Sähkökitaran soitto

Keskustelua musiikista.

Re: Sähkökitaran soitto

Viesti amoureuse 07 Syys 2008 10:26

Elvis__ kirjoitti:

tuo ylempi linkki, mulla on tommonen paketti. mun mielestä se on todella hyvä enkä ole vielä löytänyt mitään miinuksia.
paitsi jotkut Killswitchit yms joita ei edes tarvitse.

Ja Laitevälityksestä voin sen verran sanoa, että mikäli kokoaa irtopaketin (noissa valmispaketeissahan ne tulee mukana), niin saapi sitten hihnan ja johdon kaupan päälle, ainakin liikkeestä ostettuna ^^ ainakin niin lupasivat, käyn ens viikolla hakemassa bassoni ja vahvarin, jahka päätän minkä kokosen sitte ottas -.-'
Can you see me if we keep your eyes closed?
Tekstit
Käyttäjän avatar
amoureuse

Re: Sähkökitaran soitto

Viesti Fonzie 08 Syys 2008 14:42

amoureuse kirjoitti:Ja Laitevälityksestä voin sen verran sanoa, että mikäli kokoaa irtopaketin (noissa valmispaketeissahan ne tulee mukana), niin saapi sitten hihnan ja johdon kaupan päälle, ainakin liikkeestä ostettuna ^^ ainakin niin lupasivat, käyn ens viikolla hakemassa bassoni ja vahvarin, jahka päätän minkä kokosen sitte ottas -.-'

Itse sain Lahden Keskusmusiikista ostaessani ton Tokain Stratocasterin ja Rolandin Micro Cuben ni kaupan päälle jonku piuhan (joka tosin alkoi menemään heti huonoksi) ja jonkun perus-hihnan.
E8400 @ 3,0gHz || 8800GT|| 4GB RAM || 320GB HDD || Abit IP35-E || Sonata III || MX 518 || G15|| X-530 ||
Käyttäjän avatar
Fonzie

Palaa alueelle Musiikki