Ekana tulee mielee mikin kuu lento (91) se oli mun suosikki ainakin pienempänä nyt en ole lukenut oikein taskukirjoja. (Enemmä niit lehtiä.)
A? B? C? Keitä he ovat?? Autaha omenaa ->www.bux.to GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
No en muista, mutta yksi hyvistä on ainaki mustavalkoinen ja värillinen Älä hermoile Roope setä! (4) Noi on niitä ihan ekoja aivan mahtavia niissä on ehkä ne kaikki parhaimmat seikkailut ja ne ankatkin on paljo väkivaltasempii
Parkour is not a sport its a lifestyle and if you have anything to complain ill rape your ass off.
Noita on tosi paljon. Multa löytyy kaikki taskarit 280-uusin, ja 272 eli Vesiliirto. Parhaita ovat ainakin 282 Nuukalaislegioona, 297 Tähtikaksikko, 303 Ääni ja vimma, 332 Ihan tavallinen sankari ja 241 Läpimurto.