One Piece

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

Minä...

Ostin samantein ja pidin
22
42%
Ostin, muttei ollut mikään maailmanmullistaja
0
Ei ääniä
Näin kaupassa, ja saatan ostaa tai en saata
3
6%
En ole erityisen kiinnostunut sarjakuvista
0
Ei ääniä
En ostanut, mutta luin/selailin kaverilla
6
12%
En koskaan kuullut/nähnyt
17
33%
Luulen että se on aika lame, mutten en ole tutustunut sarjaan yhtään (eli mielipiteelläni ei ole väliä)
3
6%
Ihan oikeasti luin, mutten pitänyt
1
2%

Ääniä yhteensä : 52

Viesti Karpaasi 08 Kesä 2005 01:45

En oikeastaan ole mikään One Piece fani, mutta voisin käydä ostamassa jonkun noista kun kaikki sitä niin kehuvat...
Käyttäjän avatar
Karpaasi

Viesti Pöppönen 09 Kesä 2005 19:19

Roronoa Zoro on paras hahmo One Piecessä!!
Käyttäjän avatar
Pöppönen

Viesti ^^ 26 Kesä 2005 17:28

One piece on paras, kuten jo näkyy^^
moi arvatkatkaa mitä olin eileen ojas kun olin kännis söin 1603 anaali banaania xDDDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
Käyttäjän avatar
^^

Viesti Burned Out 27 Kesä 2005 11:55

Juuri kävin kolmosen ostamassa, rahaa sain juuri ja juuri riittävästi.

Olin viimeinen joka ärrältä kolmosen sai, ja joku oli juuri ostamassa sitä kun kaappasin kirjan sen nenän edestä. Varmasti potutti, mutta sain kunnian viimeiseen. ^__^ Todella hyvä on tuo kyseinen sarja.
[piilotettu kuva]
FF rlz 4-evah..!! ^^

Uus siq, niinkq..!
Burned Out

Viesti Alli huuppa 27 Kesä 2005 22:45

en oo lukenu enkä nähnykkää, mutta vois käyä ostaa kerta kaikki sanoo ,että se on hyvä (kuten joku tässä jo mainitsikin)
Alli huuppa

Viesti ^^ 21 Heinä 2005 16:34

Fanitan ihan olan takaa^^ Hyllystä löytyy nykyään kaikki suomessa ilmestyttynyt ( <--väärin kirjoitettu, mutta en osannut muutenkaan^^)
One Piecet 8) Ennen kuin ykkönen tuli, olin jostain lukenut kyseisestä mangasta. Mutta kylläpä vitosen ilmestyminen suomeen kestää!
On siity nyt ainakin kuukaus, kun nelosen ostin..
Ja kun tuolla kysyttiin, että mikä on lempi hahmo One Piecestä, niin vastaan: Usopp (^^näyttää olevan monen suosikki) tai Sanji..

ps: jotkut eivät varmaankaan ole kuullet sanjista..
hän ilmestyy vasta kutos kirjassa.. että odotellaan...

ps2: No jopas, tulipas yllättäen pitkä viesti!
Mutta ymmärrättänette, että aihe on minulle rakas^^ :D
moi arvatkatkaa mitä olin eileen ojas kun olin kännis söin 1603 anaali banaania xDDDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
Käyttäjän avatar
^^

Viesti Severus 06 Elo 2005 14:27

Ruffy (Luffy)
Lainaan kaverilta One Piecet ruotsiksi
olen lukenut jo 10 ja tänään lainaan 11-16 :)
Severus

Viesti Andrinoidi 06 Elo 2005 20:18

Epäreilua!

Ostin tässä joskus kesäloman alkupuolella One Piece:n neljännen kirjan.
Luin. Pidin. Luin. Pidin vielä enemmän. Luin. TAHDOIN LISÄÄ!!
Tänään löysin sitten kolmannen, jonka ostin heti. Nyt ärsyttää se kun pitäisi jostain löytää ne kaksi ensimmäistä kirjaa.

Tietääkö joku jonkun hyvän paikan mistä saisi paljon mangaa tai mistä voisivat löytyä nuo kaksi ensimmäistä pokkaria?

