CS:S Serveri

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: CS:S Serveri

Viesti sailaway 08 Elo 2008 13:35

Minä voisin tehdä jonnewebille cs 1.6 servun jos haluatte. servussa olisi mm. VAC ja AMX MOD X. halatteko että tekisin 12/7 servun. (käy se 24/7 serverkin) ja oma pelini on laillinen vaikka olin tenyt tuon non steam cs aiheen mutta päädyin ostamaan cs sän.
sailaway

Viesti praKKA 08 Elo 2008 16:52

sailaway kirjoitti:Minä voisin tehdä jonnewebille cs 1.6 servun jos haluatte. servussa olisi mm. VAC ja AMX MOD X. halatteko että tekisin 12/7 servun. (käy se 24/7 serverkin) ja oma pelini on laillinen vaikka olin tenyt tuon non steam cs aiheen mutta päädyin ostamaan cs sän.

...ei edelleenkään. Jonnewebin peliservereitä ei luovuteta ulkopuolisille ainakaan ihan helposti, johan Jii on tuon todennut TODELLA monta kertaa.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti marge14 15 Elo 2008 20:04

Millos sopis teille, että mentäis porukal pelaamaan? Saisin ite ainaki muutaman pelaajan mukaa :P
Käyttäjän avatar
marge14

Viesti Vessaharja 16 Elo 2008 02:39

marge14 kirjoitti:Millos sopis teille, että mentäis porukal pelaamaan? Saisin ite ainaki muutaman pelaajan mukaa :P

Yhyy nyt o kiire. :( Oisitte tullu kesälomal. :roll:
Vessaharja

Viesti Peto 31 Elo 2008 09:28

Voitaisiinko mennä tänään pelaan porukalla jonnewebin servuun? Itsekkin hommasin CSS nyt. Että mentäisiin vaikka siinä 12:00, tai myöhemmin. Ilmoittakaa vaikka tähän että kaikki olisivat paikalla tuolloin.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Merkkis 02 Syys 2008 21:56

Itse olen valmis tulemaan, mikäli nyt vain sovittaisiin se aika, jolloin yritettäisiin vihdoin saada se servu täyteen. Yksi päivä kun Pedon kanssa pelailinkin siellä niin se täyttyi (KM-klaanilaisistani), mutta myös jopa jonnelaisistakin. :>
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Peto 03 Syys 2008 22:36

MerKonomi kirjoitti:Itse olen valmis tulemaan, mikäli nyt vain sovittaisiin se aika, jolloin yritettäisiin vihdoin saada se servu täyteen. Yksi päivä kun Pedon kanssa pelailinkin siellä niin se täyttyi (KM-klaanilaisistani), mutta myös jopa jonnelaisistakin. :>

Voitaisiin sopia jokin hyvä päivä jolloin kaikki joilla on CSS tulisi sinne pelaamaan. Itse olen aina valmis tulemaan pelaamaan kunhan laittaa täällä viestiä tai minun steamiin.
Peto

Viesti Merkkis 03 Syys 2008 23:39

Ei paljoa lohduta, jos meitä on siellä 2. pelaajaa. :<
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Peto 04 Syys 2008 19:14

MerKonomi kirjoitti:Ei paljoa lohduta, jos meitä on siellä 2. pelaajaa. :<

Kyllähän jonnewebissä on paljon CSS pelaajia. Että kaikki ilmottautuu mukaan niin sovitaan joku hyvä päivä niin kovat pelit sinne ;).
Peto

Viesti praKKA 05 Syys 2008 07:39

No sitähän te tässä olette jo ainakin kolme kertaa toitottaneet :)

Entä jos minä sanon päivän kun kaikki jiiweppiläiset menee pelaamaan?
7.9. klo 18:00, luulisi että porukalla olisi aikaa.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Peto 05 Syys 2008 16:33

praKKA kirjoitti:No sitähän te tässä olette jo ainakin kolme kertaa toitottaneet :)

Entä jos minä sanon päivän kun kaikki jiiweppiläiset menee pelaamaan?
7.9. klo 18:00, luulisi että porukalla olisi aikaa.

Joo itselle sopisi. Ilmoittakaa myös steamissa että tulla. Mutta myös lauantaille olisi hyvä olla peliä, ja perjantaina myös ehkä. Sunnuntaina olisi myös kiva pelata :>.
Peto

Viesti Baabloo 05 Syys 2008 17:03

No pidätte yleisenä peliaikana tuota alkaen klo 18.00 pe-su, jos ei muuten tule pelejä?
Ongelmat.org - apua ongelmiin
Baabloo

Viesti urpo|| 05 Syys 2008 17:48

Pääsiskö joku nyt pelaamaan?
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
urpo||

Viesti FlaSh 01 Loka 2008 21:21

Sori nosto mutta onko vielä pystyssä?
Edit.Sori löyty ,mutta pelaajia perjantaina tai sunnuntaina ens viikolla?
Klo. 17
Käyttäjän avatar
FlaSh

Palaa alueelle Jonneweb.net