Mummo1 kirjoitti:ei kannata riajua osta yamaha dt saat jo +90kmh vauhtii ku otat putekesta holkin pois
Mummo1 kirjoitti:ei kannata riajua osta yamaha dt saat jo +90kmh vauhtii ku otat putekesta holkin pois
runefreak kirjoitti:Olisiko tällainen Rieju RR hyvä mopo? Ku nyt tuli mieleen kun täytän ensi vuonna jo 15 ja pitäisi hyvä mopo hommata...
Regalis kirjoitti:Mummo1 kirjoitti:ei kannata riajua osta yamaha dt saat jo +90kmh vauhtii ku otat putekesta holkin pois
Turpa kiinni jos et mistään mitään tiedä. Riejussa on sama moottori kuin DT:ssä, eli ei se Jammulle tehoissa häviä. Ja tuo 90 km/h on paskapuhetta.
Minulla on DT, jossa on Metrakitin tehari, pidemmät välit, 21-millinen Dell'orto PHBG -kaasari, Piper Cross ja rajoittamaton CDI, mutta huiput jäävät silti siihen 85 km/h paikkeille. Mittarin mukaan kuriton DT saattaa ehkä jopa mennä sen 90 km/h, mutta oikeaa nopeutta 60-65 km/h
Kyllä se Rieju yhtä laadukas on kuin nämä Yamahat, Derbit ja muut laatumerkit, osta se mikä itseäsi eniten miellyttää.
Mummo1 kirjoitti:ootko ite ottanu omasats dteest holkin pois tai no en tiiä siit 90 kmh mut mulla on 18mm kaasari ja putkesta kurit pois niin mittari näyttää sitä 90kmh
Mummo1 kirjoitti:ootko ite ottanu omasats dteest holkin pois tai no en tiiä siit 90 kmh mut mulla on 18mm kaasari ja putkesta kurit pois niin mittari näyttää sitä 90kmhRegalis kirjoitti:...DT, jossa on Metrakitin tehari...
runefreak kirjoitti:Olisiko tällainen Rieju RR hyvä mopo? Ku nyt tuli mieleen kun täytän ensi vuonna jo 15 ja pitäisi hyvä mopo hommata...
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Suomiboy kirjoitti:runefreak kirjoitti:Olisiko tällainen Rieju RR hyvä mopo? Ku nyt tuli mieleen kun täytän ensi vuonna jo 15 ja pitäisi hyvä mopo hommata...
[OFF]Haha sä jouvut ajaa ajokokeen :D [off]
Regalis kirjoitti:Suomiboy kirjoitti:runefreak kirjoitti:Olisiko tällainen Rieju RR hyvä mopo? Ku nyt tuli mieleen kun täytän ensi vuonna jo 15 ja pitäisi hyvä mopo hommata...
[OFF]Haha sä jouvut ajaa ajokokeen[off]
Taas näitä ihme huhuja...Mistäköhän kuulit tuon? Missään virallisessa lähteessä ei ole ilmoitettu, että mopokorttiin olisi tulossa ajokoe.
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet