polttaminen

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: polttaminen

Viesti Leipis 10 Helmi 2008 17:33

Jesseppi kirjoitti:Kyllä kannattaa polttaa!!! se on terveellinen ja sosiaalinen tapa ja kaikki tytötkin tykkää kun polttaa!!!
Ja kuntokin nousee! määkin vedän sellaaset 200km käsillä juosten 3minuutis!!!
Vanhemmat ja muut puhuu paskaa!!!!!!1111one11 ei siihen kuole... syöpä on juutalaisten ja ilmaston muutoksen syytä!

elikkä: täysiä kauppaan pölliin tupakkia! kuka sanoo että siihen pitäisi kaikki rahat tuhlata?

Aah sarkasmia parhaimmillaan. Jotenkin tuntuu että elän taas.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti Nosferatu 11 Helmi 2008 00:39

MIeti otatko luodin päähän = Nopea tapa kuolla ja kivuton (Ellet käytä jotakin nuhapumppua .22cal).
Vai poltatko 40v = Hidas ja kivulias.

Itse en ole polttanut yhtäkään röökiä, enkä aijo polttaakkaan. Olen luvannut itselleni, että ostan yhden kalliin sikarin kun täytän 18v.
Käyttäjän avatar
Nosferatu

Viesti Apes 12 Helmi 2008 17:32

^Olipas mukava vertaus, harvemmin tupakanpolttoa aloitetaan nuorena kuolemisen takia ;)

Mut eipä oo järkeä poltella kun rahat menee... Ja jos ei oo paljoo harrastellu nii päässäki rupee heittämään :D
Käyttäjän avatar
Apes

Viesti marge14 12 Helmi 2008 17:52

Apes kirjoitti:^Olipas mukava vertaus, harvemmin tupakanpolttoa aloitetaan nuorena kuolemisen takia ;)

Mut eipä oo järkeä poltella kun rahat menee... Ja jos ei oo paljoo harrastellu nii päässäki rupee heittämään :D

Jos on rikas nii mitäs sen on väliä jos rahat menee. Kokemus tuo "Kestokykyä" lisää :D
Käyttäjän avatar
marge14

Viesti pietari-poika 12 Helmi 2008 18:45

marge14 kirjoitti:
Apes kirjoitti:^Olipas mukava vertaus, harvemmin tupakanpolttoa aloitetaan nuorena kuolemisen takia ;)

Jos on rikas nii mitäs sen on väliä jos rahat menee. Kokemus tuo "Kestokykyä" lisää :D

Tuo "kestokyky" on kyllä ihan puppua, samoin kuin "viinapää". Siis tottakai varmaan eka rööki on vaikeempi kuin viimeinen, mutta silti.

No eihän sitä polttamista kuolemisen takia aloiteta, mutta kyllä siinä elämä lyhenee ja keuhkoihin tulee tervaa.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti verinen 12 Helmi 2008 18:57

kyllähän savukkeita uppoo se askillinen päivässä tai vähän alle. kunto ehkä kärsii ja terveys. eipä kiinnosta niin kauaa kun en huomaa sitä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
verinen

Viesti J.Korsi 12 Helmi 2008 19:14

Minä sain kaverilta maistaa tupakkaa, ja maistui, pakko sanoa, melko pahalta. Se maku oli jotenkin sellainen, savuinen, sanoisiko. Eli ei hyvää ainakaan minun mielestäni.
Ja niin, fyysisesti/henkisesti riippuvaiseksi tupakasta tulee noin 100:n tupakan jälkeen. <-- Joku pätee, oli juuri vähän aikaa sitten terveystiedossa, ja sen kokeessa. :)
Joo, enkä oikeastaan ole ajatellut tupakkaa alkamaankaan polttaa, sillä ikä ja terveyshän siinä menevät, melkeinpä kirjaimellisesti. Toisaaltahan se voi myös joidenkin mielestä ihan mukavaa, kun kavereiden kanssa poltellaan ja jutellaan mukavia. ;) Ja onhan se ainakin teineillä hieman sellaista "kovistelua", kun on niin kovaa polttaa ala-ikäisenä.
Hai wassup
Käyttäjän avatar
J.Korsi

Viesti Astraalipenis 12 Helmi 2008 20:52

J.Korsi kirjoitti: Ja niin, fyysisesti/henkisesti riippuvaiseksi tupakasta tulee noin 100:n tupakan jälkeen. <-- Joku pätee, oli juuri vähän aikaa sitten terveystiedossa, ja sen kokeessa. :)

Hassua, poltin ennen kesää parin kuukauden aikana melkein kolme kartonkia(lähemmäs kyllä kahta ja puolta mutta silti) ja silti ei ollut mitään vaikeuksia lopettaa ja olla polttamatta kesän ajan.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti ewelynea. 12 Helmi 2008 21:40

Minulle polttaminen on lähinnä sosiaalisten, miellyttävien tilanteiden kautta tuottanut riippuvuuden. En usko, että nikotiiniriippuvuuden yli olisi likimainkaan yhtä hankalaa päästä, kuin sen tavan ja tunteen, että mennään yhdessä tupakkapaikalle jakamaan mehevimmät juorut.
Tiedostan täysin tupakoinnin terveysriskit, mutta vielä toistaiseksi olen niin typerä, etten lopeta tapaani niistä huolimatta.
Käyttäjän avatar
ewelynea.

Viesti Amadeus 13 Helmi 2008 00:32

hyperchondriac kirjoitti:Hassua, poltin ennen kesää parin kuukauden aikana melkein kolme kartonkia(lähemmäs kyllä kahta ja puolta mutta silti) ja silti ei ollut mitään vaikeuksia lopettaa ja olla polttamatta kesän ajan.

Koko asia riippuu tietysti ihmisestä. Mainitsit edellisellä sivulla vähentäneesi polttamista reilusti, saanen kysyä että kuinka paljon?

Eipä tuo tupakoiminen ole oikein minun juttuni. En näe sen hyödyttävän minua missään mitenkään, ja uskon saavani enemmän "mielihyvää" olemalla polttamatta kuin polttamalla. Minua ei myöskään huvita maksaa siitä, että saan viettää pari minuuttia elämästäni(/kerta) savun keskellä. Huolehdin kunnostani enkä usko tupakoimisen auttavan asiassa millään tavalla.
Käyttäjän avatar
Amadeus

Viesti Astraalipenis 13 Helmi 2008 11:55

Amadeus kirjoitti:
hyperchondriac kirjoitti:Hassua, poltin ennen kesää parin kuukauden aikana melkein kolme kartonkia(lähemmäs kyllä kahta ja puolta mutta silti) ja silti ei ollut mitään vaikeuksia lopettaa ja olla polttamatta kesän ajan.

Koko asia riippuu tietysti ihmisestä. Mainitsit edellisellä sivulla vähentäneesi polttamista reilusti, saanen kysyä että kuinka paljon?

todella paljon, aikaisemmin meni 2-6 askia/viikko, nyt menee paljon vähemmän, ehkä 1 aski/viikko. Ei oikein kiinnosta ruveta impotentiksi 40-vuotiaana. :]
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Palaa alueelle Yleinen keskustelu