Jonnewebin peliserverit

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Ehdotukset topic (Tänne jatkossa ehdotukset!)

Viesti praKKA 08 Maalis 2008 12:21

latemara kirjoitti:
Hannuu kirjoitti:Tai servu joka olis: Surffi ja deatmatchi ja zombie mod. Miten?=Kaikki maholliset votet ja rock the votet sinne.

Niihn servuihin saisi kyllä tulla nämä "votekick" ja "voteban", sillä muuten siellä voisi olla jotain xiittareita yms.

Niin tai sitten foorumin moderaattoreilla oikeudet siellä servulla vähän kaikkeen mukavaan jotta pelistä tulisi mukava. Lisäksi juurikin votet olisivat hyviä, itse kiroan monissa peleissä kuinka aina vedetään yhtä ja samaa mappia ja kuinka siellä on porukkaa jotka xiittaa eikä kukaan pysty potkaisemaan kun ei ole admineita paikalla.
Luultavasti itsekin hommailen kohtapuoliin CS:S:n joten saa nähdä nyt.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Re: Jonnewbin peliserverit

Viesti Jupi 08 Maalis 2008 12:30

Ei nyt kasata näitä oikeuksia vain modejen käsiin. Itseäni ei ainakaan koske yksikään näistä peleistä, ja jos CSää pelaa vain 1-3 moderaattoria olisi valvominen mahdotonta
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Re: Ehdotukset topic (Tänne jatkossa ehdotukset!)

Viesti ^^Crysis^^ 08 Maalis 2008 12:31

Fonzie kirjoitti:
Crysis kirjoitti:Jos oikein ymmärsin niin itse voisin kyllä auttaa Cs:s peliserverin tekoa. Ainut ongelma mikä minulla on se että kun en saa "pysyvää" serveriä tehtyä. Elikkä ainakun teen servun servu häviää heti kun lähden pois pelistä.

Tuohonkun saisin apua niin pystyisisin auttamaan serverin tekoa.

Hmm... Voisisin tehdä surf-deathmatch-rpg-servun. Elikkä siis surffi servun jossa on deathmatch ja rpg.

Tarvitset tähän Source Dedicated Serverin joka pitää servua kokoajan yllä, mutta silloin pitää pitää myös konetta päällä että se servukin pysyy päällä.

Hmm.. No ehkä sittenkin vielä harkitsen jos kokoajan konetta pitää pitää päällä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti Demobath 08 Maalis 2008 12:40

ET ja CSS servut voisivat olla kivoja. ET: hän on ilmainen ja kaikkien saatavilla.
Demobath

Viesti Warthall 08 Maalis 2008 12:42

Mulle ainakin riittäis CS:S servu vaikka en ookkaan pro pelaamaan sitä.
Käyttäjän avatar
Warthall

Viesti tuomas11 08 Maalis 2008 12:49

joo mä ainakin haluisin CS:S jonneweb servun. miellellään zombie mod.Voi se olla ihan tavallinenkin
tuomas11

Viesti Jii 08 Maalis 2008 13:17

Silence kirjoitti:ET: hän on ilmainen ja kaikkien saatavilla.

Se on vain harmillisista miten sen suosio on laskenut ainakin omissa silmin.

nm. Itsekkin aktiivisesti aiemmin pelannut

Voteban/Votekick voi olla järkevä, helposti toteutetavissa, tosin xiittareista pääsee eroon VAC:lla jo.

Edit: Admins.fi:n bannilista?
Viimeksi muokannut Jii päivämäärä 08 Maalis 2008 15:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Typo korjattu.
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti Jampuli^ 08 Maalis 2008 13:37

Itse luulisin että pelattaisiin CS:S ja CS 1.6 servereitä eniten. Itse pelaisin CS 1.6 ja varmaan kohta CS:S, heti kun saan sen.
[piilotettu kuva]
Paina tästä niin, autat minua Travianissa.
Käyttäjän avatar
Jampuli^

Re: Jonnewebin peliserverit

Viesti Fonzie 08 Maalis 2008 14:04

Joillekin servereille voi varmaankin ottaa tavallisista käyttäjistä kyseistä peliä vähän pitempään pelanneita halukkaita admineita?
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Jii 08 Maalis 2008 14:07

Fonzie kirjoitti:Joillekin servereille voi varmaankin ottaa tavallisista käyttäjistä kyseistä peliä vähän pitempään pelanneita halukkaita admineita?

Kun ottaa huomioon Jupin sanoman, voi olla järkevääkin.
Jii

Viesti Plokoon 08 Maalis 2008 14:47

Fonzien kannalla olen myös eihän foorumin valvomisen taito liity mitenkään pelin valvomiseen.
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti Fonzie 08 Maalis 2008 15:04

Itse ainakin kannattaisin Counter-Strike: Source -serverille mieluummin Mani Admin Pluginia, kuin HLStatsX:ia. Silloin mitä puoli vuotta sitten pelailin, niin Mani Admin Plugin oli itselleni ainakin paljon selkeämpi ja muutenkin se järjestelmä tuntui paremmalta kuin HLStatsX:lla.

// tokihan minäkin voisin tulla adminiksi CS:S -servulle, kun uusi kone tulee ~kuukauden päästä niin sitten pääsee pelailemaan. Kokemusta adminina peeloilusta on jotain puolisen vuotta yhdeltä jo edesmenneeltä saksalaiselta klaaniservulta.
Viimeksi muokannut Fonzie päivämäärä 08 Maalis 2008 15:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti Peto 08 Maalis 2008 15:15

Itse ostan kans ton CSS:S. Ja ite voisin hostata kans servuu. 1 vuojen kokemus adminina omalla servulla. Xiittarit oon potkinu aina. Voin tulla adminiks jos saan. Tosin pelailin cs 1.6. Todella hyvä idea tehä jonnewebille oma tollanen servu. Ja kaikki pelaan omalla nikillä sinne? Niin tietäis kuka on kukakin. Tai sitten laittaa sulkuihin oman nimen esim. [Kärppä] "Oma nimi".
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Jii 08 Maalis 2008 15:28

Fonzie kirjoitti:Itse ainakin kannattaisin Counter-Strike: Source -serverille mieluummin Mani Admin Pluginia, kuin HLStatsX:ia. Silloin mitä puoli vuotta sitten pelailin, niin Mani Admin Plugin oli itselleni ainakin paljon selkeämpi ja muutenkin se järjestelmä tuntui paremmalta kuin HLStatsX:lla.

HLStatsX:ää käytetään vain generoimaan nettistatsit. (E: Tai sitten ei, mani osaa)
Lisäosakysymystä voi tarkastella myöhemmin, itse sanon hyvästit omalle amx mod x ehdotukselle nyt jälkeen päin selvitettyäni asioita jonka takia pidän sitä nyt "vähemmän tärkeänä toimintona".
Jii

Viesti praKKA 08 Maalis 2008 15:58

Jupi kirjoitti:Ei nyt kasata näitä oikeuksia vain modejen käsiin. Itseäni ei ainakaan koske yksikään näistä peleistä, ja jos CSää pelaa vain 1-3 moderaattoria olisi valvominen mahdotonta

Joo mutta votet edelleen.

E: Ja joo, nykyiset modet, ja luotettavat kokeneet ja paljon pelaavat tyypit voisivat päästä serverille adminiksi, näin olisi paras.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Palaa alueelle Jonneweb.net