Kenopää kirjoitti:Suomalainen räppi ja hiphoppi on muuten aika kuraa paitsi Cheek. Esim. Aste on vain joku wannaberäppäri

UusiAlalla kirjoitti:Joo mulla ois semmonen kysymys että millä perusteella sain bänniä J-webin servulle? (pelaaja nimi Kekkonen.mp3) (Bännin antaja stunda tai jtn. sinne päin.)
tseitsei kirjoitti:UusiAlalla kirjoitti:Joo mulla ois semmonen kysymys että millä perusteella sain bänniä J-webin servulle? (pelaaja nimi Kekkonen.mp3) (Bännin antaja stunda tai jtn. sinne päin.)
Bannisi oli varmaankin aiheeton ja sen antanut admin ei ole enää admin.
Stundis kirjoitti:Annoin vain jotain parin tunnin bännit koska suurin osa tyypeist sano hackkereksija tuota se ei kestäny ne bännit kovin kauaa ja se oli vain varoitus
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Jii kirjoitti:Noniin noniin, jos jonkinmoista xiittausta esiintyy niin siitä pitää ottaa demo ja upata esm rapidshareen eikä valittaa tuolla servun chatissa että "xiittari!1"
elpeevee kirjoitti:Hieno homma, että tulee suomalaisia servuja lisää. Minulla olisikin nyt tässä pieni ehdotus, joka olis mahtava jos se totutuis. Olisko mahollista, että jonneweb.net laittais Zombimod servunkin. Kun Pelipurkin zm servu suljettiin (monista syistä). olis hieno saada UUSI mahatava suomalainen ZM servu. Eikä se ole kovin vaikia värkätä... ainakin minä osaan jonkin verran sellasta säätää =) että tällasta... kun nyt tänne kerta tuollanenkin servu on tullu =)
MerKonomi kirjoitti:Jii kirjoitti:Noniin noniin, jos jonkinmoista xiittausta esiintyy niin siitä pitää ottaa demo ja upata esm rapidshareen eikä valittaa tuolla servun chatissa että "xiittari!1"
Eli Adminitkin ottavat videon?
- Steam ID (tulee näkyville consolen komennolla status) olisi myös hyvä ottaa ylös. Jos joku ei osaa nauhoittaa, niin voi käydä juuri vähänaikaa sitten tekemästäni oppaasta ohjeet. Ja sitten niin, olisihan se hyvä jos adminien olisi pakko ottaa video, niin ei tulisi sitten niitä vääriä bännejä.
おかび kirjoitti:MerKonomi kirjoitti:. . .
. . .