CS:S Serveri

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: CS:S Serveri

Viesti Tmoz 10 Huhti 2008 19:12

Eli miksikäs pelaaja Z1ck/z!ck mikä onka antoi hyvälle hyvälle sukulaiselleni bannit ? Tossa 10.4 19:12-14 välillä. Et jos haluatte tsekkaa sen psiit, niin vetäkää vaikka demot. Ei taida olla hirveen osaavat adminit, jos pari kertaa saa tapettua niin vetää bannit?

E: Mulle saa laittaa vaikka priva viestiä sit. jos en huomaa et tän oo tul viestiä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Tmoz

Viesti Stundis 10 Huhti 2008 19:32

Hmm olin tuollon viel nukkumas kosk oon sairas hmm.. kukakohan admin se ois voinu olla
Stundis

Viesti Tmoz 10 Huhti 2008 19:42

Ei muuten, mut on just hyvä tommone höntsy servu, sitte ku pelaa liian hyvin niin saa bannit ?

Niin ja ainaki tos viestis luki et "Banned by Z!ck Reason: Cheats". Meen ottaa video kameralla kuvaa ku serkku pelaa :D Mutta iha oigest chmoon.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Tmoz

Viesti Azure.fi 10 Huhti 2008 19:57

TomZun mainittema uhri tässä hej vaan.

Kyl miu mielest tuo bänni oli täysin turha, näin tuon Z!ck tms bannin antaneen adminin varjon kulman takaa liikkuvan aukealle ja päätin laittaa luotia etukäteen jotta hän siihen voi juosta ja kuolla minun asiaan suuremmin puuttumatta, mutta jokusen 15s kyseisen henkilön antaman +1 fragin lisäännyttyä jo suurehkoon saldooni, tuleekin jo kick + päivän banni.

Ensinnäkää vaikka ois ollukki kyseessä ois ollu WH/Aim/etc tapaus nii ei banneja (imo) tuollai kuulu jaella, vois vähintään rundin loppuun spectatee kysest henkilöö jos tuntuu ettei oo puhtaat jauhot pussissa ja sitten antaa ne bannit, tai sitte ihan siirtyä spectatoriksi ja ottaa demoa tapahtumasta ja antaa jonkun kokeneemman antaa mielipiteensä aiheesta, eikä admin oikeuksia omistavana painaa sitä ban nappia hetikun iteltä lähtee henki esim. läpi porauksen, onnekkaan 180' käännös hedyn, äänien käyttämisen(juu tästäkin on potkittu useesti) tms takia.

Juu ei muuta, huomenna tippuu porukkaa taas.
Azure.fi

Viesti Jii 10 Huhti 2008 20:00

Hei,

Kiireiteni (tai "kiireiteni", jokainen valitsekoon itseään miellyttävämmän vaihtoehdon) en ole ehtinyt säätää serveriä.
Ensinnäkin tiputin nyt Stundan serverin admineista koska oli käynyt ilmi että oikeuksia tultiin välillä käyttämään väärin.

Itseäni mietityttää nyt kumminkin että kuka helvetti on Z!ck, sillä ainakaan en onnistu löytämään mitään tietoja kyseisestä henkilöstä. Lähetin jo eräälle adminille viestiä että oliko hän asialla, mutta vastausta ei ole tullut.

EDIT: Asia selvisi, käyn vielä unbannamassa. Pian admineille on tulossa ohjenuora.
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti praKKA 11 Huhti 2008 07:15

Olisi aika mukava tietää keitä admineita tuolla servulla edes on. Ihan ihme nimiä koko aika luetellaan, ja juurikin niin lapsellista touhua. Milloin heitä edes ollaan valittu?
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
praKKA
Nerd

Viesti Stundis 11 Huhti 2008 14:16

Mäkään en oo kuullu tosta Z!cki:st :O ihme juttu ... en oo kyllä ollu pelaamas siel vähää aikaa välil käyny tsiigailee mut en muuta ja tänää kävin tsiigaa olinko admin enää :P Mut kuka ihmeen Z!ck
Stundis

Viesti Merkkis 11 Huhti 2008 15:03

praKKA kirjoitti:Olisi aika mukava tietää keitä admineita tuolla servulla edes on. Ihan ihme nimiä koko aika luetellaan, ja juurikin niin lapsellista touhua. Milloin heitä edes ollaan valittu?

Viikko/pari servun tulemisen jälkeen, mikäli oikein muistan?

EDIT: Itsekkään en ole pahemmin päässyt pelaamaan kun oli tuo koeviikko, mutta nyt ensi viikolla sitten pelitunteja tuleekin taas normimäärä. :)
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti RaunZi 12 Huhti 2008 19:25

Eikös tuonne serverin asetuksiin voisi laittaa niin että porukoilla joilla olisi ratet alle 66 nii muuttaisi ne automaattisesti 66:teen nii olisi ainakin omasta mielestä mukavampi pelata kun ei mene pelaajista niin paljoa läpi?
Tässä olis nää komennot mitkä pitää laittaa tonne server.cfg muistioon : sv_mincmdrate 66 , sv_minupdaterate 66 , sv_minrate 15000
Toivottavasti laittaisitte nuo käyttöön :)
RaunZi

Viesti nista 12 Huhti 2008 19:51

Minkälainen mappikierto servulla on?
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
nista

Viesti RaunZi 16 Huhti 2008 16:54

Mun käsityksen mukaa siel kiertää kaikki perusmapit ja pari gg mappia.?
RaunZi

Viesti jikke 26 Huhti 2008 16:22

sovitaanko että tänään kaikki vaikka kello 9 pelaamaan ? :D ja illasta on kyse ei aamusta :D
jikke

Viesti Merkkis 26 Huhti 2008 17:12

R.Z kirjoitti:Mun käsityksen mukaa siel kiertää kaikki perusmapit ja pari gg mappia.?

Eipä taida löytyä GunGame mappeja, mutta ainakin awp mappi löytyypi, ja perusmappeja on aika paljon. Ei nyt kaikkia, mutta suurin osa.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Fonzie 26 Huhti 2008 18:50

Entäs löytyykö aim_ag_texture-mappeja?
PreHacks kirjoitti:Sitten ne tyypit tuli mun päälle ja yks potkas mua jalkaan, Suutuin ihan hitosti, Huusin: VITUN MOLOPÄÄ!! (siitä opet tykkäs)
Ja lähin juokseen niitä päin, kaikki lähti karkuun ja sitten menin sanoon kavereille että homma hoidettu
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Merkkis 26 Huhti 2008 23:28

Sitä en edes tiedä, vaikka servulla admin olenkin, sillä en pidä aim-mapeista. Kun olen ihan perus defuse-map peluri. Ainoa modi mitä defusen lisäksi pelaan on gungame.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Palaa alueelle Jonneweb.net