raamattu

Keskustelua kirjoista ja kirjallisuudesta.

raamattu

Viesti Fizer 09 Helmi 2008 12:11

eli luetteko raamatua? Itse en lue enkä usko jumalaan vaikka kristitty olenkin.
Mutta vaikka moni ei usko jeesikseen eikä jumalaan silti raamattu on kaikkein ostetuin kirja, moni puolisin,varatetuin kirja vieläkin ja se on lähes kaikissa kristittyjen kodeissa.
onko teillä raamatua,uskoteko jeesukseen ja luitteko raamattua

ps.jumalaa ei ole
McDonalds,pepsi,coka cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa.
Runescape on mielisairaus, jota suurin osa maailman no lifet pelaavat 23,9 tuntia päivässä.
Käyttäjän avatar
Fizer

Re: raamattu

Viesti TruMaster 09 Helmi 2008 12:20

En lue jostain homopalli naamasta mitä vittu ei oo olemassakaan. Ei meillä oo raamattua ollenkaan eikä tuukkaan
Käyttäjän avatar
TruMaster

Viesti Yawë 09 Helmi 2008 12:23

No kylläpä tuo rippiraamattu löytyy, mutta en ole lukenut eikä ole aikomustakaan lukea.. En varsinaisesti usko Jumalaan, mutta en silti ajattele olevani ateisti. Vaikea selittää.. Ehkä olen kristityn ja ateistin välimuoto O,o
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Yawë

Viesti geforce 09 Helmi 2008 12:28

En lue. Liikaa tylsiä juttuja sisällä, jotka eivät edes ole totta. Jeesus niminen tyyppi on elänyt, mutta joku innokas fani päätti ikuistaa hänet ja tekemällä hänestä "Bastard Of Gods Son".
Elä paremman elämän toivossa.
Käyttäjän avatar
geforce

Viesti wattu 09 Helmi 2008 12:34

Olen täysi ateisti. Joten ei ole raamattua. Kiva, kun pitää mennä riparillekin vielä, kun ei oikein jaksais kiinnostaa.
[piilotettu kuva]
Anti-depressants, controlling tools of your system, making life more tolerable, making life more tolerable
Serj Tankian - Unthinking Majority
Jos jotain kiinnostaa saada rahaa puoli-ilmaiseksi, paina tästä ja rekisteröidy ihmeessä.
(3 snt/mainos) - Thebux.info taas pystyssä!
Käyttäjän avatar
wattu

Viesti DungeonMaster 09 Helmi 2008 19:17

wattu kirjoitti:Olen täysi ateisti. Joten ei ole raamattua. Kiva, kun pitää mennä riparillekin vielä, kun ei oikein jaksais kiinnostaa.

No eihän sinne ole pakko mennä. Itsekin olen ateisti, mutta luen joskus raamattua. Miksi? Koska se sisältäää varsin mielenkiintoisia juttuja ja opetuksia.
Onko musiikkimakuni hieman sekava- jos kuuntelen metallia ja reggaeta?
Käyttäjän avatar
DungeonMaster

Viesti Hurmio 11 Helmi 2008 00:22

DungeonMaster kirjoitti:
wattu kirjoitti:Olen täysi ateisti. Joten ei ole raamattua. Kiva, kun pitää mennä riparillekin vielä, kun ei oikein jaksais kiinnostaa.

No eihän sinne ole pakko mennä. Itsekin olen ateisti, mutta luen joskus raamattua. Miksi? Koska se sisältäää varsin mielenkiintoisia juttuja ja opetuksia.

[off]Ei ole pakko mennä? Äitini pakottaa minut riparille vasten tahtoani, vaikka ateisti olenkin.[/off]

Kerran tämän olen sanonut, ja uudelleen tulen sanomaan. Raamattu on hyvää paskalukemista. Sillä on myös hyvä pyyhkiä, tosin sivut ovat hieman karheat. :|
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Leoka pystyyn kun tulloo kova paekka, pyssyypähän aenakin suu kiinni.
Käyttäjän avatar
Hurmio

