CS:S Serveri

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: CS:S Serveri

Viesti R.Z 29 Huhti 2008 23:08

MerKonomi kirjoitti:
R.Z kirjoitti:Mun käsityksen mukaa siel kiertää kaikki perusmapit ja pari gg mappia.?

Eipä taida löytyä GunGame mappeja, mutta ainakin awp mappi löytyypi, ja perusmappeja on aika paljon. Ei nyt kaikkia, mutta suurin osa.

Juu sori piti kirjottaa Aim eikä GG :) Pyöriikö servulla mitää surf mappeja?
[piilotettu kuva]
Fcss
R.Z

Viesti MerKonomi 30 Huhti 2008 00:05

Ei ainakaan minulle ole tullut missään map valikoissa vastaan, eli luultavimmin ei ole.
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti raitis80 30 Huhti 2008 03:10

Mä voisin tulla adminiks jos vaa viel pääsee.. osaan pelaa ja oon aktiivinen
raitis80

Viesti speedy9311 03 Touko 2008 22:59

Saa nyt nähdä pyörittääkö koneeni CS:S, mutta ainakin kun katsoin system requirementsit niin pitäisi pyöriä.
Jos alkaa pelittämään niin alan pelaamaan Jwebin servulla aktiivisesti :} Hyvähän en vielä ole, mutta kyllä siitä kehittyy kun pelaa, nyt vain lataamaan peli.

Vauhti on 120kb\s ja on tullut jo 2% o/ Huomenna pääsee pelaamaan, jos pyörii.
|Gamertag: EL M O 9V|Go Messenger!: Speedy931|Parhaat nettipelit
Auta minun pientä kaupunkiani :)
Very well!
Käyttäjän avatar
speedy9311

Viesti MerKonomi 04 Touko 2008 00:01

Olettaen että olet ensin maksanut sen ja sitten vasta lataat ;)
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti praKKA 04 Touko 2008 07:45

MerKonomi kirjoitti:Olettaen että olet ensin maksanut sen ja sitten vasta lataat ;)

Niin, eikös ne yleensä laiteta vain koodi Steamiin ja ladataan tuorein versio Steamista ;)
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti speedy9311 04 Touko 2008 09:43

MerKonomi kirjoitti:Olettaen että olet ensin maksanut sen ja sitten vasta lataat ;)

Niin, mutta olen joskus aikoja sitten saanut Ati-tarjouksen ja siinä oli parit steam pelit (:
Ennen en ole vain jaksanut ladata CS:S tai mitään muuta. Eli ihan aitoa CS:S:ää pelailen, jos nyt saisi toimimaan. Vetää aina bluescreen :D
|Gamertag: EL M O 9V|Go Messenger!: Speedy931|Parhaat nettipelit
Auta minun pientä kaupunkiani :)
Very well!
Käyttäjän avatar
speedy9311

Viesti jukkema 06 Touko 2008 07:17

Oisko Adminille paikkoja enää. Ihan pelailen aktiivisesti. Nyt en ole pystyny pelata kun oli Steamin kans vähä ongelmia.
[piilotettu kuva]-->Sata viestiä 12.6.08 klo:22.39!
Jättänyt foorumin 10.07.08
Käyttäjän avatar
jukkema

Viesti ^kurppa^ 06 Touko 2008 13:17

No sehän mukavaa.. pääsee vähän tutummalla porukalla pelailemaan ^^
Mutta ensiksi pitäis saada sorsa kuntoon kun ei toimi:/
updatee 24% ja pysähtyy.. Missä syy?:(
[piilotettu kuva][piilotettu kuva][piilotettu kuva][piilotettu kuva][piilotettu kuva]
^kurppa^

Viesti MerKonomi 06 Touko 2008 14:39

Kokeile piruuttaen poistamista ja sitten lataat Steamista CS:S:n uusiksi, ei pitäisi kestää kauaan jos on väh. 1meganen liittymä. Mä ainakin teen aina noin, jos on muita keinoja/nopeempia keinoja niin pistäkää Yleinen Counter-Strike topiciin vastaus.
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti nista 06 Touko 2008 17:55

On muuten paska mappikierto kun siellä on mukana jotain cs_havanaakin :shock: .
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
nista

Viesti Jii 06 Touko 2008 19:00

nista kirjoitti:On muuten paska mappikierto kun siellä on mukana jotain cs_havanaakin :shock: .

Mapin voi tietysti ohittaa pistämällä rtv komentoa chattiin.
Jii

Viesti MerKonomi 06 Touko 2008 19:29

Jii kirjoitti:
nista kirjoitti:On muuten paska mappikierto kun siellä on mukana jotain cs_havanaakin :shock: .

Mapin voi tietysti ohittaa pistämällä rtv komentoa chattiin.

Tai votemap. Mikäli tulee joku Havana, eikä kukaan halua pelata niin kyllä kaikki sen d2 tai jotain votee.. :)
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti R.Z 14 Touko 2008 16:35

Toi on totta että osa normaali mapeista on aika turhia joita ei oikeen kukaan jaksa pelata..
Otan asian uudelleen esille eli serveriin pitäisi laittaa minratet sillä pelaaminen on aika tuskaa välillä kun kaikilla on 20 30 ja 15000 ratet tällänen parannus serveriin olis loistava :wink: !
[piilotettu kuva]
Fcss
R.Z

Viesti Died 17 Touko 2008 08:35

Hyvä juttu, nimittäin ostin juuri CS:S :)
Käyttäjän avatar
Died

Palaa alueelle Jonneweb.net