Playstation 3

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

Playstation 3

Viesti the.tuhoaja 16 Helmi 2008 14:41

elikkäs täällä voi keskustella siitä että mitä pelejä omistat playstation kolmoselle,onko sinulla sitä jne.itse sain sen joululahjaksi.

Itselläni on siihen vasta kolme peliä.Pelit ovat The simpsons game,Bladestorm:Hundred years war sekä spiderman 3.

P.S en sitten toivo viestejä malliin pleikka kolmonen on ihan surkea tai lololoololololool .
the.tuhoaja

Re: Playstation 3

Viesti Matso 16 Helmi 2008 14:50

CoD4, Warhawk ja Motorstorm löytyy. Vähän pettymys ehkä toi warhawk, jotenki kankee ohjaus jne. Sain eilen ja ei oikeen innostanut :/. Motorstorm alkanu kans kyllästyttää, et CoD4 eniten peluussa.
Tärkeitä linkkejä: Huuto.net ; Kahvi.ws ; matso.info ; KaLinks
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti wattu 16 Helmi 2008 14:52

Kaverilla on PS3 ja sille muutama peli. ProStreettiä tahkotaan läpi kaksisteen.

Minä en omista PS3:a, enkä aio ostaakaan. Ostan sitten kesällä Xbox 360:n.
[piilotettu kuva]
Anti-depressants, controlling tools of your system, making life more tolerable, making life more tolerable
Serj Tankian - Unthinking Majority
Jos jotain kiinnostaa saada rahaa puoli-ilmaiseksi, paina tästä ja rekisteröidy ihmeessä.
(3 snt/mainos) - Thebux.info taas pystyssä!
Käyttäjän avatar
wattu

Viesti Stfülleri 16 Helmi 2008 14:56

Itelläni on 14 peliä:

The Elder Scrolls IV: Oblivion
Resistance: Fall of Man
Untold Legends: Dark Kingdom
MotorStorm
Armored Core 4
The Darkness
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Ratchet & Clank: Tools Of Destruction
The Orange Box
Tony Hawk's Project 8
Clive Barker's Jericho
Folklore
TimeShift
Assassin's Creed
Käyttäjän avatar
Stfülleri

Viesti Zukatoki 16 Helmi 2008 15:10

Sain PS3:en joskus tammikuussa ja itselläni on vasta kaksi peliä:
Resistance: Fall of Man ja Assassin's Creed, mutta kyllä niitä pelejä tulee vielä kertymään ^^
Käyttäjän avatar
Zukatoki

Viesti Astraalipenis 16 Helmi 2008 17:11

Ps3n ostin joskus viime syksynä, peleinä tällä hetkellä CoD4, Assassins creed, TESIV: oblivion, R:FOM ja rainbow six vegas. PSN nick #1; hyperchondriac (tällä vaan CoDia netissä) ja PSN nick #2; thrustkill (pelkästään resistancea). :)
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti villi_sipuli 17 Helmi 2008 00:22

Joo, joulun sain ps3:sen. Pelejä on 4, resistance FOM, oblivion, warhawk ja Turok (hyvä peli vaikka arvostelut toisin sanookin).
Maanantaine menen katsomaan tilttiin jos olisi tullut jotain hyviä pelejä käytettynä myyntiin, jos ei niin ostan burnout paradise tai the darkness, en vain osaa päättää. Mikään Cod 4 ei enää oikeen kiinnosta, yhdessä vaiheessa olin aivan varma että, nyt menen ostamaan sen, mutta onneksi en ostanut. sellaiset pelit joissa on käytetty hieman mielikuvitusta, aseissa pelimaailmassa, ja tietenkin vihollisissa, ne on parhaita, esim ratchet ja clank.

ps3 nick on VILLI_SIPULI92, mutta nimi lähtee vaihtoon kyllä aika pian, teen USA käyttäjän ja siitä tulee vakio, mutta teen sen vasta kun totean oman nimeni tarpeeksi tyhmäksi :D
villi_sipuli

Viesti Matso 18 Helmi 2008 23:54

villi_sipuli kirjoitti:Joo, joulun sain ps3:sen. Pelejä on 4, resistance FOM, oblivion, warhawk ja Turok (hyvä peli vaikka arvostelut toisin sanookin).
Maanantaine menen katsomaan tilttiin jos olisi tullut jotain hyviä pelejä käytettynä myyntiin, jos ei niin ostan burnout paradise tai the darkness, en vain osaa päättää. Mikään Cod 4 ei enää oikeen kiinnosta, yhdessä vaiheessa olin aivan varma että, nyt menen ostamaan sen, mutta onneksi en ostanut. sellaiset pelit joissa on käytetty hieman mielikuvitusta, aseissa pelimaailmassa, ja tietenkin vihollisissa, ne on parhaita, esim ratchet ja clank.

ps3 nick on VILLI_SIPULI92, mutta nimi lähtee vaihtoon kyllä aika pian, teen USA käyttäjän ja siitä tulee vakio, mutta teen sen vasta kun totean oman nimeni tarpeeksi tyhmäksi :D
Toi on mainio nimi, älä ihmees vaihda 8(
Tärkeitä linkkejä: Huuto.net ; Kahvi.ws ; matso.info ; KaLinks
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti KirmiZ 22 Helmi 2008 19:48

minulla on oblivion,motorstorm,the orange box,assassins creed,Rainbow six vegas,ratchet ja clank,tekken 5,rampage ja nhl08.
tulen kutenkin ostamaan pain:in ja COD4
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] (Plasticnemesis:lle kiitos userbareista)
[piilotettu kuva]
KirmiZ

Viesti Matlock 24 Helmi 2008 03:53

Kolme peliä löytyy. CoD4, MoH Airborne ja NFS ProStreet. Ainoa, jota olen netissä pelannut, on CoD4.

E: Mikä tuo Orange Box on?

Olen muuten tällä hetkellä netissä ps3:n nettiselaimella.
Matlock

Viesti villi_sipuli 24 Helmi 2008 14:16

Matlock kirjoitti:Kolme peliä löytyy. CoD4, MoH Airborne ja NFS ProStreet. Ainoa, jota olen netissä pelannut, on CoD4.

Tuossa orange boxissa on Half-life 2, hl2 episode one ja hl2 episode two ja sitten on se team fortress 2 ja portal (nuo 2 viimeistä on jotain nettipelejä tietääksen)
villi_sipuli

Viesti Astraalipenis 25 Helmi 2008 15:24

villi_sipuli kirjoitti:
Matlock kirjoitti:Kolme peliä löytyy. CoD4, MoH Airborne ja NFS ProStreet. Ainoa, jota olen netissä pelannut, on CoD4.

Tuossa orange boxissa on Half-life 2, hl2 episode one ja hl2 episode two ja sitten on se team fortress 2 ja portal (nuo 2 viimeistä on jotain nettipelejä tietääksen)

Portal on ihan pelkkä puzzlepeli, ei mitään online-mahdollisuuksia siinä.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Heketti 21 Maalis 2008 13:28

En omista PS3:ta.
Koska olen siitä tätä mieltä
Käyttäjän avatar
Heketti

Viesti KirmiZ 22 Maalis 2008 12:56

VITTU xbox on paska :twisted:
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] (Plasticnemesis:lle kiitos userbareista)
[piilotettu kuva]
KirmiZ

Viesti Kreator 12 Huhti 2008 13:58

Hmm, En omista kyseistä konsolia, haluisin kyllä.

Kerran oon pelannu kaupassa sillä sellasta formula peliä, perhanan hienon näkönen oli, pakko saada :)
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Palaa alueelle Playstation