Jequ kirjoitti:Vieläkö ehtisi uusi pelaaja mukaan? Olen pelaillut Wesnothia noin kuukauden nimellä Jequ ja versio on 1.3.18.
No voitkin täyttää turnauksessa ensimmäisen tiimin kolmannen paikan sillä Quark ei pääse, siis jos sinä pääset sillon lauantaina. Lisään nimesi listaan ja tervetuloa mukaan.
jimi777 kirjoitti:Joo, kyl toi lauantai käy=) 16.30
PIENTÄ kysymystä:
Ensinnäkin, miten me ilmotetaan mikä servu on kyseessä tai löydetään oikeeseen paikkaan?...jos täällä niin viimeistään tuntia kahta ennen peliä.
Sit pari ehdotusta, jotka mielestäni tekisivät pelistä hieman taktisemman.
Eli, kun meillä on tiimit niin annetaan jokaiselle tiimille joku yhteinen rahasumma(vaikka 300).Tiimi päättää miten aloitusraha jaetaan ja jos päätöstä ei synny niin sit jaetaan tasan(100 jokaiselle). Samoin jos joku on poissa niin pelaajan palkka(+2) sekä aloitusraha(100) jaetaan muiden tiimiläisten kesken (pelaaja1:poissa,pelaaja2:150kultaa/3palkka,pelaaja3:150kultaa/3palkka). Tämä siksi, että en kannata tietokonepelaajia.
Rahat ja palkat voidaan myös jakaa vaikka näin >pelaaja1:poissa, pelaaja2:250/5, pelaaja3:50/1<
En tiedä miten homma toimii käytännössä, mutta näin ainakin saataisiin esim taktisia kuvioita enemmän(Vaikka yritetään läpi jostain tietystä kohtaa ja siitä vihollisen selustaan kun taas toinen tiimiläinen yrittää harhauttaa vastustajan joukkoja)
Niin ja vielä, pelattaisko tota "sankareiden aika" modia kun näin "aloittelijalle" se olis helpointa...muita modeja kun en o viä ladannu=)
Se on wesnoth.orgin serverillä. Täälä ei nyt näy nuo ketkä ovat paikalla eli MSN;issä kait tavataan jos sellainen on. Jokainen osallistuja laittaa osoitteen minulle niin luon ison keskustelun ja neuvon kaikki oikeaan paikkaan.
Tuo on hyvä ajatus. En usko, että tähän turnaukseen sitä harkitsen käyttöä, mutta tulevissa peleissä tuo voi toimia. (Siis ei kait nyt tarvita jos tuolle uudelle käy tuo aika)
Voin paljastaa modin nyt. Valitsin mahdollisimman hankalan, jossa yksiköt maksavat normaalia vähän enemmän, ja monia tiimivalintoja ei ole. Mod on The Era of myths ja sieltä kun menette peliin niin valitsette modin Empowered myths. Se on se kyseinen mod. Kerroin nyt niin tietää mitä ladata. Mod on aika helppo oppia nopeasti. Itse aloitin tällä viikolla ja yhdellä tiimillä olen pwnannut online peleissä. Ainiin kiitos Jequn muistutuksen, nyt hakekaa uusin versio 1.3.18! En itse seurannut tuota sivua niin kiitos muistutuksesta. 1 Admin ehdokas nyt ilmoittautunut, mutta nimeä en paljasta. Haen ehkä yhden tai kaksi vielä ja seuraan hetken heidän aktiivisuuttaan ja toimintaa.