Photoshop-oppaita

Photoshop-oppaita

Viesti shovi 28 Maalis 2008 12:29

Tässä linkki muutamaan Photoshop-kuvankäsittelyoppaaseen. Nää on ehkä jo hiukan vanhoja, mutta mitäpä siitä. Toinen on aiheeltaan valokuvan peruskorjaus eli väritasapainon säätöä jne ja toinen käsittelee kuvakikkoja CSS:llä ja Photoshopilla. Jos kuvista on puutetta, niin kannattaa katsoa myös nämä ilmaiset kuvat (kuvapankit).
shovi

Re: Photoshop-oppaita

Viesti Pehmolelu 28 Maalis 2008 14:42

Oletkos nuo oppaat ihan itse tehnyt? Nimestä päätellen olet, mutta kysyn kuitenkin.
ASUS P5Q | Intel Core 2 Duo E8400 3GHz | ASUS EAH4850 512mb | Kingston 1gb x2 | WD Caviar640gb SATA2 x2 | Nexus Clodius
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti shovi 28 Maalis 2008 15:47

Pehmolelu kirjoitti:Oletkos nuo oppaat ihan itse tehnyt? Nimestä päätellen olet, mutta kysyn kuitenkin.

Joo, olen.
shovi

Viesti Bluewolf 04 Touko 2008 12:57

Muuten tuli tässä mieleen että, mistähän photoshopin saisi kokoversiolle ilmaiseksi? Tiedätkö sinä kun sinulla on tällänen "photoshop-oppaita'kin"? Itselläni on ollut koeversiolla, mutta ärsytti kun koeversio loppu yht'äkkiä.
Bluewolf

Viesti shovi 17 Touko 2008 10:46

Bluewolf kirjoitti:Muuten tuli tässä mieleen että, mistähän photoshopin saisi kokoversiolle ilmaiseksi? Tiedätkö sinä kun sinulla on tällänen "photoshop-oppaita'kin"? Itselläni on ollut koeversiolla, mutta ärsytti kun koeversio loppu yht'äkkiä.

Ilmaiseksi ei saa mistään. Mars kauppaan.
shovi

Palaa alueelle Kuvankäsittelyoppaat

Samankaltaisia viestiketjuja