Call of duty ongelma

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Call of duty ongelma

Viesti |NorthStar| 03 Maalis 2008 16:23

Minulla on sellainen ongelma, että koitan mennä servuun niin se ei mee ja tulee teksti "CD key in use reconnect later" tai jotain sinne päi en ole antanut cd keytäni kellekkään mikähän siin on sit?
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Re: Call of duty ongelma

Viesti Bling 03 Maalis 2008 16:32

ööh... jos se on yleinen key niin sitten se saattaa sen takia jumittaa... kokeile hakea netistä uutta...
Bling

Viesti Peto 03 Maalis 2008 16:34

Taitaa olla waretettu ;). Joo. Itelläki oli toi ongelma. Sulla on paskin mahollinen crack koodi. Itellä oli kans, ehti toinen. Nykyään on aito niin no problems ;). Itellä oli crack yhes välis niin sillä pääsi minne vain...
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti |NorthStar| 03 Maalis 2008 17:13

kärppä kirjoitti:Taitaa olla waretettu ;). Joo. Itelläki oli toi ongelma. Sulla on paskin mahollinen crack koodi. Itellä oli kans, ehti toinen. Nykyään on aito niin no problems ;). Itellä oli crack yhes välis niin sillä pääsi minne vain...

Ei muute oo mulla waretettu vaa iha kaupast ostettu. No kiits kummiski. :D
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu