henetys kirjoitti:Miten HELVETISSÄ onnistuit poistamaan roskakorin o.O? sain makeat naurut tuolla jutullaXD
irmASD kirjoitti:Johanna Tukiainen otti multa suihi, ja tuli istumaa mun naaman päälle, ja sit se hiero tissejää mun naamaa![]()
![]()
Sit oksensin sen päälle, ja sit kuolin
![]()
![]()
![]()
Starsida kirjoitti:henetys kirjoitti:Miten HELVETISSÄ onnistuit poistamaan roskakorin o.O? sain makeat naurut tuolla jutullaXD
Klikaa oikealla hiiren näppäimellä roskakoria ja klikkaa poista.Jes mitalli?
-MannerheimOlen taistellut monilla rintamilla, mutta en ole ikinä nähnyt veroisianne sotilaita.
SMS kirjoitti:Starsida kirjoitti:henetys kirjoitti:Miten HELVETISSÄ onnistuit poistamaan roskakorin o.O? sain makeat naurut tuolla jutullaXD
Klikaa oikealla hiiren näppäimellä roskakoria ja klikkaa poista.Jes mitalli?
Tosin siinä ei ole sellaista vaihtoehtoa kuin poista Sherlock. En tosin tiedä mitä tapahtuu kun painaa deleteä kun en uskaltanut painaa.
irmASD kirjoitti:Johanna Tukiainen otti multa suihi, ja tuli istumaa mun naaman päälle, ja sit se hiero tissejää mun naamaa![]()
![]()
Sit oksensin sen päälle, ja sit kuolin
![]()
![]()
![]()
Starsida kirjoitti:Oletko tyhmä? Delete=poistaa.
SMS kirjoitti:Starsida kirjoitti:henetys kirjoitti:Miten HELVETISSÄ onnistuit poistamaan roskakorin o.O? sain makeat naurut tuolla jutulla :DXD
Klikaa oikealla hiiren näppäimellä roskakoria ja klikkaa poista. :| Jes mitalli?
Tosin siinä ei ole sellaista vaihtoehtoa kuin poista Sherlock.
haukotus kirjoitti:tee uusikansio ja laita sen nimeks Recycle.{645FF040-5081-101B-9F08-00AA002F954E}
E:Typo