Kahjot Ninjat

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Re: Kahjot Ninjat

Viesti gothic 04 Touko 2008 12:43

On tullu katottua aina sillon tällön. Mieluummin katon sen, kun ovat kakkos-,kolmos- ja nelos -tasoilla siinä, kun ykköstaso on täyttä pelleilyä suurimmaksi osaksi. Välillä tulee mietittyä, että mitenköhän hyvin ite pärjäisin tollaisessa kilpailussa.. tuumin yleensä, että pärjäisin sata kertaa paremmi suurimmassa osassa noita esteitä, kuin moni kilpailija siellä, mutta varmaan paikan päällä saattais ollakkin hyvin vaikeaa päästä edes ensimmäisestä esteestä ohi :lol:
tällaista siis lottovoittoa ja sitä seuraavaa japanin matkaa odotellessa.. :twisted:
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
gothic

Viesti Jesse95 01 Marras 2009 17:46

Mun mielestä Kahjot ninjat ei liity mitenkään Hulluihin japanilaisiin. Hullut japanilaiset on enemmänki semmonen missä kaikki pölähtelee ja saa nauraa kunnolla, kun taas Kahjot ninjat on se missä yritetään ihan tosissaan ja kunnolla läpäistä niitä ratoja ja esteitä. Ainahan sinne joku tomppeli mahtuu tietenki joukkoon, mut pääsääntöisesti ne on ihan tosissaan niiden ratojen kanssa. Hyviä ohjelmia molemmat, ei voi moittia.
Jesse95

Viesti JuiC. 01 Marras 2009 20:57

Kahjot Ninjat on todella hyvä ohjelma!

Olen monesti miettinyt miten itse pärjäisin, ja tullut siihen tulokseen että en varmasti pääsisi ykköstasoa läpi, sen vaiketa esteitä on! :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JuiC.

Palaa alueelle TV & elokuvat

Samankaltaisia viestiketjuja