Laddy kirjoitti:"Suosi Suomalaista, Suosi Soiferia."
itse olen tällainen ihminen...
Uuuhh <3 hemmetin hyvän näkönen solikka sulla

Vanhat mopot kyllä on kovia vehkeitä.
Oma pappatuntskakin olisi kunnostettavaksi mutta aika/raha ei riitä nyt kun on yksi kiireinen ja kaksi hupi projektia.
Niin joo ja en ookkaan pitkään aikaan kertonut omista mopoista nykytietoja elikkäs:
Suzuki S1 -92 "tiemopo"
klikKunto: ei niin hyvä, ruostetta löytyy, väljähkö pytty, kierot vanteet
Virit: 60cc p+, huonosti viilattu 16mm mikuni, gianellin tarvikeputki ja ilmansuodattimena pupisee piper crossi
Tulossa: 50cc vakio läpällinen, porattu vakio kasarist 15mm mikunista (ja porattu
huolella).
Jep eli mopo on niiku stuntti- ja tiemopo samalla. Siitä vanteitten kierouskin johtuu ja pytyn väljyys koska huuatusta ja nykimistä on harrastettu

Mopo on ruma kun mikä koska luoja ei minua pilannut maalaustaidoilla vaan jätti ne antamatta kokonaan. Maalaukset on suoritettu normi spray-maaleilla mutta ruisku oottaisi tallissa maalejaan.
Myös ruoste iskee putkeen ja alarunkoon näin talven aikana ehanasti.
Suzuki PV -88 "rässi"
klikKunto: kohtalainen
Virit: vakio 50cc läpiskä, luhaoa putki, power tiltteri ja 16/46 välit piikistä.
Tulossa: 60cc läpiskä, 16-18mm kaasutin, 13/38 välit
Jep eli tämän ostin kesärässi mopoksi 200e pikkuvikaisena. Mopo ei käynnistynyt mutta se korjaantui puolan vaihdolla.
Sittemmin oli vähän aikaa kiinni 60cc normiläpällinen mutta se osoittautui erittäin laiskaksi ja vaihettiin takaisin 50cc:ksi.
Nyt sillä on sitten rällätty, poltettu nakkia, keulittu, endottu ja keitetty kahvia.
Pappatunturista en tiedä paljoa muuta kuin että se on täysin vakio, 2 vaihteinen käsivaiheilla ja polkimilla.
Edit: -> kuvat