Wesnoth Finland - Suomalainen The battle for Wesnoth kilta

Wesnoth Finland - Suomalainen The battle for Wesnoth kilta

Viesti The_Sovereign 05 Helmi 2008 19:18

Wesnoth Finland
Wesnoth Finland on minun perustama ja ylläpitämä Suomalainen The Battle for Wesnoth- kilta. Haemme jatkuvasti uusia jäseniä riveihimme. Kolme vaatimusta on hakijoilta, nimittäin aktiivisuus, jonkinlainen pelitaito ja aktiivisuus. Kiltamme on nyt vähän huonossa jamassa ollut epäaktiivisuudenpa takia, mutta asiat tulevat muuttumaan, lupaan sen. Killan tarkoitus on järjestää Suomalaisille TBFW pelaajille keskustelua itse pelistä, pelejä, treenejä ja monia muita asioita. Meillä on kotisivut ja foorumit, tosin aika alkeelliset ja genet, ainakin foorumi. Lupaan muuttaa asian, kunhan jäsenet todistavat minulle, että se on kannattaa. Aktiivisuudella todistatte, että en tee mitään turhan takia. Minkäänlaista syrjintää ei killassamme ole, mutta aktiivisuus on edelleen se vaadittu asia.. Kiltaamme kuuluu 15 rekisteröityä jäsentä + Ylläpitäjät ja Guardianit, sekä pari Wesnoth pelaajaa. Kasvamme jatkuvasti, mutta toivoisimme edelleen.. aktiivisempaa porukkaa mukaan. Jos sinulla on asiaa tai kysymyksiä, ota yhteyttä minuun osoitteeseen Konstanttin@hotmail.com tai TBFW.Shiden@gmail.com, mutta parhaiten minut kuitenkin tavoittaa hotmail osoitteestani. Kiltamme foorumit ovat tarkoitettu VAIN TBFW pelaajille ja kiltalaisille. Remember, Sakutzki (Shiden) want's YOU into OUR guild! Annan kaikkeni teille, ja toivon teidän tekevän samoin minulle, kiittäen - Sakutzki (Shiden)

Linkit
#WesnothFIN @Quakenet (Irc-kannumme)
Kotisivumme.
Foorumimme.
Yhteystietolista.

Jäsenet
Perässä aina IN-game nick.

Idolator - Idolator/Sakutzki (Ylläpitäjä/Perustaja)
Quark/Juholius - Juholius
Naxuu - Naxu (Noble)
Willly - Willly (Guardian)
Baabloo - Baabloo (Ylläpitäjä)
Jequ - Jequ (Guardian)
Forte - FoRte
Exhale - Exhale
Sane - Sane
Wasu - Wasu
Waefort - Waefort
piivilingi - piivilingi
Anakonda - Anakonda
Murmelipierûuu -
Mreikon - Mreikon
Kazaa - Kazaa
SM_Ile - SM_Ile (Guardian)
GoldenBullet - GoldenBullet
Shayaris - Shayaris
Raquno - Raquno
NotGood. - Rinkeli
Viimeksi muokannut The_Sovereign päivämäärä 04 Loka 2008 20:55, muokattu yhteensä 63 kertaa
The_Sovereign

Re: The Battle for Wesnoth - Epävirallinen Suomalaisten kilta

Viesti Cohen 05 Helmi 2008 20:15

Minä voisin olla kiinnostunut, olen pelannut jonkin verran The Battle for Wesnothia, pääasiassa veljieni ja serkkuni kanssa.
(serkkuni, Marakatti? jep. , on muuten hyvin taitava pelaaja!) En ole kyllä vähään aikaan pelannut mutta eivät taidot kaiketi katoa ihan heti katoa.
私はゴジラが大好きです
Käyttäjän avatar
Cohen

Viesti The_Sovereign 05 Helmi 2008 20:46

Allright. Muokkaan tuohon nyt listan johon lisään kaikki halukkaat osallistujat. Jos nyt kahdeksan jälkeen tulee jotain niin nimenne lisätään kait huomen aamulla tai kahden maissa päivällä.
The_Sovereign

