xbox 360 APUA!

Keskustelua XBoxista ja XBox360:sta.

xbox 360 APUA!

Viesti hana99 26 Tammi 2008 22:46

1.nii että miten saan mankasta xbox 360:lle äänet. ja mankka on JVC. saisko valo kaapelilla yhdistettyä kertokaa ohjeet siihen ku mä yritin nii ei toimi :oops: 2.miten saan xbox 360:sestä vistalle sen homman ku oon yrittäny monta kertaa ja käyny siel sivul mis kerrotaa miten sen sais toimii mut ei toimi kone ei löydä sitä xboxii (joku extender laite) se ei löydä meina sitä xboxii vaikka oon tehny kaikki tarvittavat auttakaa!
hana99

Re: xbox 360 APUA!

Viesti Jezze 31 Tammi 2008 22:42

1.Kerro mankkasi malli, sekä mitkä liitännät siitä löytyy.

2.Miten olet yhdistänyt Xboxin tietokoneeseen ?
Langattomasti, suoraan vai reitittimen kautta ?
Xboxin sivuilla ohje Media Centterin käyttöönottoon.

Eli jotenkin näin :
1.Yhdistä Xbox 360 ja tietokone toisiinsa jollain emt. tavoista.
2.Laita Xbox 360, sekä tietokone päälle.
3.Jos molemmat ovat yhdistetty oikein, tietokone löytää Xboxin itsestään ja toisinpäin.
4.Jos haluat käyttää Xboxilla Media Centteriä, ohjeet löytyy aijemmasta linkistä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Jezze

Viesti hana99 03 Helmi 2008 12:58

juu sain mankan mut kone ei oo viel kiinni boxis se on samas koti verkos siis kone on modeemissa ja boxi myös ja oon yrittäny monta kertaa :D
hana99

Viesti verinen 04 Helmi 2008 00:04

itekkään en saanu xbox360<->windows yhteensopivuutta toimimaan ennenkuin asensin winampin ORBin. sillä lähti toimimaan. pystyy selata musiikkeja ja leffoja melko vaivattomasti. jotkut leffat vaan pätkii kun koittaa katsoa xboxilla koneen kautta.
https://winamp.orb.com/orb/html/index.html
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
verinen

Viesti hana99 05 Helmi 2008 19:40

siis en saa yhdiistettyä boxia ja konetta miten toi hyödyttää ja jos hyödyttää nii ohjaappa ja mul on vista
hana99

Palaa alueelle Xbox

Samankaltaisia viestiketjuja