apua san andreakseen.

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

apua san andreakseen.

Viesti Pyyhkäri 11 Maalis 2008 17:55

ku asensin Hot coffee 2.0 nii laitoin sen scritpin sinne scritp kansioon ja mod ei toimi. tein sillee et tein uuden pelin, sitten tallensin päälle missä olen denisen kanssa 40% jote apuja. en jaksa raiskata caps lockia
Käyttäjän avatar
Pyyhkäri

Re: apua san andreakseen.

Viesti DisturbedFIN 11 Maalis 2008 18:39

..Muistaakseni siun sit pitää taas korvata se uudempi script vanhalla scriptillä. Näin lähti miulla toimimaan, että toimii vanhatki savet :D

E: Siis korvaa se modattu sillä alkuperäsellä vielä kerran.
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz || 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz || MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 || 320Gb HDD || Antec Sonata III

''And the rain will kill us all, If we throw ourselves against the wall. But no one else can see, the preservation of the martyr in me.'' Slipknot - Psychosocial

Doingitwrong.com - Juuri näin.
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti Pyyhkäri 11 Maalis 2008 18:57

nokun olen jo korvannut. kun siihen tulee se nii kun laitoin sen nii siinä luki että: ''Haluatko päälle jotain''
Käyttäjän avatar
Pyyhkäri

Viesti DisturbedFIN 11 Maalis 2008 20:22

Pyyhkäri kirjoitti:nokun olen jo korvannut. kun siihen tulee se nii kun laitoin sen nii siinä luki että: ''Haluatko päälle jotain''

Siis jos se sanoo, että haluatko korvata vanhan (modatun) tiedoston tällä, ni valitse sit siitä se kyllä. Miulla ainaki lähti toimimaan ku asensin tolleesa. :roll:
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz || 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz || MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 || 320Gb HDD || Antec Sonata III

''And the rain will kill us all, If we throw ourselves against the wall. But no one else can see, the preservation of the martyr in me.'' Slipknot - Psychosocial

Doingitwrong.com - Juuri näin.
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu