Nyt se tulee dvd:lle!!!

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Re: Nyt se tulee dvd:lle!!!

Viesti Typo 03 Maalis 2008 22:28

Ei noin vanhat enään oikein iske, Nikke Knatterton voisikin tulla dvd:lle.
EDIT: Myöskin vanha futis piirretty Reilu peli vai miä nyt olikaan olisi kiva nähdä näin vuosien jälkeen, pikkusena tämä sarja kolahti ja lujaa.
[piilotettu kuva]
Recent Tracks:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Remember 03 Maalis 2008 22:40

Haah, näitähän on nauhalla vaikka kuinka paljon :D
Ei enää kyllä oikeen kiinnosta.
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti wattu 03 Maalis 2008 23:13

Onhan toi nyt ok, mutta ei taitais mennä oikein enää.
[piilotettu kuva]
Anti-depressants, controlling tools of your system, making life more tolerable, making life more tolerable
Serj Tankian - Unthinking Majority
Jos jotain kiinnostaa saada rahaa puoli-ilmaiseksi, paina tästä ja rekisteröidy ihmeessä.
(3 snt/mainos) - Thebux.info taas pystyssä!
Käyttäjän avatar
wattu

Viesti qxx 03 Maalis 2008 23:58

En ite oo koskaa kattonu eikä piirretyt oikee enää iske... Mut jos joku 10v ipana tykkää nii mikäs siinä! :roll:
*Klick*
Painamalla TÄTÄ autat minua suuresti! :)
Käyttäkää hyvät ihmiset Googlea
Feldhase kirjoitti:Ei näytönohjainta tarvitse ostaa, sen tarvitsee vain ladata. http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/ Tuolta voi sellaisen ladata.

EPICFAIL!! =D
Käyttäjän avatar
qxx

Viesti FlaSh 04 Maalis 2008 16:17

Vincent kirjoitti:Mitä vitun tosikkoja täälläkin liikkuu? Jos ei kiinnosta niin menkää itkemään seinälle älkääkä avautuko tänne. Jos jotkut pitävät klassikkona niin sitten pitävät , toiset taas ei. Ja kyllä , emme halua tietää mielipidettänne.

taidat itte kattoo itte tälläki hetkellä eli katot tommosta 24/7
Käyttäjän avatar
FlaSh

Viesti Jupi 05 Maalis 2008 22:14

_Batista_ kirjoitti:
Vincent kirjoitti:Mitä vitun tosikkoja täälläkin liikkuu? Jos ei kiinnosta niin menkää itkemään seinälle älkääkä avautuko tänne. Jos jotkut pitävät klassikkona niin sitten pitävät , toiset taas ei. Ja kyllä , emme halua tietää mielipidettänne.

taidat itte kattoo itte tälläki hetkellä eli katot tommosta 24/7

Haittaakos tämä jotenkin sinua? Ja kyllä, itse ainakin rakastan lapsuudenajan lastenohjelmia. En nyt varmaan DVDtä osta, koska lähes kaikki jaksot löytyvät VHS:ltä, mutta teille nuorisokoviksille askel lapsuuteen päin ei tekisi pahaa
Mä joskus tulen taas, ja ryömin sun puutarhaas : )
Käyttäjän avatar
Jupi
Dad of Eternity

Viesti |NorthStar| 05 Maalis 2008 22:33

Sitte tulee asiaa jos joku kiva setä rupeaa ja tekee uusii nikke knattertoneja alkuperäiseen tyylii tai pistää kaikki niket dvdlle tää willy fog on muutes aika kalpee nike vieres. Noh asiaan en minä ainakaan ole ostamassa tätä koska 1. en tykkää yhtään jostain nalle äänitetystä elokuvasta ja 2. minulla on tämä vhs:ssälle ja se on varmaan ainaki 4 vuotta vanha mutta kuva on hyvä.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Hemuli92 06 Maalis 2008 21:49

Late510 kirjoitti:En ite oo koskaa kattonu eikä piirretyt oikee enää iske... Mut jos joku 10v ipana tykkää nii mikäs siinä! :roll:

Ja sinulla on ikää? 11?
Kyllä jos ois rahaa tällä hetkellä niin ostaisin tuon boksin. Joskus vähän pienempänä tuli katteltua paljon ^^
Hemuli92

Viesti Zend 29 Heinä 2009 23:45

Aika surkeita vaik tuliki kans pentuna katottuuu :roll:
Pieru on perseestä
Käyttäjän avatar
Zend

Viesti Kenopää 31 Heinä 2009 12:27

Olettekos kuulleet sarkasmista? Epäilen tätä ihan vain huvikseen tehdyksi topiciksi
Uskallatkos haastaa bruteni?
TheBux.info
[19:36] <@Duracell> tuntuu että ruoka kiehuu hellalle jos en oo keittiössä
[19:36] <@Duracell> sit kun oon keittiössä, tuntuu että irkki leviää pöydälle
Käyttäjän avatar
Kenopää

Palaa alueelle TV & elokuvat