Yleiset ongelmat -topic

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

Yleiset ongelmat -topic

Viesti HepeX 24 Helmi 2008 22:45

Hei!

Täällä voit siis kysyä ongelmaasi ratkaisua koskien Xbox / Xbox 360-konsoliasi.

ESIM.

Matti Meikäläinen
"Xbox 360 :ni palaa punainen valo ja konsoli pitää outoa ääntä? Apuja?"

Maija Teikäläinen
"Kannattaa viedä Xbox 360 :si lähimpään tekniikkaliikkeeseen, tai soittaa Microsoftin Suomenkieliseen asiakaspalveluun"
Käyttäjän avatar
HepeX

Re: Xbox / Xbox 360 yleiset ongelmat-topic!

Viesti jimi777 24 Helmi 2008 23:03

Kun tilasin postimyynnistä Xboxsin niin sain pelkän pakkausboxsin ja sisällä ei ollu mitään. Mitä mun pitäis tehä?

btw. esimerkki on hauska
Referral-linkit kiellettyjä. Kertokaa nickinne, jos haasteita haluatte. Onnistuu haastaminen myös sitä kautta
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Viesti Valhalla 24 Helmi 2008 23:48

jimi777 kirjoitti:Kun tilasin postimyynnistä Xboxsin niin sain pelkän pakkausboxsin ja sisällä ei ollu mitään. Mitä mun pitäis tehä?

btw. esimerkki on hauska

Kannattaa varmaan lähettää takaisin ja pyytää rahat takaisin tai pyydät uuden tilalle
Käyttäjän avatar
Valhalla

Viesti HepeX 25 Helmi 2008 11:30

Kyllä näin. Palautat sen sinne mistä ostit / tilasit, pyydät rahat takaisin tai sanot että antavat uuden konsolin. Btw tiedotteeks?
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti JácK_Ráckham 26 Helmi 2008 17:19

Onko se ihan normaalia että 360 pitää aika kovaa ääntä ja välillä lagii? Tai ei se ääni niin kovaa ole, mutta kyllä sen hurinan kuulee huonokuuloisempikin tyyppi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
JácK_Ráckham

Viesti HepeX 28 Helmi 2008 18:43

Kyllä, se on normaalia (Xbox 360 pitää kovaa ääntä, itsekin olen huomannut. Jos konsoli lagii, sekin on normaalia, jollei se lagi kokoajan, sitten uskon että se on epänormaalia.
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti villi_sipuli 28 Helmi 2008 19:52

Olen kuullut että, Microsoft myönsi että konsolissa oli joku valmistus virhe. Hyvä vaan että myönsi, mutta nyt kun veli on ostamassa tuota boxia, niin ei kai noita viallisia myydä enää ? Ei olisi kiva jos saisi jostain varastosta sen vanhan kappaleen jossa olisi vielä tämä virhe.
villi_sipuli

Viesti HepeX 01 Maalis 2008 10:41

Xboxistani ei kuulu ääniä! Vaikka kaikki johdot on kytketty TV:seen, ei siitä kuulu mitään (Olen koittanut myös sillä scart liittimellä, eikä silläkään pelitä.)

YÄÄH! Haluun kuulla ääntä!

Eli siis komponentti kaapelit on kiinni, kuva näkyy hyvin yms, mutta äänet ei kuulu millään. ei kuulu muutakun Xboxin ääni.

E: Siis Xboxin tuulettimen ym ääni.
Käyttäjän avatar
HepeX

Viesti Lusikka 01 Maalis 2008 14:43

Toimimiiko vanhemman xboxin Counterstrike X0:lla? Vastatkaa nopeasti.
Käyttäjän avatar
Lusikka

Viesti verinen 01 Maalis 2008 19:54

Thelmo kirjoitti:Xboxistani ei kuulu ääniä! Vaikka kaikki johdot on kytketty TV:seen, ei siitä kuulu mitään (Olen koittanut myös sillä scart liittimellä, eikä silläkään pelitä.)

YÄÄH! Haluun kuulla ääntä!

Eli siis komponentti kaapelit on kiinni, kuva näkyy hyvin yms, mutta äänet ei kuulu millään. ei kuulu muutakun Xboxin ääni.

E: Siis Xboxin tuulettimen ym ääni.

onhan äänipiuhat oikeinpäin telkun takana? toimiiko muut laitteet oikein äänien kanssa? esim. dvd-soitin tai muut konsolit?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
verinen

Viesti splatterthrash 01 Maalis 2008 20:59

Työnnä ne Scartjohdot (valkonen, punanen ja keltanen johto) kunnolla kiinni.
god.
Käyttäjän avatar
splatterthrash

Viesti KawaPower 18 Huhti 2008 16:59

Kun yhdistän xboxin nettiin ja teen sen yhteystestin niin ip adress kohdassa lukee failed. Apua mahdollisimman nopeasti.
KawaPower

Viesti verinen 19 Huhti 2008 19:04

KawaPower kirjoitti:Kun yhdistän xboxin nettiin ja teen sen yhteystestin niin ip adress kohdassa lukee failed. Apua mahdollisimman nopeasti.

millä tavalla yhdistät? modeemista suoraan vai toisen koneen kautta? jos on toisen koneen kautta niin joudut itse määrittämään IP osoitteen.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
verinen

Viesti KawaPower 19 Huhti 2008 21:08

verinen kirjoitti:
KawaPower kirjoitti:Kun yhdistän xboxin nettiin ja teen sen yhteystestin niin ip adress kohdassa lukee failed. Apua mahdollisimman nopeasti.

millä tavalla yhdistät? modeemista suoraan vai toisen koneen kautta? jos on toisen koneen kautta niin joudut itse määrittämään IP osoitteen.

Suoraan modeemista.
KawaPower

Viesti verinen 20 Huhti 2008 14:32

KawaPower kirjoitti:
verinen kirjoitti:

Suoraan modeemista.

no tuota. varmista että xboxi hakee automaattisesti kaikki tiedot ja että verkkokaapeli on toiminnassa.
yritä vaikka kerran sillä mikä menee tietokoneeseen kiinni?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
verinen

Palaa alueelle Xbox