Viesti DungeonMaster 11 Helmi 2008 18:51

Oletkos koskaan lukenut? Tai 'syvällisemmin' ajatellut raamatun tekstejä. Itselleni se on yksi suurimmista fantasia teoksista. Loistava eeppinen opetuskirja. Tavallaan kuin silmarillion.(Tolkienin 'raamattu') Ja voit tokaista äitillesti näin:
"Noh, kyllä mie sinne riparille menen... ainin sitten pitää muuten järjestää ne juhlatki.. lahjoja ja silleen..." Itse joudun häpeäkseni myöntämään, että oman riparille menoni syy nro.1 on lahjat... :roll:
Onko musiikkimakuni hieman sekava- jos kuuntelen metallia ja reggaeta?
Käyttäjän avatar
DungeonMaster

Viesti juiseppi 19 Helmi 2008 18:08

Ite en lue raamattua enkä usko tommoseen hömpötykseen ko joku jeesus, mooses tai jumala !!! :twisted:
Jokainen voi itse päättää uskooko Jumalaan...
Ja mua hirveesti pelottaa kun en usko Jumalaan, Ni en pääse taivaaseen ja Jumala ampuu Salamalla.

Jeesus oli Mooseksen veli!!
Viimeksi muokannut juiseppi päivämäärä 14 Maalis 2008 18:58, muokattu yhteensä 3 kertaa
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
juiseppi

Viesti Bister 20 Helmi 2008 02:06

juiseppi kirjoitti:Ite en lue raamattua enkä usko tommoseen hömpötykseen ko joku jeesus, mooses tai jumala !!! :twisted:

Jeesuksen ja Mooseksen tallaaminen maan päällä on tieteellisesti todistettu.
Allu666 kirjoitti:
Jamokado kirjoitti:On mahdotonta olla veden alla tunnin ilman sukelluslaitteita tai sukellusvenettä, ihan vaan normaali ihminen.

Eipä ole, esim pilillä voi ottaa vettä pinnalta, tai vaikka oljenkorrella kuin Akkarissa konsanaan.
Bister

Viesti Zenzu 20 Helmi 2008 17:32

mexico kirjoitti: silti raamattu on kaikkein ostetuin kirja, moni puolisin,varatetuin kirja vieläkin ja se on lähes kaikissa kristittyjen kodeissa.

Lisättäköön; Poltetuin

Elikkäs joo.. Raamattuhan muodostaa kristittyjen moraalin.. (Siellä käsketään tekemään hassuja juttuja nille jotka ei usko btw.). En kuulu yhteenkään kristittyyn- enkä vuohenpäänpalvontakirkkoon (Jumalani ja uskontoni ovat vielä hassumpia), mutta silti pidän Raamatusta kirjana. Siitä on hauska etsiä ristiriitaisuuksia ja epäkohtia. Riparilla se oli kovin ase päällekäyviä opettajia vastaan

mexico kirjoitti:ps.jumalaa ei ole

Väärin, Jumala on kuollut. (ja se kirjotetaan Isolla Alkukirjaimella)
Phiuf.
Käyttäjän avatar
Zenzu

Viesti Bullshit 20 Helmi 2008 22:20

En usko jumalaan, mutta kuulun silti kirkkoon. Pääsee ainakin ripille ja naimisiin kirkossa.. En olu lukenut raamattua, enkä lue.

Ja raamattuhan on melkein kodin perusasia, mutta ei sitä kukaan koskaan lue.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
~ AMD Athlon 64 AM2 X2 6000+ DualCore ~ 4gt RAM ~ 400gt kovo ~ nVidia GF 8600 GTS ~
Kovat jätkät ei nosta penkistä, vaan tililtä.
Käyttäjän avatar
Bullshit

Viesti speedy9311 21 Helmi 2008 08:43

Minulta löytyy vasta saatu rippikouluraamattu, jota en ole lueskellut enkä aiokaan lukea, muuta kuin pakon uhalla rippileirillä.
Mutta sehän on todistettu, että Jeesus oli olemassa, muttei sitä oliko hänellä niitä yliluonnollisia voimia. Itse en usko pahemmin Jumalaan, mutten ole ateisti.
|Gamertag: EL M O 9V|Go Messenger!: Speedy931|Parhaat nettipelit
Auta minun pientä kaupunkiani :)
Very well!
Käyttäjän avatar
speedy9311

Viesti Nosferatu 21 Helmi 2008 21:30

En usko todellakaan, että raamattu olisi ostetuin kirja.. En lue, en usko, en halua ja en välitä. Minulla on oma käsitykseni tuosta herrasta taivaissa tai missä lieneekin se siitä.
Käyttäjän avatar
Nosferatu

Palaa alueelle Kirjat