Hyviä sota/toiminta elokuvia!

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Hyviä sota/toiminta elokuvia!

Viesti george bush 19 Tammi 2008 11:37

Kertokaa hyviä sota ja toiminta elokuviaa! Kertokaa nimi myös englanniksi!
Rekisteröidy MeansBuxiiN!! 1 dollarin payout ja maksu 7 päivässä!! Erittäin luotettava sivu ja paljon mainoksia!! rekisteröidy: http://www.meansbux.com/?r=verkku
george bush

Re: Hyviä sota/toiminta elokuvia!

Viesti osoku 19 Tammi 2008 11:55

Mielestäni todella hyvä sota elokuva on isku mogadishuun (Black Hawk Down)
Tässä vielä esittelyä elokuvasta http://www.leffatykki.com/pages/index.p ... uva_id=506
Arvatkaa kuka on palannut takaisin pelikentille...
Käyttäjän avatar
osoku

Viesti |NorthStar| 19 Tammi 2008 12:28

Suosittelen katsomaan "veteen piirretty viiva" elokuvan, minun mielestä se on melko hyvä.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Teme91 19 Tammi 2008 12:31

[quote="Dante"]Mielestäni todella hyvä sota elokuva on isku mogadishuun (Black Hawk Down)

Sama ja sit Pelastakaa sotamies Ryan on ihan hyvä
[piilotettu kuva] http://www.sunverkko.com?ref=10339 rekisteröidy ja hanki pisteitä
Käyttäjän avatar
Teme91

Viesti jimi777 19 Tammi 2008 12:37

Pelastakaa sotamies rayan on legenda ja sit mielestäni kaikista "hurmoksellisimpaan" fiilikseen pääsin kun katoin suomalaisen,Rukajärventien. Rukajärvessä "hurmos" johtu varmaan siitä ettei puhuttu mitään englantia vaan ihan suomea.

Sit yltiö raaka starship trooppers jossa ei oikestaan ole hyvää juonta, mutta päitä lentää ja ruumita katkeilee.Sellanen kunno scifi-sota elokuva.
Referral-linkit kiellettyjä. Kertokaa nickinne, jos haasteita haluatte. Onnistuu haastaminen myös sitä kautta
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Viesti SMS 19 Tammi 2008 13:38

|NorthStar| kirjoitti:Suosittelen katsomaan "veteen piirretty viiva" elokuvan, minun mielestä se on melko hyvä.

Kyllähän sen katsoo mutta olen nähnyt parempiakin elokuvia. Ne oudot pätkät missä sen yhden vaimo pettää miestään on ärsyttäviä ja se loppu missä amerikkalaiset hyökkäävät siihen japanilaisten kylään ja tappavat melkein kaikki meni vähän yli äyräiden.

Itse pidän lähes kaikista Suomen sotaan liittyvistä elokuvista ja Pelastakaa sotamies Ryan on hyvä sekä monista, monista, monista muista sota- ja toimintaelokuvista.
Olen taistellut monilla rintamilla, mutta en ole ikinä nähnyt veroisianne sotilaita.
-Mannerheim

300 viestiä rikki 26.1.07 klo:19:11
Käyttäjän avatar
SMS

Viesti Vessaharja 19 Tammi 2008 16:02

Mun mielestä Delta Force on ihan hyvä. Ostin sellasen paketin mis on 4 tuntii räiskintää. :)
Vessaharja

Viesti offroad 19 Tammi 2008 16:46

Jos haluat nähdä raa'an, puhuttelevan ja sodan julmuuden paljastavan elokuvan, katso Stalingrad.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
offroad

Viesti Sovereign 19 Tammi 2008 18:02

Vieläkin olen sitä mieltä, että paras sotaleffa minkä olen nähnyt on Pyhimyksiä ja sotilaita (Saints and Soldiers)
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti ShadowNet 19 Tammi 2008 21:14

Vihollinen porteilla tuo elokuva on jääny mieleen kertoo tarkka-ampujasta Vasili Zaitsev. Juoni on hyvä ja välillä jännäkin kannattaa kattoa.
Käyttäjän avatar
ShadowNet

Viesti Suomijätkä 20 Tammi 2008 20:37

Dante kirjoitti:Mielestäni todella hyvä sota elokuva on isku mogadishuun (Black Hawk Down)
Tässä vielä esittelyä elokuvasta http://www.leffatykki.com/pages/index.p ... uva_id=506

Kyllä tuo Isku mogasdishuun on todella hyvä, yksi lempielokuvistani.
Käyttäjän avatar
Suomijätkä

Palaa alueelle TV & elokuvat