Kerro vitsi

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Kerro vitsi

Viesti ||| 19 Kesä 2008 19:45

Jaxc kirjoitti:
||| kirjoitti:Jakob meni seinään, jakoavain. :lol:

Siis, mikä helv. noiden juttujen idea on? :x

Oletko joku väjökki vai ? Tuossahan se idea on, Jakob menee seinään ja sitten jakoavain :shock:
|||

Viesti Ozero 19 Kesä 2008 20:08

En tajunnu mutta jostain syystä nauroin silti.
Coca-Cola is not a drink, it's a way of life!

Ja ei, en kannata ydinsotaa tai ydinaseita.
Käyttäjän avatar
Ozero

Viesti Pinles 19 Kesä 2008 20:14

||| kirjoitti:
Jaxc kirjoitti:

Siis, mikä helv. noiden juttujen idea on? :x

Oletko joku väjökki vai ? Tuossahan se idea on, Jakob menee seinään ja sitten jakoavain :shock:

Joo olen vajaa, kun en tajua..
Käyttäjän avatar
Pinles

Viesti Jequ 19 Kesä 2008 21:30

Jaxc kirjoitti:Joo olen vajaa, kun en tajua..

Se on sellainen lause, joka alkaa ihan tavallisesti, mutta sitten tulee jotain ihan älytöntä, mikä sai minut hymähtämään pelkästään ensimmäisellä kerralla
100 viestiä - 2.7 2008
Alla oleva viesti on silkkaa... BULLSHIT!
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti Pinles 20 Kesä 2008 14:18

Kiitos Jequ vastauksestasi. Olen tuota jo aivan liian kauan pähkäillyt ;D.
Käyttäjän avatar
Pinles

Viesti rik_ik 24 Kesä 2008 16:54

Moi tässä on vitsi

Kirkossa oli 50 nunnaa ja 1 pappi
Pappi huusi löysin maasta kondomin 49 nunnaa huusi voi ei mutta 1 nunna hihitti
Pappi huusi kondomi on käytetty 49 nunnaa huusi kovemmin voi ei mutta 1 nunna hihitti kovaan ääneen
Pappi huusi kondomissa on reikä 1 nunna huusi voi ei loput 49 hihiti
Käyttäjän avatar
rik_ik

Viesti Avi 26 Kesä 2008 20:09

Nonniin. Tässä ois yksi : )

Olipa kerran mies ja nainen..
He menivät naimisiin..
Ja ajattelivat hankkia talon..
He ostivat talon, ja miettivät minkä antaisi talon nimeksi. Mies keksi, että he menevät kadulle, ja kysyvät ekalta vastaantulijalta sitä nimeä.
Mitä vastaantulija sanoo ensimmäiseksi, se tulee nimeksi..
Vastaantulija tuli ja sanoi: Perse.
Sitten talon nimeksi tuli Perse.
Sitten he aikoivat hankkia lapsi..
Lapsi syntyi ja hänellekkin piti keksiä nimi.. He miettivät miettivät.. Mutta eivät keksineet. Sitten mis taas keksi, että he menisivät kadulle, ja kysyisivät ensimmäiseltä vastaantulijalta nimeä..
Vastaantulija tuli ja sanoi: Reikä.
Sitten he menivät kotiin..
Lapsi varttui..
Oli aurinkoinen päivä, mutta sitten Reikä katosi taloon..
He kutsuivat poliisit paikalle.
Poliisi tutki talon ja raportoivat:
-Etsimme koko perseen, mutta reikää ei löytynyt.. Pahoittelen. sanoo Poliisi.

Tadaa! :)
Avi

Viesti nutcracker 26 Kesä 2008 22:23

Pekka ja Kalle oli metsästämässä yöllä.
Pekka huusi:"KATO HIRVI"
Kalle ampui.
Pusikosta kuului miehen ääni: "En minä ole hirvi!"
Pekka sanoi: "Ammu se Kalle, se valehtelee!"

LOL
Nut city tarvitsee kipeästi asukkaita! --> http://nutcrackers.myminicity.com/

Nut citiin lisää töitä, JA ÄKKIÄ! ---> http://nutcrackers.myminicity.com/ind

Lisää töitä, ylempi. : http://nutcrackers.myminicity.com/tra<------lisää teitä.
Käyttäjän avatar
nutcracker

Viesti (|) 26 Kesä 2008 23:51

Lentokone jossa oli 5 matkustajaa, lentäjä ja 5 laskuvarjoa oli joutunut onnettomuuteen. Kyydissä olivat mm. Paavi, koulupoika, George Bush, David Beckham sekä liikemies. Ensimmäisenä koneesta hyppäsi laskuvarjon kera liikemies, joka huusi hypätessään; Minulla on tärkeä tapaaminen, minun täytyy mennä! Seuraavana hyppäsi David Beckham, joka huusi hypätessään; Matsini alkaa kohta, ja myöhästyn ellen hyppää! Sitten hyppäsi lentäjä, joka mutisi vain hypätessään. Jäljellä oli vain 2 laskuvarjoa, sekä Paavi, koulupoika ja Bush. Bush nappasi itselleen yhden repuista ja puhui kymmenisen sekunttia siitä kuinka osaava, taitava, ja viisas presidentti hän oli. Sitten hän hyppäsi. Poika oli hieman hämmentynyt Bushin puheen jälkeen ojentaessaan Paaville laskuvarjoa, johon Paavi vastasi; Minä olen vanha mies, sinä taas nuori. Sinulla on koko elämä edessäsi, joten ota sinä viimeinen laskuvarjo, en minä sitä tarvitse; johon poika vastasi: Kyllä meille molemmille on laskuvarjot, se Amerikan viisas presidentti otti minun koulureppuni!
(|)

Viesti Bister 27 Kesä 2008 04:09

Maxwell_von_Karma kirjoitti:Vanhojen mummujen ja naisten vanhainkoti sijaitsee Tulliportinkadulla.
Vinkki: Kääntäkää toisinpäin Tulliportin.

IrcQuotesista 'course.

Tuo on totta. Kyseinen katu ja vanhainkoti sijaitsee Porvoossa.
Allu666 kirjoitti:
Jamokado kirjoitti:On mahdotonta olla veden alla tunnin ilman sukelluslaitteita tai sukellusvenettä, ihan vaan normaali ihminen.

Eipä ole, esim pilillä voi ottaa vettä pinnalta, tai vaikka oljenkorrella kuin Akkarissa konsanaan.
Bister

Viesti Jequ 27 Kesä 2008 17:26

Maxwell_von_Karma kirjoitti:Vanhojen mummujen ja naisten vanhainkoti sijaitsee Tulliportinkadulla.

IrcQuotesista 'course.

Haha, tuo oli hyvä juttu. Enemmän tällaisia, eikä noita pissa/kakka- juttuja.
100 viestiä - 2.7 2008
Alla oleva viesti on silkkaa... BULLSHIT!
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti Alkaliparisto 27 Kesä 2008 18:15

Jequ kirjoitti:

IrcQuotesista 'course.

Haha, tuo oli hyvä juttu. Enemmän tällaisia, eikä noita pissa/kakka- juttuja.

Tässä meille vitsi^^
Alkaliparisto

Viesti OviLeego 29 Kesä 2008 16:22

Mies sanoi pojalle : Sinun täytyy nukkua omassa sängyssä, olethan jo iso poika.
Poika vastasi : Hyvä sinun on sanoa kun on äiti turvana!
:D
Jos pidät RC harrastuksesta, kopioithan tämän sigiisi!
Käyttäjän avatar
OviLeego

Viesti nasuntappaja 29 Kesä 2008 20:58

2 erittäin lyhyttä ja tyhmää vitsiä:
pikkukallen pikavitsi: se meni jo
mummo meni kauppaan lapio.

HUOM! EN KOPIOINUT MILLÄÄN LAILLA SITÄ JAKOAVAINJUTTUA! ITSE TÄMÄN OLEN KEKSINYT!HUOM! EN KOPIOINUT MILLÄÄN LAILLA SITÄ JAKOAVAINJUTTUA! ITSE TÄMÄN OLEN KEKSINYT!HUOM! EN KOPIOINUT MILLÄÄN LAILLA SITÄ JAKOAVAINJUTTUA! ITSE TÄMÄN OLEN KEKSINYT!HUOM! EN KOPIOINUT MILLÄÄN LAILLA SITÄ JAKOAVAINJUTTUA! ITSE TÄMÄN OLEN KEKSINYT!HUOM! EN KOPIOINUT MILLÄÄN LAILLA SITÄ JAKOAVAINJUTTUA! ITSE TÄMÄN OLEN KEKSINYT!HUOM! EN KOPIOINUT MILLÄÄN LAILLA SITÄ JAKOAVAINJUTTUA! ITSE TÄMÄN OLEN KEKSINYT!HUOM! EN KOPIOINUT MILLÄÄN LAILLA SITÄ JAKOAVAINJUTTUA! ITSE TÄMÄN OLEN KEKSINYT!HUOM! EN KOPIOINUT MILLÄÄN LAILLA SITÄ JAKOAVAINJUTTUA! ITSE TÄMÄN OLEN KEKSINYT!
nasuntappaja

Viesti Geetz 30 Kesä 2008 15:36

Rakas äiti ja isä, pyydän anteeksi etten ole kirjoittanut lähdettyäni opiskelemaan tänne Teknilliseen korkeakouluun, mutta ymmärtänette hyvin, että näin ensimmäisenä vuotena, kun kaikki on vielä uutta, töitä on paljon jo opiskeluun liittyvien yksinkertaistenkin asioiden selvittämisessä.
Kun nyt sitten kirjoitan teille en kirjoita suinkaan pyytääkseni rahaa (älkää säikähtäkö!), vaan kertoakseni miten on mennyt ja mitä olen kokenut.
Aivan lukukauden alussa sain aikaan laboratoriossa pienen räjähdyksen, ja koko laitos piti sulkea pariksi viikoksi. Itse jouduin palovammojen takia lääkäriin, ja kädet paketoitiin sideharsoon. Mutta nyt laitois toimii jo täydellä teholla ja käteni ovat parantuneet.
On minulla iloisempiakin uutisia. Olen tavannut valtavan viehättävän tytön. Olemme jo puhuneet kihlauksesta, mutta siirtäneet sitä, kunnes saadaan hänen HIV-testituloksensa (ja minun). Kuten sanottu, hän on erittäin viehättävä, joskin iholtaan jonkin verran tummempi kuin meidän kylän tytöt...
Olemme myös suunnitelleet, että ennen häitä käymme tapaamassa toistemme vanhempia. Voitte kenties hyvinkin pian odottaa meitä vierailulle, sillä tytön vanhempien tapaaminen saa vielä jonkin aikaa odottaa, sillä he asuvat Afrikassa. Eipä minulle juuri kummempia sitten kuulukaan, mutta yhden asian haluan vielä kertoa teille. Minä nimittäin reputin ensimmäisessä tentissäni. Olen pahoillani, että olen tuottanut tässä teille pettymyksen, mutta jos teitä lohduttaa, voin kertoa, etten ole räjäyttänyt laboratoriota, en polttanut käsiäni, minulla ei ole aidsia, eikä edes afrikkalaista tyttöystävää..
Lähettäkää joskus ruokapaketti. Terveisin poikanne, tekn. yo Jorma

Mitä jumala teki, kun hänen ainoa poikansa kääntyi juutalaisuudesta kristinuskoon?
- Kirjoitti Uuden Testamentin.

- Poikani on kääntänyt muun muassa James Joycen Odysseuksen, Mannin Tohtori Faustuksen, Sartren Esseitä I-II ja Solohovin Aron raivaajat, kehui lehtori Manninen tavanomaiselle ravintolaseurueelleen kuten ylpeä isä kuunaan.
- Akateemisesta vai Suomalaisesta? kysyi eräs henkilö pöydästä.
Emme ole yksin.
Geetz

Palaa alueelle Yleinen keskustelu