DoD Source kysymys

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

DoD Source kysymys

Viesti Latemara 26 Tammi 2008 19:41

Eli voiko DOD:S laittaa omia skinejä servuille?Eli liitty johonkin,servuun,ja sitten itsellä on jokin elillainen skini kuin muilla?
Onko mahollista?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Re: DoD Source kysymys

Viesti Asku^^ 26 Tammi 2008 19:58

Voit laittaa skineja samanlailla kuten Counter-Strike Sourcessakin. http://www.fpsbanana.com <--- Tuolta löytyy skinejä ja ohjeita.
[piilotettu kuva] Mlööööööööööörfgh...
Käyttäjän avatar
Asku^^

Viesti Latemara 26 Tammi 2008 20:28

Asku112 kirjoitti:Voit laittaa skineja samanlailla kuten Counter-Strike Sourcessakin. http://www.fpsbanana.com <--- Tuolta löytyy skinejä ja ohjeita.

Mutta ovatko ne sellaisia että VAIN minulla on sellainen?Miten ne laitetaan ku en ole koskaan laittanut :oops:
E:siellä oli ohjeita niihin aseiden asentamiseen,mutta minä yritän laittaa niitä pelihahmo juttuja,joten olen aivan sekaisin koska niissä on eri kansiot.
E2:sain ne toimimaan,mutta ne näkyy kaikilla pelaajilla,eli koko tiimi on erillainen,niiden pitäisi olla sellaisia,että vain minö olen sellainen,ja kaikki muut näkevät minut.
E3:Sain toimimaan ja ei ole mitn ongelmaa joten
E4:Onko tämä laiton vai laillinen?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Elvis__ 27 Tammi 2008 12:05

Vain SINÄ näet ne skinit jos olet asentan ne sun koneelles. sinä nnäet että muillakin on sellaset vaikka ne itte näkeee olevansa iha normaaleja. sinä vain näet modit.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti Latemara 27 Tammi 2008 15:05

Malkey kirjoitti:Vain SINÄ näet ne skinit jos olet asentan ne sun koneelles. sinä nnäet että muillakin on sellaset vaikka ne itte näkeee olevansa iha normaaleja. sinä vain näet modit.

K,mutta onko sellaisia vain minulla on sellainen,ja kaikki muut näkee sen?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Elvis__ 27 Tammi 2008 15:16

ei ole.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu