CS:S Serveri

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: CS:S Serveri

Viesti lennizu96 26 Kesä 2008 12:59

mä voin tehä ainaki yrittä oon tehny jo 10 servuu ainakin mut minkälaisen ?????
lennizu96

Viesti MerKonomi 26 Kesä 2008 14:50

lennizu96 kirjoitti:mä voin tehä ainaki yrittä oon tehny jo 10 servuu ainakin mut minkälaisen ?????

Tässähän on jo toimiva serveri, tule tänne vain pelaamaan. Ei tarvitse enään yrittää kun valmiiksi luotu.
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti Grim 26 Kesä 2008 19:23

Kävin tuolla yhtenä päivänä kolme kertaa, ja joka kerta oli vain kaksi klaanilaista pelaamassa, tai sitten ei ollenkaan pelaajia.

Ois hyvä jos sovittaisiin jokin aika, jolloin mennään pelaamaan, ellei sitten ole jo sovittu. En kehdannut ruveta selaamaan sivuja läpi.
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti MerKonomi 26 Kesä 2008 20:31

On niitä välillä sovittukkin.. Ja kyllä servu välillä tyhjillään on, mutta votekaa (rtv) ja joku d2, niin varmasti täyttyy jonkun verran servu. Sen jälkeen sinne varmastikkin jää kun mappi vaihtuu.
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkonomi @ Quakenet || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti Duracell 28 Kesä 2008 02:30

NightRoaD kirjoitti:juu kyllä tuo servu elossa on :O

Kuva

Pelailtiin vähäse..

Kuka tunnustaa pelaavansa mun nikillä :x
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Duracell

Viesti MerKonomi 28 Kesä 2008 12:14

Maailmassa on melko monta Duracell Pupua, erilaisina versioina tosin. Pistä vaikka pelkkä Duracell tai jotain.
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti Grim 11 Heinä 2008 03:07

Vähän.. tylsähkö servu. Peliseura väitti olevansa 15-17 vuotiaita, kehuskelivat kuinka kaverin kanssa oltiin ryypätty edellisenä iltana salmiakkikossua yms. kivaa.

Haastekkin puuttui kokonaan, pääsin rankiltani 1 oO. Tosin ei mitään IMO vaikeata ollut, 41 pelaajaa käynyt koko servussa. :)

Jos sovittaisiin joku pvm. ja kellonaika millon tuonne voitaisiin mennä, niin saisi esimerkiksi kunnon matsia pystyyn. Eikä sitten mitään huonoja mappeja, tosin RTV on onneksi keksitty.
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti Nizzo 12 Heinä 2008 13:19

Eihän tuol servus pelaa kukaa -.-

joten aika Qra servu
Nizzo

Viesti praKKA 12 Heinä 2008 15:52

Nizzo kirjoitti:Eihän tuol servus pelaa kukaa -.-

joten aika Qra servu

Siellä ei pelaa kukaan koska sinne ei mene kukaan odottelemaan esim. kaverin kanssa että muuta porukkaakin tulisi.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti MerKonomi 14 Heinä 2008 17:11

Niinpä, kerää joku 4/5 hengen porukka ja mene sinne pelaamaan, sen jälkeen sinne alkaa joinimaan lisäää pelaajia, sillä yleensä ei kukaan halua olla se ensimmäinen, joka joutuu odottamaan muita pelaajia.
Käyttäjän avatar
MerKonomi

Viesti UltimatuM 28 Heinä 2008 13:39

No sovitaan nyt tässä joku päivä yhdessä. Merkonomi tulee ainakin :D Ja saan vielä pari kaveria mukaan eli olisi jo 4-5!
Aquila kirjoitti:mp/h on laiton

FAIL^ Ja jos joku ei tiedä niin mp/h tarkoittaa mailia per tunti!
Käyttäjän avatar
UltimatuM

Viesti marge14 29 Heinä 2008 22:02

Tulkaas joku pelaa ny :,D oon nimel "war10ck" :D Btw mua saa aina kysyä pelaamaan lisätkää steamiin humanidiot tai mommi1993 :D jompi kumpi
Käyttäjän avatar
marge14

Viesti Vessaharja 30 Heinä 2008 03:09

Sais kyl olla tuolki jotai elämää.
EyeEarn.com

CS:S <33
Vessaharja

Viesti Latemara 30 Heinä 2008 03:10

MerKonomi kirjoitti:Niinpä, kerää joku 4/5 hengen porukka ja mene sinne pelaamaan, sen jälkeen sinne alkaa joinimaan lisäää pelaajia, sillä yleensä ei kukaan halua olla se ensimmäinen, joka joutuu odottamaan muita pelaajia.

Minä voin lähiaikoina tulla kahden kaverin kanssa sinne pelaamaan, jos vaan sanotte jonkun ajan.
(Kaverit: |olli> ja exeli)
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti marge14 30 Heinä 2008 14:35

Noniiin! Olisko tänä iltana klo 19-20 joku pieni "miitti" tuolla servussa? Keitä olis tulossa pelailemaan? :)
Käyttäjän avatar
marge14

Palaa alueelle Jonneweb.net