Jonnewebin peliserverit

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Jonnewebin peliserverit

Viesti Merkkis 08 Maalis 2008 16:05

Itse suosittelisin sitä että ne ketkä pelaavat eniten saisivat adminpowerit, ja itse myös suosittelen Mani Adminia.. Helppo ja kätevä. Ja sitten toiseksi että saadaan nämä pelimiehet vältettyä niin kannattaa laittaa nimibanni joka pitää pelimiehistä serverin puhtaana, jos joku joka vain läpällä käyttää pelimiesnickkiä niin sitten vain vaihtaa nickinsä niin pääsee pelaamaan.

Voinhan minäkin tietysti jättää admin hakemukseni tähän kun muutkin jättävät. Eli jos vain tarvitaan Sourcessa adminia niin olen vapaa-ehtoinen. Pelailen aika paljon ja jos tickratet + muut ovat servulla kunnossa pelaan sitten siellä.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Hannuu 08 Maalis 2008 16:31

Itse voisin tulla adminiksi myös servuun. Pelaan counter strike:Sourcee aika paljon. Jos ette usko kattokaapas haunnu n statsit :lol: .
Viimeksi muokannut Jii päivämäärä 08 Maalis 2008 16:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Joo tota, älkää kyselkö tässä aiheessa että pääsisitekkö adminksi. Joko myöhemmin otamme johonkin jo tuntemaan henkilöön yhteyttä asiasta tai pidämme rekryt.
Näin se menee. Klikatkaa sigiäni ja täältä saa rekisteröitymällä ja klikkaamalla oikeata rahaa,jolla voit ostaa sitä mitä haluat.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Rekkaa tuohon,ja opastan miten tulla rikkaaksi. (saat tuosta vielä rekisteröinti bonuksen!)
Käyttäjän avatar
Hannuu

Viesti Plokoon 08 Maalis 2008 17:28

Jooh täällä olis ehdokas css serverin adminiksi pelailtu on runsaat 2 vuotta.
Viimeksi muokannut Jii päivämäärä 08 Maalis 2008 17:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Taikka ehdottako.
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti pietari-poika 08 Maalis 2008 18:35

Ehdottaisin, että CSS-servulle tulisi säädöt, että jos sanoo "lol" tai "n00b" yms. niin sitten kickattaisiin. Uskon että tämä olisi todella hyvä sääntö koska se karsisi sellaisia pelaajia, joiden on aivan pakko sanoa roundin päätteeksi "lol" tapahtui sitten ihan mitä tahansa.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Fonzie 08 Maalis 2008 19:10

Vai että sananvapautta rajotettaisiin? Eihän irkistäkään potkita jos sanoo 'n00b'. Saahan sitä millon vaan sanoa n00b tai lol.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Achteion 08 Maalis 2008 22:00

pietari-poika kirjoitti:Ehdottaisin, että CSS-servulle tulisi säädöt, että jos sanoo "lol" tai "n00b" yms. niin sitten kickattaisiin. Uskon että tämä olisi todella hyvä sääntö koska se karsisi sellaisia pelaajia, joiden on aivan pakko sanoa roundin päätteeksi "lol" tapahtui sitten ihan mitä tahansa.

Mitä järkeä? Jos siitä vaikka kerran varotetaan josse toistuu monta kertaa. Esim. jos joku ampuu aivan pullalla headshotin jostai nii kai siihen saa sanoo lol?
Aivotoiminnan amputaatio
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti pietari-poika 08 Maalis 2008 22:16

Achteion kirjoitti:Mitä järkeä? Jos siitä vaikka kerran varotetaan josse toistuu monta kertaa. Esim. jos joku ampuu aivan pullalla headshotin jostai nii kai siihen saa sanoo lol?

Juuri tuota tarkoitin. Et voi tietää oliko se niin pullalla, joten pakko sanoa lol. Tyyliin "Mä oon hyvä pelaamaan kaikki tappaa mut tuurilla." tällanen kaveri oli yks päivä pelaamassa ja tapoin sen sitten siinä pari kertaa ja se sanoi jotain "Lol lucker". Minä siihen sitten totesin että kaverilla taitaa olla mielestään melko iso virtuaali-penis. Esimerkki huonosta peliseurasta. En ainakaan ota kauheesti itteeni jos joku sattuu pärskäsemään mut kuoliaaksi.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Jii 08 Maalis 2008 22:19

No jos sitä esiintyy kauheasti ja se ärsyttää koko porukkaa niin kickistä/bannista voi sitten laittaa äänestyksen pystyyn.
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti Peto 09 Maalis 2008 20:57

Millon toi css tulee? servuu? Voin ruveta hostaan jonnewebille servuu jos joku haluu? Hetikö saan tietää onko siinä konees muisti paskana, jos ei ole niin voni alkaa hostata vaikka keskiviikkona.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Jupi 09 Maalis 2008 21:00

Miksi uskoisimme homman sinulle? Kai tiedät edes miten homma toimii?
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Viesti Peto 09 Maalis 2008 21:04

Kyllä osaan, cod2 hostannu servuu puoli vuotta, ja cs 1.6 oon hostannu yli 1½ vuotta. Mutta kone meni paskaks niin siihen loppu touhu =(. Eli osaan.
Peto

Viesti Fonzie 09 Maalis 2008 21:22

kärppä kirjoitti:Kyllä osaan, cod2 hostannu servuu puoli vuotta, ja cs 1.6 oon hostannu yli 1½ vuotta. Mutta kone meni paskaks niin siihen loppu touhu =(. Eli osaan.

Servukoneesi tehot? Netillä ei ainakaan kyllä tule ongelmaa. :P
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Peto 09 Maalis 2008 21:33

=/. Parempi hajos joten nyt on sitten paskempi:

Ennen:

Intel pena 3, 1,3ghz

512mt sdram

geforce fx 5200

Nyt:

Intel Celeron 600mhz

näyttis 25mt joku

128mt ddr.

Mutta on myös mahdollista että laitan tälläseen koneeseen servun, siinä tulee olemaan myös cod2 servu, mutta se ei menoa haittaa.

Intel Celeron 2ghz

sama geforce fx 5200

770mt.

Tai jätän sitten kokonaan cod2 servun pois, sillä se hidastaa konetta. Koneesene varaan tolle servulle sellaset 400mt muistia. Sillä konetta käytetään pieneen surfailuun ja myös tulostetaan, tulostaminen tulee kannettavalta netin kautta. Joten se ei hidasta. Yleensä kone on silti vapaa.
Peto

Viesti Jii 09 Maalis 2008 21:42

Sen verran huono laitteisto että emme antaisi sinun mitään serveriä tehdä. :g
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti Peto 09 Maalis 2008 21:44

Jii kirjoitti:Sen verran huono laitteisto että emme antaisi sinun mitään serveriä tehdä. :g

Tuo kone missä on eniten tehoja. Jaksaa pyörittää cod4 servua ilman lagia, ja pienellä pingillä. cs 1.6, pingit oli sellasta 10-40, riippu netistä. Cod2 oli todella hyvä pelata, ei tule alotuksesa mitään viivaa sinne, joka johtuisi servusta, joten hyvä kone on.
Peto

Palaa alueelle Jonneweb.net