Manga kirjat

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Manga kirjat

Viesti TribalReaper 08 Huhti 2008 20:31

Kuka lukee Mangoja itse lueskelen Dragonballeja. Voitte puhua täällä mangoista ihan vapaasti.

Modet tiedotteeks?
Amd Athlon X2 4400+ || nVidia GeForce 8600 GT || 2GB RAM || MX 518 || Creative 5.1 kajarisarja || Razer Lycosa
Käyttäjän avatar
TribalReaper

Re: Manga kirjat

Viesti Lerva 08 Huhti 2008 20:35

noit Dragonball kirjoi mulla on jonki verran niissä mun suosiki hahmo on Gogu
Moi.
Käyttäjän avatar
Lerva

Viesti Axuu 08 Huhti 2008 21:13

Sigistäni/Avatarista huomaa,että olen Death Note fani:P
Eli luen Death Noteja
[piilotettu kuva]

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Axuu

Viesti Latemara 08 Huhti 2008 21:19

Tällä hetkellä en lue mitään, mutta joskus on käynyt mielessä että ostaisi muutaman Dragon Ball kirjan^^
Mutta itseä ei houkuttele että luetaan oikealta vasemmalle =(
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Sundis 08 Huhti 2008 21:31

Latemara kirjoitti:Tällä hetkellä en lue mitään, mutta joskus on käynyt mielessä että ostaisi muutaman Dragon Ball kirjan^^
Mutta itseä ei houkuttele että luetaan oikealta vasemmalle =(

Tuo oikealta vasemmalle lukeminen on oikeastaan todella hauskaa. Tällä hetkellä on vain db sarjaa hyllyssä tosin vain yksi niistä puuttuu. Olen varmaan aloittamassa jonkun muun sarjan lähiaikoina.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Sundis

Viesti Jampuli^ 11 Huhti 2008 16:18

Aktiivinen FMA:n lukija olen, myös Naruto on aivan paras! Finger in to the Ass!!!
[piilotettu kuva]
Paina tästä niin, autat minua Travianissa.
Käyttäjän avatar
Jampuli^

Viesti •,• 11 Huhti 2008 21:39

ranma½ , conan, one piece. Noita luen suomeks, mutta love junkies:sta luen englanniks. Animea kyl katon enemmän, mutta kyl mangaki on hyvää.
Viimeksi muokannut •,• päivämäärä 22 Huhti 2008 18:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti Juice 13 Huhti 2008 11:09

Naruto, Death Note, One Piece, Trinity Blood, Full Metal Alchemist, Hunter X Hunter, Vampire Knight... Kaikki, joissa on hyvä juoni ja jonkin sortin toimintaa menee. Kaikki paitsi Dragon Ballit. Itse luen kaikki Mangani enkuksi, koska suomenkieliset käännökset ovat suoraan sanottuna huonoja.
Käyttäjän avatar
Juice

Viesti Eternìty 13 Huhti 2008 18:46

Yu-Gi-Oh! niitä on 15kpl, Rave:a on 10 kpl, Narutoa 4 kpl (just tullu suomeen :)), One Piece 10kpl ja 1 Dbz kirja

Ennen luin dragonballia en enää..
Viimeksi muokannut Eternìty päivämäärä 06 Kesä 2008 23:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Eternìty

Viesti Damsarerael 20 Huhti 2008 12:14

Ok. Mun Iso-veljillä on Kaikki Dragon Ball Kirjat ja KAikki Tähän Mennessä Olevat InuYashat Ja Pari YGO Kirjaa Mut Ei Sen Enempää Olla Ostettu. LoL IsoVeli on Anime Friikki. XD...
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8%, jotka kuuntelevat MUSIIKKIA eivätkä PASKAA, lisää tämä allekirjoitukseesi.
[piilotettu kuva]
Which Final Fantasy Character Are You?
Käyttäjän avatar
Damsarerael

Viesti Neiko 25 Huhti 2008 10:24

Luen ja paljon.
Nykyään ostelen one piece:ä ja narutoa muodon vuoksi, olen lukenut englanniksi..
Minulla on kaikki ranma ½ ja on näitä turhia, mitkä pyörii jaloissa. Pitäisi myydä niitä, mutta en ole saanut aikaiseksi. Omistan nuiden lisäksi Dragon ball varmaan noin 30 kpl, full metal alchemist 7 kpl, tokyo mew mew 4kpl, inuyasha 5kpl ja yksi astroboy. D:
"Who's to know if your soul will fade at all?
The one you sold to fool the world
You lost your self-esteem along the way
Yeah."
Fake It, by Seether
Käyttäjän avatar
Neiko

Viesti Sovereign 25 Huhti 2008 12:46

Isoveljellä One Piecejä hyllyssä joita nyt välillä lukenut.
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti Jaukoi 27 Huhti 2008 20:23

Tietääkö joku saako jostain englannin kielisiä manga-kirjoja? Vaikka netistä tilattua, jos ei muuten.

Asiaan: Hyllystä löytyy muutama One Piece ja Dragonball, lisäksi Warcraft 1 ja 2 (kolmonen unohtus ostaa :( )
Jaukoi

Viesti Plokoon 03 Touko 2008 00:35

Neon genesist luen ja Narutoa.
The bastard hung me.
Plokoon

Palaa alueelle Kirjat