counter strike: source ongelma (pikaista apua, kiitos)

Keskustelua tietokonepeleistä.

counter strike: source ongelma (pikaista apua, kiitos)

Viesti jikke 08 Huhti 2008 20:49

oon ostanu css ja se oli mul tos vanhas konees.. sit latasin sen uudelle ja olen pelannut n.1kk ja nyt aina kun meen johkin serveriin niin se ilmottaa: DISCONNECT: Error verifying steam userID ticket.

elikkä mitä pitäisi tehdä ? botti maihin se kyllä menee. ja kerran pääsin pelaan.. mutta sekin oli vain se kerta.. :lol:

ja en viittinyt laittaa tonne " CS-kesksteluun " koska tiedän että sillon montaa vastausta ei tulisi ja kaikki vaa selittäs lisää edellistä aihetta... kiitos jo etukäteen :)

huomasin just tuol toisen samanlaisen.. POISTAKAA.. ja anteeks
jikke

Re: counter strike: source ongelma (pikaista apua, kiitos)

Viesti Latemara 08 Huhti 2008 20:57

Mulla oli sama DOD:S
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti appelsiinimehu 08 Huhti 2008 21:03

Okei,Mene tuonne steam kansioonja siellä pitäisi olla heti ClientRegistry.blob poista se ja restarttaa steam ja pitäisi toimia,Jouduin tekemään itse tuon eilen kun valiti samaa.
AmD Phenom 9550 4x 2,4ghz. Asus M3N78-VM. GF8800GT 512. Corsair 2G 1066mhz DDR2 (muisteissa mukana tuuletin). 400w virtalähe. 700Gigan kiintolevy.
appelsiinimehu

Viesti kalakkuna 20 Touko 2008 17:05

Joo elikkä jos steamin boottaaminen ei auta ja tuntuu että kaikki keinot ovat kokeiltuja niin tästä voisi olla jotain apua poistat steamin kansiosta tällaiset kuin Steam.dll SteamUI.dll ClientRegistry.Blob.
kalakkuna

Palaa alueelle PC-pelit