Dead rising ongelma !

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

Dead rising ongelma !

Viesti assault 01 Huhti 2008 14:36

niin kysyisin neuvoja niiltä ketkä omistaan tämän pelin. mä oon siinä pelle vastuksessa. sillä on kaksi moottorisahaa kädessä . se tappaa mut aina tai se vastus päättyy yhtäkkiä.
en ees kerkii tappamaan sitä. :evil:

tässä foorumislla voi myös keskustella tästä kyseistä pelistä.

tässä muutama kysymys pelistä

1 mikä level tellä on?
2 montako zombia olette tappaneet?
3 mitkä vaatteet ovat päälänenne pelissä?
4 mikä on teidän mielestä paras ase?

voitte vastata kysymyksiin jos tahdotte .

minun vastauksia
vastaus kysymykseen 1olen level 8 eli aika alussa
vastaus kysymykseen 2 minä olen tappanut 185 zombia
vastaus kysymykseen 3 minulla on ihan samat vaatteet päällä kuin alussakin
vastaus kysymykseen 4 minun mielestäni paras ase on auto tai ei se ole ase mutta sillä on hyvä ja helppoa tappaa :wink:

kiitoksia vastauksista :)

suositelen tätä peliä kauhun ja toiminnan ystäville.
tässä voi melkein mitä vaan käyttää aseena . ja tosi hyvä grafiikka (:
"valoa pimeyteen"
Käyttäjän avatar
assault

Re: Dead rising ongelma !

Viesti KirmiZ 01 Huhti 2008 15:45

joo mun kaverilla on toi ollaan vedetty about 8 kertaa läpi(haluttii nähä kaikki loput) ja sit tosta pelle vastuksesta et aina ku se tekee niit ilma palloja ni ammu niitä silloinku se viel puhaltaa niitä.

1 ollaan kaverin kaa 50lvl
2 ollaan tapettu korkeimillaan 63 tuhatta zombia
3 lego palikka päässä ja kunnon smokki päällä
4 mini moottori saha tai sit se ihme pyörivä juttu minkä saa sekatavara kaupasta

tuo pelihän on hirveän moni puolinen jotain 8 eri loppua(ehkä enemmänki) ja sit saa sen perusteella tehtäviä keitä on pelastanu.

viel yks juttu eihän tuo ole kauhu peli mutta toimintaa kyllä on ja on hauska peli (paras isku on ku vetää suolen irti)
Käyttäjän avatar
KirmiZ

Viesti stumppi 01 Huhti 2008 16:02

Moi! minä suosittelen jotain lyömä asetta jos haluat tappaa sen pellen. Voithan sinä käyttää jotain pistoolia tai haulikkoa... mutta se torjuu ne panokset mutta kun se rupeaa puhaltamaan sitä ilmapalloa ammu sitten! sillon se tehoo 8) ja tarviit paljon ruokaa :D

1. minä olen täysi lvl eli 50.
2. varmaan jotain 50 tuhatta kun minä olen pelannut sen pelin 7 kertaa läpi.
3. valkoiset vaatteet + hattu ja aurinkolasit.
4. sen pellen mini moottorisaha koska se lyö niin nopeasti ja on tehokas.

Peli on todella hauska koska siinä on sairaasti aseita ja paljon pelattavaa myös hyvä grafiikka kannattaa ostaa xbox 360 tuon pelin takia. Eikä tuo peli ole kauhu peli toiminta kyllä ja tosi tosi Verinen. Verta ei ole säästelty tuossa pelissä :lol:
stumppi

Viesti assault 10 Huhti 2008 15:10

jormakarva kirjoitti:joo mun kaverilla on toi ollaan vedetty about 8 kertaa läpi(haluttii nähä kaikki loput) ja sit tosta pelle vastuksesta et aina ku se tekee niit ilma palloja ni ammu niitä silloinku se viel puhaltaa niitä.

1 ollaan kaverin kaa 50lvl
2 ollaan tapettu korkeimillaan 63 tuhatta zombia
3 lego palikka päässä ja kunnon smokki päällä
4 mini moottori saha tai sit se ihme pyörivä juttu minkä saa sekatavara kaupasta

mutta kun se päättyy yhtäkkiä jotakin punasta tulee sihen. apuaaaa
"valoa pimeyteen"
Käyttäjän avatar
assault

Viesti Regalis 18 Heinä 2008 13:25

assault kirjoitti:1 mikä level tellä on?
2 montako zombia olette tappaneet?
3 mitkä vaatteet ovat päälänenne pelissä?
4 mikä on teidän mielestä paras ase?

1. 9, aloin pelaamaan vasta viime viikolla.
2. Muistaakseni n. 1300.
3. Valkoinen puku.
4. Adamin minimoottorisahat tietysti. :D

Ja Adamin (se pelle) saa helposti tapettua millä vaan tuliaseella. Juokse heti taistelun alkaessa takavasemmalle, niin löydät neljä poliisizombia. Tapa ne tai odota että Adam tappaa ne, ota niiden aseet, ja ala tykittää. Muista pysyä tarpeeksi kaukana, tai saat maistaa moottorisahaa. Ammu aina kun Adam puhaltaa niitä ilmapallojaan. Minä pääsin Adamin läpi 4-tasoisena toisella yrittämällä, enkä tarvinnut kuin yhden appelsiinimehupullon.

Jos et silti pääse sitä läpi, voit vain jättää menemättä sinne vuoristoradalle, ja jatkaa peliäsi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti OnlyZero 20 Heinä 2008 19:11

Pellen pitäis päästä helposti melee asel ekan ammu se pallo kun se puhaltaa ja sit meet hakaamaan sitä kun se kaatuu niin me äkkiä sivul ja hakaa sitä uudellee

1.50lvl max
2.jotain 20 tuhat
3.lego head ja westtin tavalinen asu
4.Firt of fury ja sormuksii (50lvl tappaa kaikki zombit yhest)
Et halua teittää kuka olen
Käyttäjän avatar
OnlyZero

Viesti TheSaW 25 Heinä 2008 18:54

Ite pääsin ton pellen läpi lekalla. (Sledgehammer) ja onnistuin aika hyvin (Olin silloin 6lvl nyt olen 13.) Itse käytin tätä tekniikkaa: Aina kun pelle puhaltaa palloa ja päästää sen irti, menet sen eteen. (Menetät enkkaa mutta varaa paljon viiniä tai itse tekemääsi seosta) yleensä itse nouset ensin pystyyn niin sitten vain kalautat sitä sillä lekalla. :P (Noin onnistu itelläni)

1 mikä level tellä on? - Lvl 13
2 montako zombia olette tappaneet? - 1,453
3 mitkä vaatteet ovat päälänenne pelissä? Jotkut sporttivaatteet ja se lelukypärä.
4 mikä on teidän mielestä paras ase? - Sniper? Tai moottorisaha.
Käyttäjän avatar
TheSaW

Palaa alueelle Xbox