Exhalator kirjoitti:Hemmetti menee maku koko Pasilasta kun koulussa hoetaan kokoajan sitä jännä-saissea.
Joku päivä kaverini tuli kysymään: "Hei, mikä oli se himo Pasila-jakso, mis se yks tyyppi sano "on se jännä"?"...
Exhalator kirjoitti:Hemmetti menee maku koko Pasilasta kun koulussa hoetaan kokoajan sitä jännä-saissea.
Maxwell_von_Karma kirjoitti:Exhalator kirjoitti:Hemmetti menee maku koko Pasilasta kun koulussa hoetaan kokoajan sitä jännä-saissea.
Joku päivä kaverini tuli kysymään: "Hei, mikä oli se himo Pasila-jakso, mis se yks tyyppi sano "on se jännä"?"...
Maszá kirjoitti:Maxwell_von_Karma kirjoitti:Exhalator kirjoitti:Hemmetti menee maku koko Pasilasta kun koulussa hoetaan kokoajan sitä jännä-saissea.
Täällä sama onkelma. :| On se vaan... jännä... hyvin jännä
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Plokoon kirjoitti:Mutku ihmetyttää miten nää nyt just löyty ku pasilan. Ku ei kuitenkaa mikään uus ohjelma oo.
Maszá kirjoitti:Plokoon kirjoitti:Mutku ihmetyttää miten nää nyt just löyty ku pasilan. Ku ei kuitenkaa mikään uus ohjelma oo.
Massakansalla tai ihmisillä yleensäkin on vähänen sellanen ominaisuus, että löydetään/tajutaan tietyt jutut vasta sitten, kun niitä on tarpeeksi näytetty/jauhettu televevisiossa, netissä tms.

Halpahitleri kirjoitti:Olen huomnnut saman asian. Ykköskauden aikana meidän koulusta minä ja paria kaveria katseli kys. sarjaa, mutta nyt kakkoskauden aikaan kattoo melkein koko koulu.
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.
Maxwell_von_Karma kirjoitti:Exhalator kirjoitti:Hemmetti menee maku koko Pasilasta kun koulussa hoetaan kokoajan sitä jännä-saissea.