Niin oliko siihen serverin adminin hommaan mitään "erityis" vaatimuksia?
Dundan kirjoitti: Puhut vaan sille semmosista sioista mistä ite tykkäät ja vähän senkin luonteen mukaan, jos se on ujo ei kannata alottaa millään räväkällä
ai tänään.. mulle kävis klo 15 jos joku tulis.. voin mä varmaa tulla sillo klo 18 mut emt..urpo|| kirjoitti:En päässyt eilen itsekkään cs:s kirjautumaan. Kävisikö jollekkin 18.00 aikoihin?
zulu10 kirjoitti:ai tänään.. mulle kävis klo 15 jos joku tulis.. voin mä varmaa tulla sillo klo 18 mut emt..urpo|| kirjoitti:En päässyt eilen itsekkään cs:s kirjautumaan. Kävisikö jollekkin 18.00 aikoihin?
jos on mahdollista nii voin mennä heti.. jos joku tulee kanssa..Uusis kirjoitti:zulu10 kirjoitti:ai tänään.. mulle kävis klo 15 jos joku tulis.. voin mä varmaa tulla sillo klo 18 mut emt..urpo|| kirjoitti:En päässyt eilen itsekkään cs:s kirjautumaan. Kävisikö jollekkin 18.00 aikoihin?
Mahdollisimman pian kannattaisi, nimittäin ei sitä sitten enään "illalla" jaksa ;D
(Ei se rank nouse ilman nolifetusta, ainakaan kunnolla).
Onko muuten serverillä omia "statsi sivuja"?
Uusis kirjoitti:Onko muuten serverillä omia "statsi sivuja"?
Jampµli kirjoitti:Haluisin nyt tietää onko Cs 1.6:seen tulossa J-Web Serveriä?
Ikiroudasta Pohjolan maan
nyrkki rautainen kohoaa
Peto herää taistelemaan
ja saaliinsa raatelemaan
Vastustaja kaatuu lokahankeen sohjoiseen
Kerta kerran jälkeen pisteet jäävät pohjoiseen
nyt mä oon tossa servussa 4oon muute 8 tai 9 tossa servussa ku katoin eille pelisssä
tsaider_ kirjoitti:Voisitteko tuohon CS:S servuun laittaa jotakin modeja, esim. surf tai gungame(gg)? Tai sitten tehdä erikseen surf- ja gungame servun?