Minkälainen mopo?

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Re: Minkälainen mopo?

Viesti praKKA 20 Helmi 2008 00:11

akeri kirjoitti:Kytkinkahvoja on jo kahdesti vaihettu kun halennut.

Ei kuulosta laadukkaalta... Ei vaikka kuinka kaatuilisi, veli kaatuili joskus Derbillänsä noin 3 kertaa eikä mitään muuta kuin naarmuja kyljessä.
Olen kyllä huomannut kuinka ihmiset rupeavat suoraan haukkumaan rikkaaksi paskaksi ja kuinka paskan mopon saan kun ne kysyy minkä mopon saan. Sitten ne sanoo ylpeänä saavansa pösön taikka mankin/peeveen ja lesoavat. En näe mitään järkeä ostaa mopoa, joka ei kulje, jota pitää virittää että se kulkee, on tajuttoman pieni ja ikiwanha. Jarrujakaan niissä ei tainnu olla. Ei siinä mitään jos jonkun Piaggion tai Yamahan tms. hommaa, sama se millä kulkee sen vuoden kunnes siirtyy kevariin/julkisiin.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Xerox 21 Helmi 2008 08:41

Vitsi, täällähän on mopokeskustelukin johon voi pistää kysymiksiä.
Eli pistäppäs ensikerralla mopokeskisteluun kysymys jos
on jotn kysyttävää. (Sitähän varteb mopokeskustelu on...!!)
Xerox

Viesti L-o-L 24 Helmi 2008 17:40

Yamaha Dtx 74cc Sm -06

Kulkevuuspuoli on siinä 110 km/h luokkaa, eli ihan vakiolla ei olla liikenteessä. . : D

Virejä on:
- 74 cc Barikit
- 21mm Dellorto "Racing"
- Pipercross
- Boostbottle
- Turbokit (alakautta)
- Välit

Tulevaisuudessa tod. näköisesti tulee Metrakitin ProRace setti kiinni ;)
Amd Athlon 6400+ Black Edition, NVIDIA GeForce 8800 Gtx, 500G sata2 kovo, 4g DDR2 ram, Xp Professional, ATX III 500w kotelo, Logitech MX518 pelihiiri&G11 näppis
Käyttäjän avatar
L-o-L

Viesti Atomppa 27 Helmi 2008 02:35

Ihmettelen sitä että miksi Skootteria haukutaan tyttöjen vehkeeksi? Meidän koulussa yli puolella pojista on skootteri(minut mukaan lukien) ja vain alle 10 tyttöä jolla on edes mopo. Monesti, kun koulu loppuu skootterit vie enskat ja mankit 10-0 sinne jäävät pölyä puremaan, kun skootteri kiihtyy usein nopeammin, helpompi ajaa kun on automaattinen ^^ Osaan kyll vaihde mopollakin ajaa mut tykkään skoottereista enemmän :) oma aprilia rally on aika tehokas peli :P Skootteri Ftw! \o/
Käyttäjän avatar
Atomppa

Viesti Apes 09 Maalis 2008 21:02

Mopoilijoita on moneen junaan... :roll:

Mun mielestä skootterit on ihan jees. Mielummin sellane ku enduro.
Käyttäjän avatar
Apes

Viesti ErrorFile 09 Maalis 2008 23:09

Atomppa kirjoitti:Ihmettelen sitä että miksi Skootteria haukutaan tyttöjen vehkeeksi? Meidän koulussa yli puolella pojista on skootteri(minut mukaan lukien) ja vain alle 10 tyttöä jolla on edes mopo. Monesti, kun koulu loppuu skootterit vie enskat ja mankit 10-0 sinne jäävät pölyä puremaan, kun skootteri kiihtyy usein nopeammin, helpompi ajaa kun on automaattinen ^^ Osaan kyll vaihde mopollakin ajaa mut tykkään skoottereista enemmän :) oma aprilia rally on aika tehokas peli :P Skootteri Ftw! \o/

Ainakin minun mielestäni se jo näyttää niin tyttömäiselle se skootterilla ajo, ja kun ei ole edes vaihteita että on helpompi ajaa, niin se tekee skoottereista "tyttöjen vehkeen".
Täälläpäin on vain yhdellä "pojalla" skootteri.. Taitaa olla siitä syystä ettei kyseinen tyyppi osaa ajaa vaihteellisella mopolla ollenkaan.