Viesti jimi777 05 Helmi 2008 20:55

Kokemusta on jonkin verran ja itse pelistä pidän paljon.
Minut saa lisätä listaan.En takaa mitään,mutta kenties koeviikon jälkeen löytyy enemmänkin innostusta=)
Referral-linkit kiellettyjä. Kertokaa nickinne, jos haasteita haluatte. Onnistuu haastaminen myös sitä kautta
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Viesti The_Sovereign 05 Helmi 2008 21:04

Allright. Nyt jos mukaan haluat siis tähän projektiin niin sano vaan. Päivitän listan aina kun olen online. Ainiin ja jos vapaaehtoisia olisi tekemään ne foorumit/kotisivut jossakin vaiheessa? Ei vielä ole mikään kiire.
E: No eipä näytä halukkaita olevan O_o Noniin nyt tsemppiä ja kaikki Wesnothin pelaajat mukaan vaan, niin tämän voi onnistuakkin ^^
The_Sovereign

Viesti The_Sovereign 06 Helmi 2008 20:07

Valitan tuplapostausta, mutta lisää ehdokkaita mukaan vaan!
The_Sovereign

Viesti jimi777 06 Helmi 2008 20:20

Lisää ittes toho pelaajalistaan ni se näyttää paljo pidemmältä=)
Referral-linkit kiellettyjä. Kertokaa nickinne, jos haasteita haluatte. Onnistuu haastaminen myös sitä kautta
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Viesti The_Sovereign 06 Helmi 2008 20:31

No vähän juu ;DD Ainiin jos vähän kokeneempi olet (siis lukija) niin voit hakea myös ''adminiksi''. Heitä haen alkuun yhden, mutta kun porukkamäärä nousee niin toisesta voi olla apua.
The_Sovereign

Viesti jimi777 07 Helmi 2008 14:53

Ei kyl löydy halua adminiksi,mut enpä tiä tarviiko adminia oikeastaan.Ilmoitellaan vaan täällä asioista.Travianin foorumeilla vois mainostaa,mut ite en omaa enää tunnusta sinne.Siä ainaki on ollut porukkaa.
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Viesti The_Sovereign 07 Helmi 2008 15:27

En käy enään travianin foorumilla. Tarvitsen kyllä pari kokenutta henkilöä ''admineiksi'' sillä en itse varmaankaan ihan yksin tästä selviä jos tästä nyt jotain tulee.
The_Sovereign

Viesti The_Sovereign 07 Helmi 2008 20:55

Taas yksi jäsen lisää. Nyt välttämättömiksi ovat tulleen IN GAME nickine eli tänne vaan ne jos liitytte ja nykyiset ehdokkaat laittakaa YV.
The_Sovereign

Viesti Willly 07 Helmi 2008 22:00

Minähän voisin osallistua, mutta en ole todellakaan hyvä. Vasta aloittelen.

E: Ainiin.. Ja pelaan tietenkin nickillä Sleep-O
Willly

Viesti The_Sovereign 08 Helmi 2008 08:15

Juu no ei sitä tarvita sitä kokemusta hirveästi vielä tässä vaiheessa. Tervetuloa vaan mukaan ^^
The_Sovereign

Viesti The_Sovereign 09 Helmi 2008 15:15

Nyt hyvin ainakin alkuun lähtenyt, mutta toivotaan että lähtisi tämä homma toimimaan. Kaikki tämän foorumin TBFW pelaajat mukaan vaan! Nimen voi antaa tänne vaikken olisi online. Lisään ne aina seuraavalla kerralla listaan kun tulen.
The_Sovereign

Viesti jimi777 10 Helmi 2008 20:57

Paljon me ajateltiin nimiä kerätä? Ja niin,mun nickki on muuten si jimi777 eli samana pysyy =)
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Palaa alueelle Klaanit & peliseura