Lempi tyyppi on kumimies.(Luffy)

Toivottavasti minnuu ei bannata sen takia että vastasin tähän nostettuun aiheeseen. Oli pakko vastata, kun niin pidän One Piece:stä^^
Käyttäjän avatar
Andrinoidi

Viesti Nike 07 Elo 2005 00:01

Noh, luin nyt hiukan tuota englanninkielistä One Piecea, ja tuntui hyvältä, vaikka Englanti ei ole mitenkään kovin erikoisesti hallussa. Kumminkin sen tajusin miksi Luffy on kumimies. Se on myös suosikkihahmoni. Ja todella hyvä sarja! Taas kerran.

Edit: Tapahtuuko One Piece 2 osan alussa jotain erikoista? Koska minulta puuttuu 6 sivua.
Viimeksi muokannut Nike päivämäärä 07 Elo 2005 13:40, muokattu yhteensä 4 kertaa
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Neiko 07 Elo 2005 01:30

^^ kirjoitti:ps: jotkut eivät varmaankaan ole kuullet sanjista..
hän ilmestyy vasta kutos kirjassa.. että odotellaan...

sanji tuli jo ^^ vitosessa siis ^^ olen odotellut jo hepun ilmestymistä :D eli minun lempihahmo<3
"Who's to know if your soul will fade at all?
The one you sold to fool the world
You lost your self-esteem along the way
Yeah."
Fake It, by Seether
Käyttäjän avatar
Neiko

Viesti Benny-Boy 08 Elo 2005 16:32

Sanji on kyllä hauska kaveri, etenkin animessa tulee totaalinen repeäminen Sanjin "mellorinelle" (jos on katsonut tarpeeksi one piece animea tietää kyllä mikä se on ;P).
Mutta silti odotan hetkeä, kun Nico Robin saapuu :P
Siihen täytyy vaan odottaaa niin kauan v__v
[piilotettu kuva]
Miten käy pandan? Miten käy puun?
Käyttäjän avatar
Benny-Boy

one piece

Viesti @1kyle1@ 11 Elo 2005 12:49

juu se on ihan huippu sarja ja siksi tein siitä omat sivutkin. osote olis http://www.freewebs.com/one-piece-wanted
Käyttäjän avatar
@1kyle1@

nico robin

Viesti @1kyle1@ 11 Elo 2005 12:51

muuten missä vaiheessa toi kimuli sitten tuleee sarjaan nico meinaas
Käyttäjän avatar
@1kyle1@

Re: One Piece

Viesti Willer 25 Loka 2009 21:18

onhan se one piece ihan hyvä. :roll: itelläni on 3-6, 37 ja 44-47 :twisted: äidiltäkin oon kinunu elokuvii ja animei :|

juoni :arrow:
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
One Piece kertoo pojasta nimeltä Monkey D. Luffy, joka lähtee lukuisten muiden merirosvojen tapaan merille etsimään merirosvokuninkaaksi kutsutun kapteeni Gol D. Rogerin legendaarista One Piece -aarretta, jonka löytäjä perii hänen tittelinsä. Tämän tehdäkseen hänen pitää matkata vaarallisen, piraattien hautana tunnetun Grand Line -merialueen ääriin asti.

Luffyn matka alkaa East Blue -nimiseltä mereltä, joka on yksi maailman viidestä merestä. Sieltä hän jatkaa matkaansa Grand Linelle, ja saarelta saarelle jatkuvan matkan varrella hänen johtamiinsa Olkihattupiraatteihin liittyy aina uusia jäseniä. Luffyn tapaan jokaisella miehistön jäsenellä on oma unelmansa, jota he tavoittelevat matkallansa.

Tarinan aikana joukko kohtaa erilaisia vihollisia, jotka koostuvat pääosin toisista merirosvoista sekä merivoimien sotilaista. Merivoimat toimivat Maailmanhallituksen alaisuudessa, joka yrittää pysäyttää meneillään olevan merirosvojen aikakauden. Sarjan taustalla seurataankin Maailmanhallituksen kamppailua maailman vahvimpia merirosvoja vastaan.
Willer

Palaa alueelle Kirjat