Eli olen hankkimassa Ipodia
1 Voiko siihén laittaa ja katsoa videoitakin?
2 Jos voi niin millä voi?
DreamDeam kirjoitti:Mun ipod latautuu normaalisti mutta en saa sitä iTunessiin.
Sitten kun otan sen pois usbista ja laitan takas niin näppäimistö ei toimi.
ekismi kirjoitti:joihinkin ipodeihin ei tietääkseni saa leffoja mutta suurimpiin osiin itse suosittelen tätä http://www.nettikauppa.com/elektroniikka/mp3_soittimet/020024080/ipod_30gb_musta.html
Koska se on ulkonäoltään minun mielestä hieno ja se ei ole liian iso tuote on saatavana ainakin mustana,valkoisena ja sinisenä.
Hinta on noin 250-300 euroa riippuu mistä ostaa
deadkiller kirjoitti:Kyllä tietääkseni kaikkiin ipodeihin saa leffoja, koska niissä on niin paljon kuitenkin sisäistä muistia tavallisiin mp3 verrattuna.
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
NeKe kirjoitti:Vanhemmissa iPodeissa ei ole edes näyttöä, paitsi biisien valitsemiseen.
_periaatteessa_ mihin tahansa iPodiin saa vaikka leffan laitettua kunhan asettaa koneen tunnistamaan iPodin ulkoisena levynä. Mutta ainoastaan uusimmilla iPodeilla (uudet nanot, ipod classic, ipod video, ipod touch ja iphone) voi toistaa videoita.Demyx kirjoitti:deadkiller kirjoitti:Kyllä tietääkseni kaikkiin ipodeihin saa leffoja, koska niissä on niin paljon kuitenkin sisäistä muistia tavallisiin mp3 verrattuna.
Vanhan mallisiin iPod nanoihin ei tietääkseni saa?

mexico kirjoitti:mul oli ipodi mut se meni rikki kun veli heitti vessan pönttöön
Palaa alueelle Värkit ja vekottimet