Wesnoth Finland - Suomalainen The battle for Wesnoth kilta

Re: The Battle for Wesnoth - Epävirallinen Suomalaisten kilta

Viesti Sovereign 11 Helmi 2008 09:08

No ei tämä vielä oikein riitä. Kyllä nyt se 10(kait?) riittäisi alkuun, mutta ei täältä löydy porukkaa varmaankaan enempää.
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti Sovereign 12 Helmi 2008 21:37

Lisäsin aloitusviestiin modeja joita kannattaisi olla. Nyt kun saataisiin pari jäsentä vielä lisää niin nimeä voitaisiin alkaa harkita jo sitä nimeäkin ja aloittaa ns. ''kokeet'' joissa testataan hieman pelitaitoja.
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti jimi777 13 Helmi 2008 17:20

Tää vois kyl kohta alkaa täytyymään.Kaikki jotka ei o viä pelannu Wesnothia niin ladatkaa koneelle ja testatkaa, aika on yllättävän suhteellinen käsite.
Referral-linkit kiellettyjä. Kertokaa nickinne, jos haasteita haluatte. Onnistuu haastaminen myös sitä kautta
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Viesti Sovereign 13 Helmi 2008 17:24

Juu ja jos joku meistä ehdokkaista käy Travianin tai jossain muulla foorumilla niin voi laittaa tämän linkin sinne? Valitettavasti itse olen nyt harvinaisen laiskalla tuulella ;D
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti jimi777 15 Helmi 2008 17:19

Hyvä idea, kaikki Wesnothia kokeilemattomat, pistäkääs peli latinkiin ja tesmikään.Takaan laatuviihteen=)
Referral-linkit kiellettyjä. Kertokaa nickinne, jos haasteita haluatte. Onnistuu haastaminen myös sitä kautta
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Viesti Sovereign 15 Helmi 2008 18:51

Wesnoth 1.3.16 on julkaistu nyt. Sen voit löytää wesnoth.org:ista. Kaikki ehdokkaatkin pistävät nyt lataukseen uuden version.
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti Baabloo 15 Helmi 2008 22:04

Laitoinpa lataukseen ja aloittelija siis olen, mutta kaikkihan ovat joskus olleet aloittelija. Jonkin aikaa sitten testasin peliä, mutta enpä oikein päässyt jyvälle. Nick on Baabloo ja katsotaan, kuinka nopeasti sitä kehitytään tämän pelin parissa.
Ongelmat.org - apua ongelmiin
Baabloo

Viesti Sovereign 15 Helmi 2008 22:13

Juu. Pelitaitoa ei tarvita tässä vaiheessa paljoakaan. Kunhan osaat pelata, niin pääsee mukaan tähän projektiin.
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti Baabloo 17 Helmi 2008 12:02

Kun saadaan tarpeaksi väkeä, niin sittenhän voidaan vaikka pitää pienimuotoinen turnaus. Sakutzki siis arpoisi vaan parit, jos tarpeaksi tulee porukkaa niin kenties 2 vs 2 (?). Itse olen tässä nyt jonkin verran pelaillut ja haltoilla on muodostunut jo jonkinlaista taktiikkaakin.
Baabloo

Viesti Sovereign 17 Helmi 2008 12:08

Sitä olenkin ajatellut. Ainiin, haluatko nyt nimesi tuohon listaan?
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti Baabloo 17 Helmi 2008 12:39

Voihan sen siihen laittaa ja jos joku haluaa pelailla, niin laittakaa yksityisviestillä. Parhaiten minut tietysti tavoittaa viikonloppuna ja silloin on aikaa moneenkin otteluun.
Baabloo

Viesti Sovereign 17 Helmi 2008 13:07

Ookoo. Nyt 6 ehdokasta mukana. Nyt saa nimeä alkaa ehdotella ja muistakaa lukea etusivulta mitkä modit olisi hyvä olla. Pian voidaan sellainen 3 v 3 turnaus laittaa ja mod tulee olemaan salassa! Nyt vaan tänne ehdotuksia nimestä ja turnauksen päivämäärästä ja ajasta. Itselleni käy tällä viikolla melkeen mikätahansa päivä, koska nyt on hiihtoloma. (HUOM! Kannattaa harjoitella jokaisella noista modeista (Extended MP Era, Age of legends Era ja Imperial.) ) Ja uusin versio tietysti ladatkaa. (Jos lataat muuten uuden version niin sinun täytyy modit hakea uudestaan.)
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti NaXu 17 Helmi 2008 14:09

Käykö jos turnaus pidetään ensi viikonloppuna sillä minulla on 2 koetta ens viikol että luen niihin niin en oikein ehdi tulla pelaa.
''Kiitos taas Rouvanalletätilemmentohtoriruokaterapeuttins''muotiguru'' NaX'' -Sakutzki
Käyttäjän avatar
NaXu

Viesti Sovereign 17 Helmi 2008 14:13

Ensiviikonloppu olisi todella hyvä, koska Baabloolle kävisi se (kait?) ja minulle tietysti. Vielä jimin, Quarkin ja Sleep-O:n mielipiteet tarvitaan? Ja nimeä voi alkaa jo keksiä. Keksin itse nyt yhden, ja se tulee eräästä biisisitä. Ehdotukseni olisi Soldiers of Sorrow [SoS] Kelpaako kenellekkään?
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti Sovereign 17 Helmi 2008 15:10

Valitan (jälleen..) tuplapostausta, mutta tiimit ovat jo valittu! Ajasta vielä pitää päättää. Sopivin tällä hetkellä olisi ensiviikonloppuna. (Minulle kävisi mieluiten lauantaina niin voin olla täälä kauemmin. Pejantaikin käy, mutta sunnuntaina sen pitäisi olla päivällä.) Älkää painako spoilereita auki jos ette halua nähdä vielä joukkoeitanne.
Käyttäjän avatar
Sovereign

Palaa alueelle Klaanit & peliseura