

Mummo1 kirjoitti:ootko ite ottanu omasats dteest holkin pois tai no en tiiä siit 90 kmh mut mulla on 18mm kaasari ja putkesta kurit pois niin mittari näyttää sitä 90kmh

Mittari saa näyttää vaikka hevonpillua jos haluaa... Ootko ajanu posliinien tutkaan tai laskenu oikean nopeuden sille?
fuk the sit
Käyttäjän avatar
Rixu

Viesti Regalis 20 Huhti 2008 20:37

Mummo1 kirjoitti:
Regalis kirjoitti:...DT, jossa on Metrakitin tehari...
ootko ite ottanu omasats dteest holkin pois tai no en tiiä siit 90 kmh mut mulla on 18mm kaasari ja putkesta kurit pois niin mittari näyttää sitä 90kmh

En ole ottanut holkkia pois, vaan vaihtanut koko putken tehokkaampaan. Ja viriä on muutenkin jonkin verran enemmän kuin sinulla, eikä moponi silti mene kuin ~85 km/h oikeaa nopeutta.

Tähän loppuu minun osaltani offtopic. :)
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Agapio 20 Huhti 2008 20:45

runefreak kirjoitti:Olisiko tällainen Rieju RR hyvä mopo? Ku nyt tuli mieleen kun täytän ensi vuonna jo 15 ja pitäisi hyvä mopo hommata...

Rieju RR on espanjalaiseksi mopoksi hyvä.
Täällä Agapion isoveli.[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PS. Kiitos RodeoEnergylle singaturesta.
Käyttäjän avatar
Agapio

Viesti Ruoska 20 Huhti 2008 21:06

[OFF]Haha sä jouvut ajaa ajokokeen :D [off]
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Regalis 20 Huhti 2008 22:41

Suomiboy kirjoitti:

Taas näitä ihme huhuja... :D Mistäköhän kuulit tuon? Missään virallisessa lähteessä ei ole ilmoitettu, että mopokorttiin olisi tulossa ajokoe.
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Rhyno 21 Huhti 2008 14:28

Tämä riippuu ihan paikallisesta autokoulusta tai minkä kautta asiaa ajetaan. Esimerkiksi täällä (kai?) joudutaan ajamaan ajokoe heti, kun lumet ovat sulaneet yhdeltä isolta parkkipaikalta pois.
Rhyno

Viesti Ruoska 21 Huhti 2008 14:53

Regalis kirjoitti:
Suomiboy kirjoitti:

Taas näitä ihme huhuja... :D Mistäköhän kuulit tuon? Missään virallisessa lähteessä ei ole ilmoitettu, että mopokorttiin olisi tulossa ajokoe.

Radiossa ja muissa on sanottu : D
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Damsarerael 22 Huhti 2008 16:18

Osta Minkä Haluut Kuha Et Osta Kinroadia Se on kiinalainen halppis mopo joka hajoo hetkes ja vara-osat on kalliita ja pitkään joituu oottamaan.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8%, jotka kuuntelevat MUSIIKKIA eivätkä PASKAA, lisää tämä allekirjoitukseesi.
[piilotettu kuva]
Which Final Fantasy Character Are You?
Käyttäjän avatar
Damsarerael

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet