Koneen osien tieto apua

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

Re: Koneen osien tieto apua

Viesti Ile371 19 Maalis 2008 23:17

praKKA kirjoitti:
Ile371 kirjoitti:
Fightaaja kirjoitti:Ei kai sitä tiedä jos joku sekopää kattelee sitä näyttöä siinä

Mutta semmoista sekopäätähän ei päästetä niin hienon koneen lähelle? ;)

Heh :)
Kyllähän se näyttö joissain tilanteissa on hyvä, esim. kun kellottelee ja pelaa ja katselee lämpöjä, niin pitää ihan vakiresot ja heittää lämmöt pikkunäyttöön. Ja olihan niissä muutakin eroa muistaakseni kun joskus itsekin tiirailin.

No joo. Maksaa kuitenkin sen verran enemmän että itse ottaisin G11:n. Toki jos rahaa ja vilpitöntä halua niin mikäs siinä
Intel Core 2 Duo E6750 @ 3GHz | ASUS P5K | A-DATA 4X1GB 800MHz
nVidia GeForce 8800GT 512mb @ vakio
Antec NeoHE 550W | Antec P182
Ile371

Viesti Peto 19 Maalis 2008 23:22

Kysyn tässä topikissa kun toi näppis on kyseessä. Palion maksaa? Todella näppärä käyttää? Sopii razer kraitin kanssa yhteen hyvin? Peli käyttöön tulisi joo, elokuvia tulen katsomaan paljon niin multimedia näppäimmet löytyy? Musiikkia kuuntelen kans reippaasti. Vai sitten G11 vai G15? EN osaa sanoa. Kumpi tulisi halvemmaksi. Ja näytön taidan ostaa kylkeen ja näyttiksen, muistit. Että pääsenkö vauhtiin 300€? Tarkoitus olisi ostaa uus näppis, paitsi isä EHKÄ, antaa mulle jokku multimedia näppikset, kun ei mahtunutkaan pöydälle kunnolla, jos hän laajentää pöytää niin sitten taitaapi ne näppikset mennä. Nytkun on jokku 10v vanha compaqin näppis... Että ei oikeen niitä jaksais käyttää kummiskaan, kun olen jo niitäkin käyttänyt jo 6 vuotta, että on ne aika kuluneet.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Ile371 19 Maalis 2008 23:23

kärppä kirjoitti:Kysyn tässä topikissa kun toi näppis on kyseessä. Palion maksaa? Todella näppärä käyttää? Sopii razer kraitin kanssa yhteen hyvin? Peli käyttöön tulisi joo, elokuvia tulen katsomaan paljon niin multimedia näppäimmet löytyy? Musiikkia kuuntelen kans reippaasti. Vai sitten G11 vai G15? EN osaa sanoa. Kumpi tulisi halvemmaksi. Ja näytön taidan ostaa kylkeen ja näyttiksen, muistit. Että pääsenkö vauhtiin 300€? Tarkoitus olisi ostaa uus näppis, paitsi isä EHKÄ, antaa mulle jokku multimedia näppikset, kun ei mahtunutkaan pöydälle kunnolla, jos hän laajentää pöytää niin sitten taitaapi ne näppikset mennä. Nytkun on jokku 10v vanha compaqin näppis... Että ei oikeen niitä jaksais käyttää kummiskaan, kun olen jo niitäkin käyttänyt jo 6 vuotta, että on ne aika kuluneet.

Oma mielipiteeni on G11
Intel Core 2 Duo E6750 @ 3GHz | ASUS P5K | A-DATA 4X1GB 800MHz
nVidia GeForce 8800GT 512mb @ vakio
Antec NeoHE 550W | Antec P182
Ile371

Viesti praKKA 19 Maalis 2008 23:41

kärppä kirjoitti:Kysyn tässä topikissa kun toi näppis on kyseessä. Palion maksaa? Todella näppärä käyttää? Sopii razer kraitin kanssa yhteen hyvin? Peli käyttöön tulisi joo, elokuvia tulen katsomaan paljon niin multimedia näppäimmet löytyy? Musiikkia kuuntelen kans reippaasti. Vai sitten G11 vai G15? EN osaa sanoa. Kumpi tulisi halvemmaksi. Ja näytön taidan ostaa kylkeen ja näyttiksen, muistit. Että pääsenkö vauhtiin 300€? Tarkoitus olisi ostaa uus näppis, paitsi isä EHKÄ, antaa mulle jokku multimedia näppikset, kun ei mahtunutkaan pöydälle kunnolla, jos hän laajentää pöytää niin sitten taitaapi ne näppikset mennä. Nytkun on jokku 10v vanha compaqin näppis... Että ei oikeen niitä jaksais käyttää kummiskaan, kun olen jo niitäkin käyttänyt jo 6 vuotta, että on ne aika kuluneet.

Ihan riippuu siitä miten menee. Jos raha riittää eikä yhtään tee pahaa maksaa enempää niin G15 etenkin jos on kauhea teknohiiri. Jos ei tunne tarvettä näytölle ja halvemmalla tahtoo päästä niin sitten ilen suosima G11.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Palaa alueelle Hardware