Itse ottaisin enduron paljon mielummin kuin skootterin.
Skootteria kun en edes kuvittelisi omistavani. :)
Intel C2D E5200 @ 3.2Ghz | Asus P5QL-Pro | 4GB PQI Dual Channel | Maxtor 250GB & Samsung T166 500GB | Samsung 20x+-DVDRW | Club 3D Radeon HD 4870 512Mt [GPU: 790mhz, muistit 950mhz] | Chieftec 550w | Samsung SyncMaster 940BW | Compucase 6C29 (+ 2 x 120mm Nexus & 80mm Nexus) | Windows 7 Ultimate 64-bit
Käyttäjän avatar
ErrorFile

Viesti Rixu 09 Maalis 2008 23:50

ErrorFile kirjoitti:Täälläpäin on vain yhdellä "pojalla" skootteri.. Taitaa olla siitä syystä ettei kyseinen tyyppi osaa ajaa vaihteellisella mopolla ollenkaan.

Jos luulen tietäväni kenestä puhutaan niin olen täysin samaa mieltä...

Joop tämä skootteri juttu on läpikäyty jo niin monesti joka paikassa (sama kuin PV/monkey asia) että tarviiko siitä vieläkin kiistellä?

Ylimpänä asiana tähän vaikuttaa makuasiat, koska joku tykkää ajaa skootterilla ja jotkut mopolla.
Mitä väliä sillä on kuka haluaa ajaa milläkin?
Tiedän kyllä että "80ccpvkovispojat" sanoo tyttöjen mopoks yms mutta tiedän kyllä poikiakin jotka sanovat pv pojista täysin samanlaisesti. Ja kumpikaan näistä osapuolista ei varmana ole kokeillut ajaa kikottimella mitä haukkuu!

Itse olen ajanut molemmilla ja sanon vielä kerran että makuasia.
Skodella oli mukava ajaa, se tuntui pysyvän käsissä hyvin ja lähtikin suht reippaasti liikenteeseen mutta olen silti tottunut ajamaan vaihteellisella vanhalla mopolla (myös rahatilanne on vaikuttanut tähän :P ) ja se tuntuu itselle hyvältä vaihtoehdolta.
Että nyt semmoset pojat jotka aattelee että tuo on homo kun ajaa skootterilla niin vetäkää rauhassa vittu päähän ja paetkaa suoraavalla junalla vuorille..
fuk the sit
Käyttäjän avatar
Rixu

Viesti praKKA 10 Maalis 2008 08:25

Imo, skootterit on todella hauskoja kulkupelejä, mutta miinuspuolena tulee juurikin se, että niillä on tyttöjen mopon maine. Itse ainakin tykkäsin kun kokeilin kaverin halpisskootteria, samoin olen ollut toisen skootterin kyydissä.

PV:t taas eivät ole huonoja, mutta niiden omistajat ovat pitkälti jollain tavalla idiootteja. Sama pätee mankiin. Tehoahan niistä ei löydy yhtään (siis mopoista), mutta onko pakko ostaa mopo, joka on ihan tajuttoman matala ja pitää virittää että kulkee? En minäkään tykkäisi ajaa millään pikkumopolla, vaikka olen itse lyhyt. Ja kyllä, meillä on ollut manki ja olen ollut siinäkin kyydissä.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Latemara 10 Maalis 2008 16:07

Osta mopoauto :D
Vanhemman malliset on kyllä IMO rumia, mutta uudet on hienoja, ja kalliita.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Peto 11 Maalis 2008 23:32

Kyllä skoottereilla ajaa ihan. Luottavia vehkeitä ainakin. Itsellä oli vuojen, myin. En tykännyt oikein. Mukavaa maksaa mopoautosta sellaset 5k-15k. Samalla hinnalla saat auton. Ja et aja mopokortilla kyllä loppu ikääsi. Tottakai autokortti ja auto kannattaa laittaa.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Baby 12 Maalis 2008 17:22

Veljel on mopo mut ite en tiiä niist mitään :(
Käyttäjän avatar
Baby

Viesti HepeX 11 Helmi 2009 21:10

DJanne kirjoitti:Tyttöjen se silti on, värinä pinkki tai musta.
Haluasin vuoden 2002 enduron, sitä uudemmissa täytyy olla peili ja vilkut. Vilkut eivät haittaa, mutta peiliä en pidä, mistään hinnasta.

Koska kaverit nauraa?
Käyttäjän avatar
HepeX

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet