polttaminen

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

polttaminen

Viesti Fizer 09 Helmi 2008 20:11

joskus poltin mut lopetin 2kertaa mun mielestä tupakointi on oma asia mut mitä järkeä siinä on ei mitään itse sen takia koska jäin koukkuun mutta pääsin eroon joten jos teille tarjotaan tupakkaa kannattaa miettiä ottaisiko vai ei mitä syytä ottaa pilaa elämän
McDonalds,pepsi,coka cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa.
100vietiä tuli täyteen.
oon niin leija ja teitä edellä
Käyttäjän avatar
Fizer

Re: polttaminen

Viesti wattu 09 Helmi 2008 20:21

Pilkut noissa lauseissa olis ihan kivoja. Mutta oon itsekin polttanut, mut sitten lopetin, koska ei siinä ole mitään järkeä. Pilaa vain omat keuhkonsa, ja mahdollisesti myös muiden. Ja rahaa kuluu tupakkaan, ellei joku muu sitten sitä sinulle osta.
[piilotettu kuva]
Anti-depressants, controlling tools of your system, making life more tolerable, making life more tolerable
Serj Tankian - Unthinking Majority
Jos jotain kiinnostaa saada rahaa puoli-ilmaiseksi, paina tästä ja rekisteröidy ihmeessä.
(3 snt/mainos) - Thebux.info taas pystyssä!
Käyttäjän avatar
wattu

Viesti Sebex 09 Helmi 2008 20:22

Totta puhut, kannattaa miettiä ottaako sen yhden hatsin vai katsooko vierestä! Itse otin hatsin ja poltin melkein 2kk.Onneksi pystyin lopettamaan.Miettikää kumpi on tärkeämpää, polttaa jtn tupakkaa ja pilata elämä vai olla siitä erossa aina ja olla onnellinen?!
Dont worry, Be happy!!!
Käyttäjän avatar
Sebex

Viesti cartman 09 Helmi 2008 20:39

wattu kirjoitti:Pilkut noissa lauseissa olis ihan kivoja. Mutta oon itsekin polttanut, mut sitten lopetin, koska ei siinä ole mitään järkeä. Pilaa vain omat keuhkonsa, ja mahdollisesti myös muiden. Ja rahaa kuluu tupakkaan, ellei joku muu sitten sitä sinulle osta.

Minusta kyllä passiivista tupakointia ei ole voitu todistaa kunnolla.
EDIT: Ja teille inisijöille ''Jos jotain ei ole todistettu niin se ei ole totta'' eli puhuttiin tuosta passiivisesta tupakoinnista.

Ja itse en ole tupakkaa polttanut kyllä sitäkin vielä vanhempana ehtii.
Viimeksi muokannut cartman päivämäärä 10 Helmi 2008 00:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
Elämä on elämistä varten
Käyttäjän avatar
cartman

Viesti Blueshit 09 Helmi 2008 20:49

Mitä todistamista siinä muka on? Häkää ja tervaa leviää tupakansavun mukana ulkopuolisten keuhkoihin.

En polta, enkä ole koskaan polttanutkaan.
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Viesti pietari-poika 09 Helmi 2008 20:50

cartman kirjoitti:
wattu kirjoitti:Pilkut noissa lauseissa olis ihan kivoja. Mutta oon itsekin polttanut, mut sitten lopetin, koska ei siinä ole mitään järkeä. Pilaa vain omat keuhkonsa, ja mahdollisesti myös muiden. Ja rahaa kuluu tupakkaan, ellei joku muu sitten sitä sinulle osta.

Minusta kyllä passiivista tupakointia ei ole voitu todistaa kunnolla.

Ja itse en ole tupakkaa polttanut kyllä sitäkin vielä vanhempana ehtii.

Kuules kun junassa joku hirveen hajunen tervakeuhko istuu viereen niin siinä menee kurkku heti ihan karheaksi ja se hetki tuntuu koko päivän ajan. Tai vaikka asemalla joku vetää röökiä niin ei mielellään seiso tuulen alapuolella...

E: Ohhoh... Blueshitti ehti ensin.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Echo 09 Helmi 2008 20:54

Itse olen yhden röökin vetäny ja siihen se sit jäi. Älkää koskaan kajotko tupakkaan, mutta jos ajattelit aloittaa, kannattaa pitää pientä taustatutkimusta.
Kysele kauan polttaneilta (ei vanhemmilta tai sukulaisilta) mitä mieltä he ovat tupakasta. Saatat löytää ratkaisun joka mullistaa tulevaisuutesi tupakan kannalta.
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti bombsly 09 Helmi 2008 21:01

Tuli melkein ikävä Ysinelosta.
En ole polttanut, toivon etten tule polttamaan, on tarjottu kerran.
bombsly

Viesti |NorthStar| 09 Helmi 2008 21:34

Tuntuu että olen nikotiini herkkä joten en polta.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti qxx 09 Helmi 2008 21:40

Itse poltin melekein vuoden ja poltan vieläkin about 2röökii/kk, eli olen aika hyvin pystynyt vähentämään. :D Ei kannata aloittaakkaan se on paha tapa!
*Klick*
Painamalla TÄTÄ autat minua suuresti! :)
Käyttäkää hyvät ihmiset Googlea
Feldhase kirjoitti:Ei näytönohjainta tarvitse ostaa, sen tarvitsee vain ladata. http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/ Tuolta voi sellaisen ladata.

EPICFAIL!! =D
Käyttäjän avatar
qxx

Viesti J!! 09 Helmi 2008 21:44

joo polttaminen on tyhmää.
J!!

Viesti Peto 09 Helmi 2008 22:22

Joo. Kyllä se ei kannata, en suosittele. Olen joskus polttanut, kunto on 60% huonompi kun polttaa ½ vuotta.
Your beatings will continue until my morale improves.
I don't hate you, I'm just removing an enemy.
Remorse is for the dead, my enemy.
Remorse is for the dead.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Leipis 10 Helmi 2008 02:23

Joskus kun vituttaa. Mutta mulla se loppujen lopuks kostautuu helvetin pahana olona, että se ei ole kun hetken herkkua.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti Jesseppi 10 Helmi 2008 03:43

Kyllä kannattaa polttaa!!! se on terveellinen ja sosiaalinen tapa ja kaikki tytötkin tykkää kun polttaa!!!
Ja kuntokin nousee! määkin vedän sellaaset 200km käsillä juosten 3minuutis!!!
Vanhemmat ja muut puhuu paskaa!!!!!!1111one11 ei siihen kuole... syöpä on juutalaisten ja ilmaston muutoksen syytä!

elikkä: täysiä kauppaan pölliin tupakkia! kuka sanoo että siihen pitäisi kaikki rahat tuhlata?
[piilotettu kuva]
"Ihmiset pelkäävät sitä, mistä he eivät tiedä mitään." -vitut. Mä en pelkää edes neekeriä!
Käyttäjän avatar
Jesseppi

Viesti Astraalipenis 10 Helmi 2008 17:13

Jesseppi kirjoitti:Kyllä kannattaa polttaa!!! se on terveellinen ja sosiaalinen tapa ja kaikki tytötkin tykkää kun polttaa!!!

Tytötkin tykkää impotenteista. (Y)

Joo, vähentelin polttamista aika reilusti kun tajusin että mihin kaikkeen pintaverenkierron heikkeneminen vaikuttaakaan =D
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Palaa alueelle Yleinen keskustelu