Millainen mopo sulla on??

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Re: Millainen mopo sulla on??

Viesti Bullshit 01 Kesä 2008 20:50

exeli kirjoitti:Honda Z50J (tunnetaan nimellä Honda Manki) ihan vakio (tietääkseni??) vuosimalli oisko siinä 2002-06 väliltä??
(En oikein tunne tämän vehkeen historiaa kun isäni osti sen kaveriltaan/tutultaan pari vuotta sitten.Saattaapa jopa olla joitakin virejä sisällä,en ole varma,mutta ostattaessa se oli sellaisessa kunnossa että ei se kovin vanha ollut.Joka tapauksessa se menee kesän loppu puolella korjaukseen.)

Mankien tuonti Suomeen lopetettiin vuonna 1999...
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti Elvis__ 02 Kesä 2008 10:03

mulla on Fude :D neljä vaihetta ja kulee 75. ku käynnistää nii tulee aika ärhäkät äänet.
siis sillä ei ole ajorekisteriä eikä saa, ei ole tiemopo.
sellai 110 kuutiota. lähtee kivast keulimaa ku laittaa kytkimen liia nopeest pois :twisted:

gallussa on tehty uus harrastus, fuden taluttaminen :? haukutaa fude talutusmopoks
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti Bullshit 02 Kesä 2008 10:32

Malkey kirjoitti:mulla on Fude :D neljä vaihetta ja kulee 75. ku käynnistää nii tulee aika ärhäkät äänet.
siis sillä ei ole ajorekisteriä eikä saa, ei ole tiemopo.
sellai 110 kuutiota. lähtee kivast keulimaa ku laittaa kytkimen liia nopeest pois :twisted:

gallussa on tehty uus harrastus, fuden taluttaminen :? haukutaa fude talutusmopoks

Topic on MoPoIlLe!
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti SuperRKO 02 Kesä 2008 16:19

Derbi Senda R vm. 2001, kulkee noin 60 (isompi alkykäyrä ja eturatas isompi)
Suzuki PV, 80cc kone mutta ei tietoa mikä (malossi?) kulkee n. 65 (enemmänkin menis pikkusäädöllä mutta ei ole jaksanut fiksailla, mopo menossa muutenkin myyntiin)
o__O

98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
SuperRKO

Viesti Mobopo 10 Kesä 2008 15:01

Tunturi Hopper

4 Päivää sitten saadulla Hopperilla pärryyttelen. Huiput muikean mukavat 51 km/h
4 Vaihdetta, joilla ykkös vaihteella kelpaa keuliakkin.
Vuosimalli 1995
Kuutioita löytyy 50cc jos nyt oikein olen ymmärtänyt tästä moposta :D
Niin ja Vakio on :)
Ripper kirjoitti:Jos pippeli pyörii 200 kmh ja vastaan tuleva roundhouse kick tulee yli yhdeksän tuhannen kilometrin tuntivauhtia, syntyykö antimateriaa?

WTF... o_o
Käyttäjän avatar
Mobopo

Viesti Giut 12 Kesä 2008 00:47

Peugeot XPS 04 välit vaihettu, luntista ei tietoakaa ja menee suunillee loivaa alamäkee vähä päälle 100km/h
ja koht myyn pois
Giut

Viesti cartman 12 Kesä 2008 11:24

Bullshit kirjoitti:
exeli kirjoitti:Honda Z50J (tunnetaan nimellä Honda Manki) ihan vakio (tietääkseni??) vuosimalli oisko siinä 2002-06 väliltä??
(En oikein tunne tämän vehkeen historiaa kun isäni osti sen kaveriltaan/tutultaan pari vuotta sitten.Saattaapa jopa olla joitakin virejä sisällä,en ole varma,mutta ostattaessa se oli sellaisessa kunnossa että ei se kovin vanha ollut.Joka tapauksessa se menee kesän loppu puolella korjaukseen.)

Mankiita voidaan tilata uutena saksasta tai englannista.
Elämä on elämistä varten
Käyttäjän avatar
cartman

Viesti JonuZi 12 Kesä 2008 15:13

JonuZi kirjoitti:Aprilia RX -02. Melkein vakio on, vähän pidemmät välit kun vakiossa. Kulkee sen 55-60km/h.
Ennen kulki kovempaa, sitte tuli tänne poliisien tehovalvonta ja muutamalta kaverilta läks kilvet + tuli verot ni piti vähän ottaa viriä pois.

Pienempää takaratasta laitettiin ni nyt menee tasasella sen vähän yli 60, alle 65 kuitenkin 8)
JonuZi

Viesti N-Joy 13 Kesä 2008 11:08

cartman kirjoitti:
Bullshit kirjoitti:

Mankiita voidaan tilata uutena saksasta tai englannista.
Eipä taida saada rekisteriin enää Suomessa vaikka toisikin jostain muualta.
Käyttäjän avatar
N-Joy

Viesti Nikos 19 Kesä 2008 18:31

Aprilia Rs 50 vm. 2007, Spain's n. 1! =)
En oo yhtää rääkänny
Nikos

Viesti Moksu 21 Kesä 2008 11:31

Helkama AX vm.89 8)
Oh my god he is so over spoiled :)
Käyttäjän avatar
Moksu

Viesti Peto 21 Kesä 2008 13:45

Itse olen ostamassa Derbi Sendaa, kun tässä katselen mopoja niin toivottavasti löytyy pian jokin hyvä. Kellään olis myytävänä?
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Curvex 21 Kesä 2008 17:39

Peto kirjoitti:Itse olen ostamassa Derbi Sendaa, kun tässä katselen mopoja niin toivottavasti löytyy pian jokin hyvä. Kellään olis myytävänä?

Itsellä kun tulee 15 vuotta täyteen ajattelin Derbi DRD:tä mielestäni todella nättejä, katteleppas nettimotosta.
||AMD Athlon 64 3200+||ATI x1650 pro||1gt RAM||Asus A8V||250gt+80gt HDD||
||Razer Deathadder||Logitech keyboard||Benq e2200hd||Win 7 Professional 64-bit <33||SE k660i||
Curvex=1337<3
Käyttäjän avatar
Curvex

Viesti ?!?!? 09 Heinä 2008 20:40

Suzuki s1 ja Skyteam 110cc minicrossi joka kyl ei ole enään mopo.

Ajattelin ostaa tossa derbi senda R:än
?!?!?

Viesti ProMan 13 Heinä 2008 12:36

Mulla on Gilera RCR -07.. Kulkee 80 km/h tasasella.. Pientä viriä: 90 suutin ja yks kuri pois..
ProMan

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet