One Piece

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Minä...

Ostin samantein ja pidin
22
42%
Ostin, muttei ollut mikään maailmanmullistaja
0
Ei ääniä
Näin kaupassa, ja saatan ostaa tai en saata
3
6%
En ole erityisen kiinnostunut sarjakuvista
0
Ei ääniä
En ostanut, mutta luin/selailin kaverilla
6
12%
En koskaan kuullut/nähnyt
17
33%
Luulen että se on aika lame, mutten en ole tutustunut sarjaan yhtään (eli mielipiteelläni ei ole väliä)
3
6%
Ihan oikeasti luin, mutten pitänyt
1
2%

Ääniä yhteensä : 52

One Piece

Viesti Benny-Boy 26 Maalis 2005 14:05

Eli tänä pääsiäisenä julkaistiin suomen ensimmäinen One Piece manga-pokkkari. Ja nyt, kun itse sitä fanitan oikein olan takaa, niin on välttämätöntä tehdä tälläinen polli.

Kertokkaa mielipiteenne sarjiksesta jos olette lukeneet, tai ennakkoluuloistanne, jos olette vain nähneet/kuulleet siitä.

Itse, kuten sanoin fanitan tätä oikein olan takaa, eli pidän tästä hervottoman paljon. Erittäin persoonallinen piirrostyyli ja huumori on suorastaan hengenvaarallista. Nyt pitää vaan kestää ensi kuukauteen....

Sarjiksen keskusteluissa, ei myöskään käytetä yleistä kirjakieltä, niin kuin esim. Aku Ankassa, vaan keskusteluissa käytetään puhekieltä. Syy on varsin selvä. Sarjan painopiste on hahmoissa, ja hahmojen luonteesta saa paljon paremmin selville, jos he eivät puhu kirjakieltä. Ovat ikään kuin uskottavampia juu nou?
[piilotettu kuva]
Miten käy pandan? Miten käy puun?
Käyttäjän avatar
Benny-Boy

Viesti Neiko 26 Maalis 2005 23:12

OOOOOO.... en huomannut tätä! ja olin juuri pistämässä samasta aiheesta aihetta.. `n_n´

minä pidin ihan älyttömästi! samoin pikku-veikka.

vooo-o! *tanssii*
"Who's to know if your soul will fade at all?
The one you sold to fool the world
You lost your self-esteem along the way
Yeah."
Fake It, by Seether
Käyttäjän avatar
Neiko

Viesti Petteripunakuono 10 Huhti 2005 10:30

Selasin kaupassa\kaverilla.

HUONO!!!!!!!!!
Petteripunakuono

Viesti Benny-Boy 10 Huhti 2005 12:26

hehe... unohtu sanoa, että on piece oli viime kuussa japanin ostetuin sarjis/manga, ja japani on sarjisten/mangan utopia, joten ei se ihan huonosti ole ^^.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Benny-Boy

Viesti Korppu3 11 Huhti 2005 14:46

Minäkin ostin sen melkein heti. Ja pidin siitä.
Käyttäjän avatar
Korppu3

Viesti Wung 17 Huhti 2005 21:12

Juu Tha_Bestin luona luin sitä hieman ja ällistyin että miten hyvä se oli. Siis ihan huippu! Kävin kattomassa olisko R-kioskilla mutta hitsi vaan ei ollut. Mutta hyvä että sain Tha_Bestiltä lainaan ensimmäisen osan. (Virn) Tietenkin pientä maksua vastaan. (Ja taas virn)

Aluksi muuten en osannut kunnolla lukea.(Japanin lukutyyli eli selkokielellä oikealta vasemmalle lukutyyli) :D
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Sigi by: Snapster
Käyttäjän avatar
Wung

Viesti Benny-Boy 10 Touko 2005 13:16

Nyt tuo One Piece kakkonen on vihdoinkin ilmestynyt ärrälle... eihän se ollut, kuin kak... kolme viikkoa myöhässä :D

Mutta ei se haittaa. Sillä hyvää kannattaa odottaa. Lisäksi, nyt tuntuu siltä, että kolmonen tulee todella nopeasti. One Piece julkaistaan aina kuukauden viimeisenä perjantaina (kakkonen oli siis myöhästymisen takia poikkeus).

Kaikki One Piece fanit ottaa nyt ilon irti ja rientää lähimpään r-kioskiin ja ostamaan omansa ^^
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Benny-Boy

Viesti Neiko 14 Touko 2005 00:56

ihmiset vähän katsoi minua kun aloin kiljumaan.. huomasin että one piece oli ilmestynyt.. *nol* ja taskussa oli sopivasti tasaraha..

*onnellinen*

*raahautuu nukkumaan one piece 1 ja 2 kainalossa*
Yeah."
Fake It, by Seether
Käyttäjän avatar
Neiko

Viesti FordRallyeSport 14 Touko 2005 09:49

En pidä One Piecestä.
FordRallyeSport

Viesti tomppeli92 28 Touko 2005 14:08

Mä tykkäsin...Luin ensin 2:sen ja sit 1:sen :cry:.Jos oisin tienny että se oli parempi nii oisin lukenu 1 ja sit 2 :D . mutta kummiskii kiitos ystävälleni ku sain tutustua tohon ja mä ootan SANOINKUVAAMATTOMALLA innolla OnePiece 3:sta
toi mitä tossa ylhääl lukee...se on faktaa,ei fiktiota :)
tomppeli92

Viesti Neiko 28 Touko 2005 14:24

son jo ilmestynyt.

OSTIN sen jo c(X
Yeah."
Fake It, by Seether
Käyttäjän avatar
Neiko

Viesti Benny-Boy 28 Touko 2005 18:13

Kolmonen tuli tällä kertaa ihan ajoissa. Siksi Ruotsin matkalla tuli ostettua yli 55 ?:lla mangaa... lompakko on nyt täynnä tyhjää, mutta hylly täynnä mangaa :P

One piece kolmosessa oli jo vihdoinkin Usopp. Yksi suosikki hahmoista one piecessä. Tosin nyt Usoppin nenä näyttää paljon pienemmältä, kuin animessa. Noh.. eipä tuo haittaa. Usopp on silti Usopp. Jäämme odottamaan innolla seuraavaa pokkaria.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Benny-Boy

Viesti Neiko 28 Touko 2005 20:46

Vandre kirjoitti:Kolmonen tuli tällä kertaa ihan ajoissa. Siksi Ruotsin matkalla tuli ostettua yli 55 ?:lla mangaa... lompakko on nyt täynnä tyhjää, mutta hylly täynnä mangaa :P
.

kyllä manga tuo lohtua kun ei ole rahaa.. xD
Yeah."
Fake It, by Seether
Käyttäjän avatar
Neiko

Viesti stickmies 29 Touko 2005 13:12

Joo one pieco on kyl paras mul on kaikki ja ootan seuraavaa! (vikka raha pussi alkaa olla tyhjä)
Käyttäjän avatar
stickmies

Viesti stickmies 02 Kesä 2005 20:20

Mikä on teidän mielestä on paras hahmo one piecessä? Mun mielestä Zoro 8)
Käyttäjän avatar
stickmies

Palaa alueelle Kirjat