CS:S Serveri

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: CS:S Serveri

Viesti Elvis__ 01 Huhti 2008 14:32

ku napsautan consolee connect ja tuo nii tulee pelkkä errori
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti Merkkis 02 Huhti 2008 16:45

Mitä kirjoitit connectin jälkeen, entä mitä kyseisessä errorissa luki?
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti UusiAlalla 05 Huhti 2008 22:39

Joo mulla ois semmonen kysymys että millä perusteella sain bänniä J-webin servulle? (pelaaja nimi Kekkonen.mp3) (Bännin antaja stunda tai jtn. sinne päin.)
Kenopää kirjoitti:Suomalainen räppi ja hiphoppi on muuten aika kuraa paitsi Cheek. Esim. Aste on vain joku wannaberäppäri

Nauroin?
Käyttäjän avatar
UusiAlalla

Viesti tseitsei 06 Huhti 2008 10:12

UusiAlalla kirjoitti:Joo mulla ois semmonen kysymys että millä perusteella sain bänniä J-webin servulle? (pelaaja nimi Kekkonen.mp3) (Bännin antaja stunda tai jtn. sinne päin.)

Bannisi oli varmaankin aiheeton ja sen antanut admin ei ole enää admin.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Jakexi 06 Huhti 2008 10:47

tuleeko muihin peleihin j-web servua? esim cs 1.6 ois myös aika suosittu ku niitäki pelaajia riittää. sit jotain muita hyvii pelei jos mahollista.
Käyttäjän avatar
Jakexi

Viesti Stundis 06 Huhti 2008 13:29

tseitsei kirjoitti:
UusiAlalla kirjoitti:Joo mulla ois semmonen kysymys että millä perusteella sain bänniä J-webin servulle? (pelaaja nimi Kekkonen.mp3) (Bännin antaja stunda tai jtn. sinne päin.)

Bannisi oli varmaankin aiheeton ja sen antanut admin ei ole enää admin.

Annoin vain jotain parin tunnin bännit koska suurin osa tyypeist sano hackkereksi :P ja tuota se ei kestäny ne bännit kovin kauaa ja se oli vain varoitus :P
Stundis

Viesti Demyx 06 Huhti 2008 18:17

Stundis kirjoitti:Annoin vain jotain parin tunnin bännit koska suurin osa tyypeist sano hackkereksi :P ja tuota se ei kestäny ne bännit kovin kauaa ja se oli vain varoitus :P

Oot pelle kun bännäät porukkaa ilman syytä, esim. listalla ekana olevan PT(Gin):in.
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti Jupi 06 Huhti 2008 18:44

Jos erimielisyydet jatkuvat, pistetään koko serveri alas
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Viesti Jii 06 Huhti 2008 22:18

Noniin noniin, jos jonkinmoista xiittausta esiintyy niin siitä pitää ottaa demo ja upata esm rapidshareen eikä valittaa tuolla servun chatissa että "xiittari!1"
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti Merkkis 07 Huhti 2008 09:01

Jii kirjoitti:Noniin noniin, jos jonkinmoista xiittausta esiintyy niin siitä pitää ottaa demo ja upata esm rapidshareen eikä valittaa tuolla servun chatissa että "xiittari!1"

Eli Adminitkin ottavat videon?
- Steam ID (tulee näkyville consolen komennolla status) olisi myös hyvä ottaa ylös. Jos joku ei osaa nauhoittaa, niin voi käydä juuri vähänaikaa sitten tekemästäni oppaasta ohjeet. Ja sitten niin, olisihan se hyvä jos adminien olisi pakko ottaa video, niin ei tulisi sitten niitä vääriä bännejä.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti elpeevee 07 Huhti 2008 19:20

Hieno homma, että tulee suomalaisia servuja lisää. Minulla olisikin nyt tässä pieni ehdotus, joka olis mahtava jos se totutuis. Olisko mahollista, että jonneweb.net laittais Zombimod servunkin. Kun Pelipurkin zm servu suljettiin (monista syistä). olis hieno saada UUSI mahatava suomalainen ZM servu. Eikä se ole kovin vaikia värkätä... ainakin minä osaan jonkin verran sellasta säätää =) että tällasta... kun nyt tänne kerta tuollanenkin servu on tullu =)
elpeevee

Viesti praKKA 07 Huhti 2008 20:28

elpeevee kirjoitti:Hieno homma, että tulee suomalaisia servuja lisää. Minulla olisikin nyt tässä pieni ehdotus, joka olis mahtava jos se totutuis. Olisko mahollista, että jonneweb.net laittais Zombimod servunkin. Kun Pelipurkin zm servu suljettiin (monista syistä). olis hieno saada UUSI mahatava suomalainen ZM servu. Eikä se ole kovin vaikia värkätä... ainakin minä osaan jonkin verran sellasta säätää =) että tällasta... kun nyt tänne kerta tuollanenkin servu on tullu =)

Olisi hyvä jos luettelisit ne erinäiset syyt.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti TimoPetteri 08 Huhti 2008 16:37

MerKonomi kirjoitti:
Jii kirjoitti:Noniin noniin, jos jonkinmoista xiittausta esiintyy niin siitä pitää ottaa demo ja upata esm rapidshareen eikä valittaa tuolla servun chatissa että "xiittari!1"

Eli Adminitkin ottavat videon?
- Steam ID (tulee näkyville consolen komennolla status) olisi myös hyvä ottaa ylös. Jos joku ei osaa nauhoittaa, niin voi käydä juuri vähänaikaa sitten tekemästäni oppaasta ohjeet. Ja sitten niin, olisihan se hyvä jos adminien olisi pakko ottaa video, niin ei tulisi sitten niitä vääriä bännejä.

1 Paina console auki
2 Kirjoita: "Record (pelaajannimi)" ja se alkaa kuvata sitä xiittaria. Ja sen jälkeen lähetä OIKEALLE adminille se video ja kerro sen nimi perään mutta eka tsekkaa käyttääkö se xiittejä.
Toi on helpoin tapa ku ei tarvi kirjottaa consoleen "kill" ja käyttää Hycamia =)
http://www.travian.fi/?uc=fix_23148 <--- Se on ref linkki.
Eli travian Speed on alkanut! kaikki rekkailemaan! W007!
[piilotettu kuva]Klikkaa täältä tunkeaksesi lemmikkini kurkusta alas pari tattia.
Käyttäjän avatar
TimoPetteri

Viesti Merkkis 08 Huhti 2008 17:42

おかび kirjoitti:
MerKonomi kirjoitti:. . .

. . .

Oppaani, joten en minä ohjeita kysynyt. Osaan kyllä.. Mutta lähinnä varmistin sitä, että ottaako serverin adminitkin videota.

Ja muutenkin olenhan minä adminina tuolla, että jos jollekkin lähettäisin niin Jiille, että hänkin voisi varmistaa asian.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Forlife 10 Huhti 2008 06:59

Joo pelaan sourcee päivittäin että enköhän voisi tulla mutta tarvisin jonkun "opastamaan" minut siihen servuun, olen kyllä hyvä mutta en hanskaa sitä 69.56... eli kyllä minun puolesta :)
150 viestiä 17.8 kello 20:04.
EliJEE
Käyttäjän avatar
Forlife

Palaa alueelle Jonneweb.net