Kotitalous

Nälkä. Mikä ihana tekosyy?

Kotitalous

Viesti Manny 30 Tammi 2008 20:25

Niin, tämä koulun siisteys ja ruuanlaitto tunnit. Pidättekö, ja onko/oliko teidän koulussanne? Itse pidän, 3 tuntia maanantaisin.
[piilotettu kuva]
Manny

Re: Kotitalous

Viesti Aatukka 30 Tammi 2008 20:39

Tänään oli 3 tuntia. Tehtiin jotai stroganovia ja ohukaisia.

On se yksi parhaimmista aineista koulussa.
http://www.neobux.com/?r=Aatukka

PAINA PLOX. :dd:d:d:d:d
Aatukka

Viesti geforce 30 Tammi 2008 20:42

Hyvä aine, mutta vittumainen opettaja.
Intel Core 2 Duo E8600 | Abit IP35 | Ati Radeon 4870| 4gt ddr2 800mhz | Antec P182 | Vista
geforce

Viesti Remember 30 Tammi 2008 20:54

GeForce kirjoitti:Hyvä aine, mutta vittumainen opettaja.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiekko.tk kaikki mukaan!, auta minua ja rekisteröidy tästä!
Käyttäjän avatar
Remember

Viesti Yawë 30 Tammi 2008 20:55

Juu 7. luokalla tuota oli.. Sattui vain olemaan ärsyttävä opettaja ja ärsyttäviä rinnakkaisluokkalaisia, jotka teki "köksän" tunneista tuskaa. Olihan se välillä ihan hauskaa, mutta enimmäkseen huonoja muistoja jäi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Yawë

Viesti Merkkis 30 Tammi 2008 20:56

Ylä-asteella aikoinaan juu näitä tunteja oli. Mukavia oli varsinkin kun oli hyvä ryhmä, mikä osasi tehdä kieltämättä luokan parasta ruokaa opettajankin mielestä. Piti ainoana ryhmänä meidän ryhmän koko 3 vuotta samana, ja hyvä niin sillä saatiin sitten varmasti nauttia hyvästä ruuasta.

Ainoa huono puoli oli se kun 8. luokalla oli aina ennen ruokailua köksäntunnit, niin ei jaksanut syödä sitten siellä. Harmitti aina niinä päivinä kun oli jotain hyvää ruokaa koulussa. Tai siis sellaista, mikä minua miellyttää..
Sony Ericsson M600i || iPod Classic || Aprilia RS || Peugeot Mi16 || Merkkis @ Quakenet || Merkkis @ CS:S || Söyring @ IRC-Galleria || Soyring @ Last.Fm || Lomalla, irkistä tavoittanee. ||
Käyttäjän avatar
Merkkis

Viesti Andromeda 31 Tammi 2008 01:27

Onhan se kivaa paitsi se tiskaus. :roll:
Käyttäjän avatar
Andromeda

Viesti KalleXtreme 04 Helmi 2008 15:14

Kaikki muu on köksässä kivaa paitsi tiskaaminen. Oon nyt seiskalla, eli ekaa kertaa on köksän tunteja. Mun luokalla on hyvään aikaan ne tunnit, perjantaina 3 viimeistä tuntia.
Komiat Pärjää Aina!
Käyttäjän avatar
KalleXtreme

Viesti DisturbedFIN 05 Helmi 2008 19:13

Ihan mukavia tunteja. Oppii ruuanlaittoo ja muuta. Valinnaisena aineena 2 tuntii viikossa (viime vuonna oli 3 tuntii pakollisena mutta ei enää ni otin valinnaiseks). :D
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz | 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz | MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 | 320Gb HDD | Antec Sonata III | BenQ E2200HD 22''

[piilotettu kuva] [piilotettu kuva] [piilotettu kuva]

d: .Pimp My Ride: Baking. :b
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti Evottaja 07 Helmi 2008 16:59

Joo seiskalla oli 3 tuntia pakollista ja oli hauskaa! Siksipä otin köksän valinnaiseksi TKT:n lisäksi. Nyt 8. enään vaan 2 tuntia, mutta yhä hauskaa.

Laitan aiheeseen liittyen kysymyksen... Mihinkä tunnilla tekemiinne ruokiin olette olleet tyytyväisiä.
Itsellä varmaan seiskalla pitsa johonka tein pohjan. Myös suklaamakeiset olivat hyviä (suklaalla päällystettyjä riisimuroja). Sitten seiskalla tekemäni pullat ovat olleet hyviä. Kasilla on ollut kanssa ihan hyviä leivoksia, jälkiruokia ja pääruokia. Ei nyt heti tule mieleen mitään erityistä.
Käyttäjän avatar
Evottaja

Palaa alueelle Ruoka ja juoma